Klant- en servicegericht Telefoneren

Niveau:
Kosten:
Totale lesduur:
Max. deelnemers:
Opleiderscore: 8,6ICM Opleidingen & trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 1403 ervaringen)
Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Tip: Meer info over programma, startdatum, prijzen en inschrijving? Of vraag een in-company offerte aan bij meerdere aanbieders.

Overzicht

8,7 uit 15 ervaringen

8Wilma Gardenier
“Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind ik goe...”

 
Tijdstip:
Overdag
Looptijd:
1 dag
Afronding:
Certificaat
Soort locatie:
Open inschrijving
Regio('s):
Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
Keurmerk(en):
  • Logo van Meest populair
  • Logo van ISO register
  • Logo van NOBCO / EQA
  • Logo van Stibex
  • Logo van Cedeo
  • Logo van Winnaar Beste Opleider van Nederland 2013
  • Logo van NRTO
  • Logo van NIMA Education Partner

Klant- en Servicegericht Telefoneren

De wijze waarop het telefonisch contact met uw klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Veelal is dit een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met uw klanten? Hoe u structuur en duidelijkheid in uw telefoongesprek aanbrengt? En hoe u effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is deze training uitermate geschikt voor u. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. U brengt uw klanttevredenheid naar een hoger niveau. 

Resultaat

  • U leert de regels van zakelijk en klantgericht telefoneren
  • U leert op p…

Lees de volledige beschrijving

Beschrijving

Klant- en Servicegericht Telefoneren

De wijze waarop het telefonisch contact met uw klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Veelal is dit een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met uw klanten? Hoe u structuur en duidelijkheid in uw telefoongesprek aanbrengt? En hoe u effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is deze training uitermate geschikt voor u. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. U brengt uw klanttevredenheid naar een hoger niveau. 

Resultaat

  • U leert de regels van zakelijk en klantgericht telefoneren
  • U leert op professionele en aangename wijze een telefoongesprek te voeren
  • U weet wat klanten verwachten van een zakelijk telefoongesprek
  • U verbetert uw klantgerichtheid en klanttevredenheid
  • U leert effectieve vraag- en luistertechnieken 

Doelgroep

De training is gericht op iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten.

Programma

  • Verwachtingen van de klant in relatie tot de telefoonbehandeling
  • Vergroten van de klanttevredenheid
  • Basistelefoonregels en -etiquette
  • Verbale versus non-verbale communicatie
  • Structuur in uw telefoongesprek
  • Effectieve vraag- en luistertechnieken
  • Klantgerichtheid als attitude
  • Omgaan met verschillende typen klanten
  • Omgaan met weerstand en klachten
  • Uw valkuilen aan de telefoon
  • Rollenspellen en oefeningen
  • Praktijksituaties en -voorbeelden
  • Persoonlijk actieplan 

Studiewijze

Voorafgaand aan de training vindt een schriftelijke intake plaats. Hierin worden uw persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht. In de training wordt onder leiding van een deskundige trainer veel geoefend met cases en rollenspellen. U krijgt waardevolle feedback en scherpt uw telefoonvaardigheden verder aan. U sluit de training af met een persoonlijk actieplan. 

Heeft u de gehele training gevolgd, dan ontvangt u het ICM-certificaat.

Meer opleidingen en trainingen

Op www.icm.nl vindt u een overzicht van alle 36 opleidingen en trainingen in de categorie Communicatie

In Company

Deze cursus biedt ICM ook In Company aan.

Ervaringen

Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht Telefoneren

8,7Gebaseerd op 15 ervaringen Deel je ervaring

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind ik goed, omdat je van elkaar leert.Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind…

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Je leert vooral veel van elkaar. Er was veel interactie met de andere cursisten. Dit was niet allen leerzaam, maar ook erg leuk.Je leert vooral veel van elkaar. Er was veel interactie met de andere cursisten. Dit was niet allen leerzaam, maar ook erg leuk.

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Leerzame dag, vooral herkenning problemen bij mede-cursisten en oplossingen die trainster hiervoor heeft aangereikt waren verhelderend. Leerzame dag, vooral herkenning problemen bij mede-cursisten en oplossingen die trainster hiervoor heeft aangereikt waren verhelderend.

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Ik heb heel veel handige tips en trucs gekregen en breng het nu iedere werkdag in de praktijk. De cursus is voor mij heel erg nuttig geweest. Ik heb heel veel handige tips en trucs gekregen en breng het nu iedere werkdag in de praktijk. De cursus is voor mij heel erg nuttig geweest…

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Het was een zeer leuke training. De trainer/docent luisterde goed naar jouw en kon daardoor een goede inschatting maken van wat er besproken moest worden. Verder was alles goed geregeld, de ruimte waarin de cursus werd gegeven was netjes en de lunch was zeer goed verzorgd en uitgebreid. Het was een zeer leerzame dag. Het was een zeer leuke training. De trainer/docent luisterde goed naar jouw en kon daardoor een goede inschatting maken van wat er besproken…

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Dit was een zeer leerzame en frisse cursus. Geen moment mijn aandacht verslapt door het enthousiasme en de duidelijke uitleg van de leraar. Er werd goed gekeken naar persoonlijke leerdoelen en hier werd mee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader!Dit was een zeer leerzame en frisse cursus. Geen moment mijn aandacht verslapt door het enthousiasme en de duidelijke uitleg van de leraar. …

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

De dag was goed verzorgd en erg leerzaam. Ik vond de trainer erg inspirerend en je merkte aan hem dat hij veel ervaring heeft hiermee.De dag was goed verzorgd en erg leerzaam. Ik vond de trainer erg inspirerend en je merkte aan hem dat hij veel ervaring heeft hiermee.

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Hele leuke trainer. Hij ging alleen niet zo heel diep op mijn probleem in, verder wel echt een hele leuke les gehad.
Goede lunch en goed lesmateriaal.
Hele leuke trainer. Hij ging alleen niet zo heel diep op mijn probleem in, verder wel echt een hele leuke les gehad.
Goede lunch en goed lesm…

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Een zeer leuke training met name de wijze waarop de trainer de training heeft gegeven, waardoor het geen saaie/vervelende training was.Een zeer leuke training met name de wijze waarop de trainer de training heeft gegeven, waardoor het geen saaie/vervelende training was.

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Het was op een zeer leuke wijze over gebracht leuke Trainer die het op een zeer spontane manier heeft gebracht, leuk en leerzaam om aan mee gedaan te hebben.

ik zou het zeker aanraden bij mijn collega\'s
Het was op een zeer leuke wijze over gebracht leuke Trainer die het op een zeer spontane manier heeft gebracht, leuk en leerzaam om aan mee…

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

De voorbereiding (en daarmee contact richting de \'studenten\') is zeer goed. Als er gebeld wordt en je kan niet opnemen, krijg je een ingesproken voicemail met daarachter een mail. Alle naverzoring vanuit de organisatie is ook erg goed.

De dag zelf was erg leuk. Locatie is zeer goed bereikbaar. De lunch was heel erg goed. Doordat de cursus zelf met een kleine groep was, kon er veel persoonlijke aandacht besteed worden. Ook werd je er op zo\'n manier goed bij betrokken.

Niks negatiefs van mijn kant uit. Als ik in de toekomst een cursus of een training wil volgen, zal ik zeker aan ICM denken.
De voorbereiding (en daarmee contact richting de \'studenten\') is zeer goed. Als er gebeld wordt en je kan niet opnemen, krijg je een inges…

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Ik heb het een leuke cursus gevonden, Ondanks dat ik dacht dat ik het niet nodig had, Je leert altijd weer kan nu beter omgaan met vervelende situaties. Heb een leuke dag gehad locatie was goed te bereiken kon niet beter.




Ik heb het een leuke cursus gevonden, Ondanks dat ik dacht dat ik het niet nodig had, Je leert altijd weer kan nu beter omgaan met vervelend…

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Van te voren was aangegeven dat de cursus gericht zou moeten zijn op het omgaan met vervelende telefoongesprekken (boze klanten). Aan dat verzoek is voldaan. Ik vond het een zeer leerzame cursus die ik goed in de praktijk kan gebruiken.Van te voren was aangegeven dat de cursus gericht zou moeten zijn op het omgaan met vervelende telefoongesprekken (boze klanten). Aan dat ve…

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

leuk gebouw goede docent en training veel ruimte om naar elkaars ervaringen en manieren te luisteren. ruimte voor discussie en goede stijl om de stof pratend en via oefeningen en voordoen tot je te nemen.leuk gebouw goede docent en training veel ruimte om naar elkaars ervaringen en manieren te luisteren. ruimte voor discussie en goede stijl o…

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Ik vond het een cursus waar ik toch nog veel heb geleerd ondanks dat ik dacht dat ik alles wel wist van klantgericht telefoneren.
De trainer bracht de lesstof op een duidelijke manier over.
En de locatie was goed te bereiken met de trein.
Ik vond het een cursus waar ik toch nog veel heb geleerd ondanks dat ik dacht dat ik alles wel wist van klantgericht telefoneren.
De trainer …

Download gratis en vrijblijvend de training brochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Wees slim, vergelijk de top 10

Op Springest vind je 35.884 trainingen en opleidingen, bekijk de top 10 gerelateerd aan Telefoneren:

Registreer om je eigen Learning Lists te maken

Not for humans