Klant- en servicegericht Telefoneren

Niveau:
Kosten:
Totale lesduur:
Max. deelnemers:
dinsdag 6 mei 2014, Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle Laat nog 3 startdata zien
Opleiderscore: 8,6
Logo van ICM Opleidingen & Trainingen

Tip: Meer info over programma, startdatum, prijzen en inschrijving? Of vraag een in-company offerte aan bij meerdere aanbieders.

Overzicht

8,7 (15 ervaringen)

8 Wilma Gardenier
“Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind ik goe...”

 
Tijdstip:
Overdag
Looptijd:
1 dag
Afronding:
Certificaat
Soort locatie:
Open inschrijving
Regio('s):
Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
Keurmerk(en):
  • Logo van Meest populair
  • Logo van ISO register
  • Logo van Cedeo
  • Logo van NIMA Education Partner
  • Logo van VETRON
  • Logo van NOBCO / EQA
  • Logo van Stibex
  • Logo van Winnaar Beste Opleider van Nederland 2013
  • Logo van NRTO

Klant- en servicegericht Telefoneren

De wijze waarop het telefonisch contact met uw klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Veelal is dit een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met uw klanten? Hoe u structuur en duidelijkheid in uw telefoongesprek aanbrengt? En hoe u effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is deze training uitermate geschikt voor u. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. U brengt uw klanttevredenheid naar een hoger niveau.

Resultaat

  • U leert de regels van zakelijk en klantgericht telefoneren
  • U leert op pr…

Lees de complete beschrijving

Startdata en plaatsen

  • dinsdag 6 mei 2014, Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
  • maandag 16 juni 2014, Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
  • maandag 15 september 2014, Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
  • maandag 10 november 2014, Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

Beschrijving

Klant- en servicegericht Telefoneren

De wijze waarop het telefonisch contact met uw klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Veelal is dit een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met uw klanten? Hoe u structuur en duidelijkheid in uw telefoongesprek aanbrengt? En hoe u effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is deze training uitermate geschikt voor u. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. U brengt uw klanttevredenheid naar een hoger niveau.

Resultaat

  • U leert de regels van zakelijk en klantgericht telefoneren
  • U leert op professionele en aangename wijze een telefoongesprek te voeren
  • U weet wat klanten verwachten van een zakelijk telefoongesprek
  • U verbetert uw klantgerichtheid en klanttevredenheid
  • U leert effectieve vraag- en luistertechnieken

Doelgroep

De training is gericht op iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten.

Programma

  • Verwachtingen van de klant in relatie tot de telefoonbehandeling
  • Het vergroten van de klanttevredenheid
  • Basistelefoonregels en etiquette
  • Verbale vs. non-verbale communicatie
  • Structuur in uw telefoongesprek
  • Effectieve vraag- en luistertechnieken
  • Klantgerichtheid als attitude
  • Omgaan met verschillende typen klanten
  • Omgaan met weerstand en klachten
  • Uw valkuilen aan de telefoon
  • Rollenspelen en oefeningen
  • Praktijksituaties en -voorbeelden
  • Persoonlijk actieplan

Studiewijze

Voorafgaand aan de training vindt een schriftelijke intake plaats. Hierin worden uw persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht. In de training wordt onder leiding van een deskundige trainer veel geoefend met cases en rollenspelen. U krijgt waardevolle feedback en scherpt uw telefoonvaardigheden verder aan. U sluit de training af met een persoonlijk actieplan.

Heeft u de gehele training gevolgd, dan ontvangt u het ICM-certificaat.

In Company

Deze training biedt ICM ook in company aan.

Ervaringen

Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht Telefoneren

8,7 Gebaseerd op 15 ervaringen Deel je ervaring

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Wilma Gardenier | Beoordeling: 8 maa 21 okt 2013 00:00:00 UTC

“Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind ik goed, omdat je van elkaar leert.” “Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind…”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Andre van Mierlo | Beoordeling: 9 din 15 okt 2013 00:00:00 UTC

“Je leert vooral veel van elkaar. Er was veel interactie met de andere cursisten. Dit was niet allen leerzaam, maar ook erg leuk.” “Je leert vooral veel van elkaar. Er was veel interactie met de andere cursisten. Dit was niet allen leerzaam, maar ook erg leuk.”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Anoniem | Beoordeling: 8 woe 26 jun 2013 17:24:39 UTC

“Leerzame dag, vooral herkenning problemen bij mede-cursisten en oplossingen die trainster hiervoor heeft aangereikt waren verhelderend. ” “Leerzame dag, vooral herkenning problemen bij mede-cursisten en oplossingen die trainster hiervoor heeft aangereikt waren verhelderend. ”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Anoniem | Beoordeling: 9 maa 13 aug 2012 10:25:40 UTC

“Ik heb heel veel handige tips en trucs gekregen en breng het nu iedere werkdag in de praktijk. De cursus is voor mij heel erg nuttig geweest. ” “Ik heb heel veel handige tips en trucs gekregen en breng het nu iedere werkdag in de praktijk. De cursus is voor mij heel erg nuttig geweest…”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Anoniem | Beoordeling: 8 maa 06 aug 2012 17:06:14 UTC

“Het was een zeer leuke training. De trainer/docent luisterde goed naar jouw en kon daardoor een goede inschatting maken van wat er besproken moest worden. Verder was alles goed geregeld, de ruimte waarin de cursus werd gegeven was netjes en de lunch was zeer goed verzorgd en uitgebreid. Het was een zeer leerzame dag. ” “Het was een zeer leuke training. De trainer/docent luisterde goed naar jouw en kon daardoor een goede inschatting maken van wat er besproken…”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Linda Verbraak | Beoordeling: 10 maa 06 aug 2012 16:44:08 UTC

“Dit was een zeer leerzame en frisse cursus. Geen moment mijn aandacht verslapt door het enthousiasme en de duidelijke uitleg van de leraar. Er werd goed gekeken naar persoonlijke leerdoelen en hier werd mee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader!” “Dit was een zeer leerzame en frisse cursus. Geen moment mijn aandacht verslapt door het enthousiasme en de duidelijke uitleg van de leraar. …”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Esther | Beoordeling: 9 din 10 jul 2012 16:51:29 UTC

“De dag was goed verzorgd en erg leerzaam. Ik vond de trainer erg inspirerend en je merkte aan hem dat hij veel ervaring heeft hiermee.” “De dag was goed verzorgd en erg leerzaam. Ik vond de trainer erg inspirerend en je merkte aan hem dat hij veel ervaring heeft hiermee.”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Tara | Beoordeling: 8,5 woe 08 feb 2012 16:27:52 UTC

“Hele leuke trainer. Hij ging alleen niet zo heel diep op mijn probleem in, verder wel echt een hele leuke les gehad.
Goede lunch en goed lesmateriaal. ”
“Hele leuke trainer. Hij ging alleen niet zo heel diep op mijn probleem in, verder wel echt een hele leuke les gehad.
Goede lunch en goed lesm…”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Mylene Verheij | Beoordeling: 8,4 maa 23 mei 2011 13:18:02 UTC

“Een zeer leuke training met name de wijze waarop de trainer de training heeft gegeven, waardoor het geen saaie/vervelende training was.” “Een zeer leuke training met name de wijze waarop de trainer de training heeft gegeven, waardoor het geen saaie/vervelende training was.”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Jerry Overman | Beoordeling: 7,8 vri 02 jul 2010 09:23:10 UTC

“Het was op een zeer leuke wijze over gebracht leuke Trainer die het op een zeer spontane manier heeft gebracht, leuk en leerzaam om aan mee gedaan te hebben.

ik zou het zeker aanraden bij mijn collega\'s”
“Het was op een zeer leuke wijze over gebracht leuke Trainer die het op een zeer spontane manier heeft gebracht, leuk en leerzaam om aan mee…”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Yvonne van Valen | Beoordeling: 8,4 din 29 jun 2010 14:31:23 UTC

“De voorbereiding (en daarmee contact richting de \'studenten\') is zeer goed. Als er gebeld wordt en je kan niet opnemen, krijg je een ingesproken voicemail met daarachter een mail. Alle naverzoring vanuit de organisatie is ook erg goed.

De dag zelf was erg leuk. Locatie is zeer goed bereikbaar. De lunch was heel erg goed. Doordat de cursus zelf met een kleine groep was, kon er veel persoonlijke aandacht besteed worden. Ook werd je er op zo\'n manier goed bij betrokken.

Niks negatiefs van mijn kant uit. Als ik in de toekomst een cursus of een training wil volgen, zal ik zeker aan ICM denken. ”
“De voorbereiding (en daarmee contact richting de \'studenten\') is zeer goed. Als er gebeld wordt en je kan niet opnemen, krijg je een inges…”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Hettie Koeling | Beoordeling: 9,8 din 29 jun 2010 09:33:50 UTC

“Ik heb het een leuke cursus gevonden, Ondanks dat ik dacht dat ik het niet nodig had, Je leert altijd weer kan nu beter omgaan met vervelende situaties. Heb een leuke dag gehad locatie was goed te bereiken kon niet beter.




“Ik heb het een leuke cursus gevonden, Ondanks dat ik dacht dat ik het niet nodig had, Je leert altijd weer kan nu beter omgaan met vervelend…”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Nienke Laane | Beoordeling: 8,8 woe 23 dec 2009 15:31:37 UTC

“Van te voren was aangegeven dat de cursus gericht zou moeten zijn op het omgaan met vervelende telefoongesprekken (boze klanten). Aan dat verzoek is voldaan. Ik vond het een zeer leerzame cursus die ik goed in de praktijk kan gebruiken.” “Van te voren was aangegeven dat de cursus gericht zou moeten zijn op het omgaan met vervelende telefoongesprekken (boze klanten). Aan dat ve…”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

D. El Hantali | Beoordeling: 9,8 maa 26 okt 2009 11:12:29 UTC

“leuk gebouw goede docent en training veel ruimte om naar elkaars ervaringen en manieren te luisteren. ruimte voor discussie en goede stijl om de stof pratend en via oefeningen en voordoen tot je te nemen.” “leuk gebouw goede docent en training veel ruimte om naar elkaars ervaringen en manieren te luisteren. ruimte voor discussie en goede stijl o…”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Klant- en servicegericht Telefoneren

Klant- en servicegericht Telefoneren

Anoniem (bekend bij Springest) | Beoordeling: 8,2 don 22 okt 2009 12:55:00 UTC

“Ik vond het een cursus waar ik toch nog veel heb geleerd ondanks dat ik dacht dat ik alles wel wist van klantgericht telefoneren.
De trainer bracht de lesstof op een duidelijke manier over.
En de locatie was goed te bereiken met de trein.”
“Ik vond het een cursus waar ik toch nog veel heb geleerd ondanks dat ik dacht dat ik alles wel wist van klantgericht telefoneren.
De trainer …”

Lees alle ervaringen met deze opleiding

Download gratis en vrijblijvend de training brochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Wees slim, vergelijk de top 10

Op Springest vind je 34.406 trainingen en opleidingen, bekijk de top 10 gerelateerd aan Klachtenbehandeling:

Nieuwsbrief ontvangen?

Abonneer je op onze nieuwsbrief voor persoonlijke ontwikkeling en ontvang maandelijks een update met artikelen, tests en carrièretips.

Volg ons op: Facebook Twitter LinkedIn

Registreer om je eigen Learning Lists te maken

Not for humans