Klant- en Servicegericht Telefoneren

Deze cursus is helaas verwijderd door ICM opleidingen & trainingen. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Teamontwikkeling & Teamcoaching (teambuilding) met Management Drives

Logo van Inspiration at Work
|META_INFO|

De teamtraining zorgt voor inzicht in elkaar en elkaars kwaliteiten. De teams zullen tijdens het programma duidelijk krijgen waar hun krach…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Training Klantgericht Telefoneren Leer direct toepasbare vaardigheden, zodat je professioneler en klantgerichter handelt aan de telefoon. L…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Professioneel en klantgericht telefoneren

Logo van Kleinveld Okkerse Training en Coaching
Startgarantie
|META_INFO|

Een prettig gesprek Als u veel aan de telefoon zit met (zakelijke) relaties weet u ook hoe belangrijk deze gesprekken zijn en welke bijdrag…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Klantenmoord of moordklanten: Klantenservice

Logo van De Netwerkmakelaar
|META_INFO|

Het behouden van klanten kost een factor 4 minder dan het maken van nieuwe klanten. Het is dus een goede strategie om, naast het maken van …

check_box_outline_blank

Training basis klantgericht telefoneren

Logo van Kerngroep
|META_INFO|

Training Basis Klantgericht Telefoneren De telefoon is een onmisbaar communicatiemiddel in onze maatschappij. Telefoneren kunnen we en doen…

check_box_outline_blank

Klant aan de lijn; klantgericht telefoneren

Logo van De Netwerkmakelaar
|META_INFO|

Doelgroep: Deze training is geschikt voor commerciële binnendienstmedewerkers, call center- en/of helpdeskmedewerkers die in hoofdzaak binn…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Learnit
|META_INFO|

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…