Logo van MKB Cursus & TrainingCursus Klantgericht denken en handelen: Van passief vriendelijk naar actief en klantgericht.

Filter regio, budget en meer:

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?

EduTrends Statistieken

  • 138 Cursussen
  • 86 Aanbieders
  • 115 Ervaringen
  • 8.7 Beoordeling ( gem. )
  • € 25 - € 3.950 Prijsklasse
  • 10 / 10 Top Onderwerp

EduTrends

Nieuwsbrief ontvangen?

Abonneer je op onze nieuwsbrief voor persoonlijke ontwikkeling en ontvang maandelijks een update met artikelen, tests en carrièretips.

141 Klantgerichtheid Trainingen, Cursussen & Opleidingen

Klantgericht communiceren

dinsdag 28 oktober 2014 in Breda

Zomeractie! Voor deze training op 26 augustus investeert u nu €295 ipv €375 Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communi…

Klantgerichtheid - klantgericht verkopen

De laatste jaren worden klanten mondiger en kritischer en neemt de concurrentie steeds meer toe. Juist nu is de invloed van de verkoper bel…

Klantgericht communiceren

Klantgericht communiceren Communiceren al uw medewerkers klantgericht? Voor het succes van uw bedrijf is het namelijk belangrijk dat uw hel…

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

donderdag 25 september 2014 in Utrecht en 3 andere data

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte brieven en e-mails schrijven. Dat leert u in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie. Me…

Klantgericht communiceren

maandag 27 oktober 2014 in Haarlemmermeer

Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw organisatie ervaart. Soms moet je iets in…

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

Klantgericht Denken en Handelen

maandag 13 oktober 2014 in Amsterdam en 24 andere data

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Dat is niet verwonderlijk, want een echt klantgerichte organisatie toont zich geï…

Klantgericht telefoneren

vrijdag 3 oktober 2014 in Amsterdam en 12 andere data

Heeft u enig idee hoe uw medewerkers de telefoon aannemen? Denken en spreken ze net zo klantgericht als u? Hoe klanten uw kwaliteit ervaren…

Klantgerichte Adviesrapporten Schrijven

donderdag 16 oktober 2014 in Eindhoven en 24 andere data

Wilt u uw klanten graag overtuigend uw advies aanbieden, in een helder, toegankelijk en bondig geschreven rapport? In deze training leert u…

Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

donderdag 11 september 2014 in Amsterdam en 3 andere data

Klantgerichte e-mails en brieven schrijven Wilt u leren om heldere en begrijpelijke zakelijke e-mails en brieven te schrijven? Waarin uw (s…

Klantgericht Telefoneren

vrijdag 24 oktober 2014 in Amsterdam en 24 andere data

De telefoon is een belangrijk communicatiemiddel. Maar zakelijk communiceren op een enthousiaste, professionele manier is lang niet altijd …

Klantgericht mailen

dinsdag 16 september 2014 in Zwolle en 3 andere data

Tegenwoordig wordt er steeds minder per brief en steeds meer per e-mails gecommuniceerd. Daarom is de training Klantgericht Mailen hier op …

Training professioneel en klantgericht telefoneren

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeter…

Klantgericht denken en doen

Amsterdam, Rotterdam en 39 andere regio's

Doel van de training Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald…

Klantgericht telefoneren

Eindhoven

In deze training leer je alle basisvaardigheden om een kwaliteit goed en klantgericht telefoongesprek te voeren.De telefoon is een belangri…

Not for humans