De essentie van Gastvrijheid
"Het was een hele heldere en prettige training waarin ik toch weer nieuwe dingen over en voor mijzelf heb geleerd!
Het was een bewustmaker!
Ik kan weer verder in mijn leerproces." - 26-03-2020 14:09
"Het was een hele heldere en prettige training waarin ik toch weer nieuwe dingen over en voor mijzelf heb geleerd! Het was een bewustmaker! … alles lezen - 26-03-2020 14:09
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Doel: Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid.
Inhoud:
- De maatschappelijke beweging: de beleveniseconomie
- Basisprincipes van gastgerichtheid
- Het onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid
- De uniek peilers van gastgerichtheid: Beleving & Perceptie
- Energiemanagement: hoe om te gaan met verandering
- Belemmerende factoren om niet gastvrij te zijn
- De 7 stappen van gastgerichtheid
- Voorwaarden om gastgerichtheid succesvol in te bedden
- Oefening in houding en gedrag op gebied van gastvrijheid
- Leiding geven aan thema gastvrijheid
- Incl. nieuwste baanbrekende inzicht op gebied van mentaliteitsverandering. Dit inzicht geeft w…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doel: Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid.
Inhoud:
- De maatschappelijke beweging: de beleveniseconomie
- Basisprincipes van gastgerichtheid
- Het onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid
- De uniek peilers van gastgerichtheid: Beleving & Perceptie
- Energiemanagement: hoe om te gaan met verandering
- Belemmerende factoren om niet gastvrij te zijn
- De 7 stappen van gastgerichtheid
- Voorwaarden om gastgerichtheid succesvol in te
bedden
- Oefening in houding en gedrag op gebied van gastvrijheid
- Leiding geven aan thema gastvrijheid
- Incl. nieuwste baanbrekende inzicht op gebied van mentaliteitsverandering. Dit inzicht geeft weer waarom mensen veranderen of waarom niet. U leert dit inzicht toe te passen hoe u medewerkers incl. uzelf in beweging krijgt
Doelgroep:
Voor teamleiders,
leidinggevenden, managers en alle medewerkers met
voorbeeldfunctie die gastvrijheid naar hoger plan willen
tillen.
Effecten :
- Professionele “gastgerichte medewerkers”
- Imago plus van de organisatie
- Arbeidsplezier neemt toe
- Een energiegevende organisatie (of team) met aantrekkingskracht
- Meer tevreden klanten/ gasten en bezoekers
Bijzonderheden:
Praktische vertaalslag gebaseerd op de gastvrijheids- en
belevingsprincipes aangevuld met principes van Fred Lee. Fred Lee
heeft managementervaring met Disney-parken en met ziekenhuizen. De
koppeling levert een inspirerende visie op hoe gastvrijheid in
bedrijven en instellingen kan verbeteren.
4Human is een trainings-, coachings- en adviesbureau.
Onze visie: "Succes komt voort uit persoonlijke
ontwikkeling".
We verzorgen trainingen op maat, open trainingen,
teamcoaching, persoonlijke coaching, loopbaanmanagement
zoals outplacement, workshops, presentaties en geven
advies.
4Human maakt gebruik van diverse inspiratiebronnen, werkvormen
en -instrumenten en vertaalt dit in haar programma's. We hebben
bewezen succesvolle modellen. 4Human bestaat
uit vakkundige en mensgerichte trainers/coaches en werkt
landelijk. Samen met onze klanten overtreffen we telkens weer
de verwachtingen en boeken we opmerkelijke resultaten. We hebben
gespecialiseerde diensten op het gebied van
'Leiderschap',
'Energiemanagement', 'Gastvrijheid',
'Persoonlijke ontwikkeling', 'Coaching',
'Communicatie' en 'Verkoop'.
Onze overtuiging:
Wij werken vanuit de
overtuiging dat het succes van organisaties wordt bepaald door het
persoonlijke succes van de mensen die er werken, de cultuur en de
wijze waarop leiderschap wordt uitgedragen. Mensen die gemotiveerd
en geïnspireerd zijn presteren immers beter. Het geheim van
succesvolle mensen, teams en organisaties is Zelfmanagement, voor
ons Zelfleiderschap! De kern van onze
programma's is daarop gebaseerd.
"Het was een hele heldere en prettige training waarin ik toch weer nieuwe dingen over en voor mijzelf heb geleerd!
Het was een bewustmaker!
Ik kan weer verder in mijn leerproces." - 26-03-2020 14:09
"Het was een hele heldere en prettige training waarin ik toch weer nieuwe dingen over en voor mijzelf heb geleerd! Het was een bewustmaker! … alles lezen - 26-03-2020 14:09
"Een leerzame training.
Voor de training wordt er gevraagd naar jouw persoonlijke doel en aan het eind van de training is dat doel behaald als het goed is.
De theorie werd goed toegelicht met praktijkvoorbeelden.
Frank speelt hier leuk op in door iedereen erbij te betrekken.
Tijdens de training worden er verschillende handvaten aangereikt die je kan toepassen voor zowel werk als privé. " - 11-11-2019 10:50
"Een leerzame training. Voor de training wordt er gevraagd naar jouw persoonlijke doel en aan het eind van de training is dat doel behaald … alles lezen - 11-11-2019 10:50
"Ik vond de training zeer information en to the point en raakte alle vlakken waar ik wat in wilde verdiepen ten behoeve van mijn klanten. Het was een intieme setting. Helaas was de locatie ver voor mij, komend uit het westen maar dat was het meer dan waard. Bedankt!!" - 06-11-2019 12:54
"Ik vond de training zeer information en to the point en raakte alle vlakken waar ik wat in wilde verdiepen ten behoeve van mijn klanten. Het… alles lezen - 06-11-2019 12:54
"Dit is een workshop waar je echt wat aan hebt. De trainer kan alles heel goed vertalen naar jouw werkgebied. Je krijgt duidelijke handvaten mee die je direct kunt implementeren zowel privé als werk. " - 04-11-2019 14:27
"Dit is een workshop waar je echt wat aan hebt. De trainer kan alles heel goed vertalen naar jouw werkgebied. Je krijgt duidelijke handvaten … alles lezen - 04-11-2019 14:27
"De essentie van gastvrijheid werd goed uitgelegd en onderbouwd met tips en tricks. Leidersschap werd behandeld met gebruik van casussen uit de praktijk. Dit alles was begrijpelijk en direct toepasbaar. De stof is toegesneden op de situatie waarin Zorggroep Manna zich bevind, omdat deze bij Frank bekend is. " - 16-11-2017 11:25
"De essentie van gastvrijheid werd goed uitgelegd en onderbouwd met tips en tricks. Leidersschap werd behandeld met gebruik van casussen uit … alles lezen - 16-11-2017 11:25
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.