ITIL V3 Foundation naar ITIL4 Bridge (met examenvoucher)
Startdata en plaatsen
Vijfhart IT-Opleidingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle
Beschrijving
Vijfhart, dat klopt voor jou!
- Oefenomgeving tot 3 maanden na afronding beschikbaar
- Flexgarantie: wissel eenvoudig van virtueel naar fysiek, of andersom
- Kennisgarantie: volg jouw cursus gratis nog een keer, fysiek of virtueel
- Ontvang een gratis proefexamen bij meerdere opleidingen
Lesmethode :
Klassikaal
Algemeen :
IT-diensten gaan allang niet meer over technologie alleen. Het gaat uiteindelijk om de juiste informatie op het juiste moment op de juiste plaats om een goede veilige bedrijfsvoering te kunnen doen en daarmee waarde te creëren voor de klant. Maar hoe doe je dat nou? ITIL V3 heeft met het Service Lifecycle gedachtegoed een goede aanzet gemaakt, maar de wereld om ons heen staat ook niet stil. Agile, Scrum, DevOps, cloud-services zijn allemaal ontwikkelingen waar we mee te maken krijgen. Axelos heeft met de ontwikkeling van ITIL V4 op deze ontwikkelingen ingespeeld en het samen met de klant en andere ICT-Partners leveren van waarde centraal gesteld.
Deze ITIL…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Vijfhart, dat klopt voor jou!
- Oefenomgeving tot 3 maanden na afronding beschikbaar
- Flexgarantie: wissel eenvoudig van virtueel naar fysiek, of andersom
- Kennisgarantie: volg jouw cursus gratis nog een keer, fysiek of virtueel
- Ontvang een gratis proefexamen bij meerdere opleidingen
Lesmethode :
Klassikaal
Algemeen :
IT-diensten gaan allang niet meer over technologie alleen. Het
gaat uiteindelijk om de juiste informatie op het juiste moment op
de juiste plaats om een goede veilige bedrijfsvoering te kunnen
doen en daarmee waarde te creëren voor de klant. Maar hoe doe je
dat nou? ITIL V3 heeft met het Service Lifecycle gedachtegoed een
goede aanzet gemaakt, maar de wereld om ons heen staat ook niet
stil. Agile, Scrum, DevOps, cloud-services zijn allemaal
ontwikkelingen waar we mee te maken krijgen. Axelos heeft met de
ontwikkeling van ITIL V4 op deze ontwikkelingen ingespeeld en het
samen met de klant en andere ICT-Partners leveren van waarde
centraal gesteld.
Deze ITIL V3 Foundation naar ITIL4 Foundation Bridge training neemt
je als ITIL V3 cursist mee in de veranderende wereld. Processen
zijn geen processen maar Practices (hoe doe je het nou echt en
juist?). Hoe lever je nou waarde en wat is daarvoor nodig? Hoe
organiseer je nou een samenwerkingsverband met vele partijen?
Allemaal vragen waar ITIL V4 antwoord op kan geven. Daarom richt
deze Bridge zich voornamelijk op de veranderingen van ITIL V4 ten
opzichte van ITIL V3: Het Service Value System, De
servicewaardeketen (Service Value Chain), de richtinggevende
principes, de vier dimensies van Service Management (de 4P's van
Service Design in een nieuw jasje), en de veranderingen in de
processen.
Deze ITIL V3 Foundation naar ITIL4 Bridge training bereidt je
voor op het Nederlandstalige ITIL4 Foundation examen. Het examen
zelf is echter geen onderdeel van de training. Je ontvangt een
examenvoucher waarmee je binnen 12 maanden op een zelf te kiezen
tijdstip en locatie - thuis of op je werk - online examen kan
doen.
Doelgroep :
Voor iedereen die minimaal ITIL V3 2011 gecertificeerd is (en nog vers in het geheugen zit) en wil weten wat ITIL4 te bieden heeft.
Voorkennis :
Je bent ITIL V3 2011 gecertificeerd en de stof zit nog redelijk vers in het geheugen.
Onderwerpen :
- De ITIL kijk op waarde en co-creatie
- Het Service Value System
- De ITIL richtinggevende principes
- De servicewaardeketen (Service Value Chain)
- De ITIL Practices en de veranderingen t.o.v. ITIL V3
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.