B2B Marketing & Sales Management (post-HBO)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

B2B Marketing & Sales Management (post-HBO)

Amsterdamse School
Logo van Amsterdamse School

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
8 nov. 2022 tot 20 dec. 2022
Toon rooster
event 8 november 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, B2B Marketing & sales strategie
event 8 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online , Vraagstellingscollege
event 15 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 15 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Merken in B2B
event 22 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, B2B online marketing
event 22 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Content en social media in B2B
event 29 november 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 6 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Lead management en account based marketing
event 6 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Linkedin voor marketing en sales
event 13 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 13 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, CRM en marketing automation
event 20 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 20 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
8 nov. 2022 tot 20 dec. 2022
Toon rooster
event 8 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, B2B Marketing & sales strategie
event 8 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online , Vraagstellingscollege
event 15 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 15 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Merken in B2B
event 22 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, B2B online marketing
event 22 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Content en social media in B2B
event 29 november 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 6 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Lead management en account based marketing
event 6 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Linkedin voor marketing en sales
event 13 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, CRM en marketing automation
event 13 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 20 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 20 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
placeOnline
8 nov. 2022 tot 20 dec. 2022
Toon rooster
event 8 november 2022, 08:30-12:00, Online , B2B Marketing & sales strategie
event 8 november 2022, 13:00-16:00, Online , Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online , Vraagstellingscollege
event 15 november 2022, 13:00-16:00, Online , Merken in B2B
event 15 november 2022, 09:00-12:00, Online , Klantwaardemanagement
event 22 november 2022, 09:00-12:00, Online , B2B online marketing
event 22 november 2022, 13:00-16:00, Online , Content en social media in B2B
event 29 november 2022, 09:00-17:30, Online , Casedag
event 6 december 2022, 13:00-16:00, Online , Lead management en account based marketing
event 6 december 2022, 09:00-12:00, Online , Linkedin voor marketing en sales
event 13 december 2022, 13:00-16:00, Online , Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 13 december 2022, 09:00-12:00, Online , CRM en marketing automation
event 20 december 2022, 13:00-16:00, Online , Reservecollege
event 20 december 2022, 09:00-12:00, Online , Reservecollege
placeUtrecht
8 nov. 2022 tot 20 dec. 2022
Toon rooster
event 8 november 2022, 08:30-12:00, Utrecht, B2B Marketing & sales strategie
event 8 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online , Vraagstellingscollege
event 15 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 15 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Merken in B2B
event 22 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Content en social media in B2B
event 22 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, B2B online marketing
event 29 november 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 6 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Lead management en account based marketing
event 6 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Linkedin voor marketing en sales
event 13 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case
event 13 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, CRM en marketing automation
event 20 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 20 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege

Beschrijving

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN

Neem nu contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel! 

Omschrijving:

Ook voor B2B organisaties is het must in te spelen op digitalisering en het toenemende belang van customer experience. De tijd dat marketing met name leads genereerde en zich primair met communicatie bezighield is voorbij. Om succesvol te zijn is het cruciaal dat marketing en sales elkaar beter begrijpen en over de hele customer journey intensiever samenwerken. Digitale kanalen en inbound marketing spelen daarbij een belangrijke rol.

Doel:
De klassieke organisatie van sales, service en marketing is dan ook aan herziening toe. Ook service kan een belangrijke rol spelen in marketing en sales. In de post-HBO opleiding B2B Marketing & Sales Management ontwikkel je naast kennis een …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: B2B Marketing, B2B sales, Sales management, Marketing en Sales en Business-To-Consumer.

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN

Neem nu contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel! 

Omschrijving:

Ook voor B2B organisaties is het must in te spelen op digitalisering en het toenemende belang van customer experience. De tijd dat marketing met name leads genereerde en zich primair met communicatie bezighield is voorbij. Om succesvol te zijn is het cruciaal dat marketing en sales elkaar beter begrijpen en over de hele customer journey intensiever samenwerken. Digitale kanalen en inbound marketing spelen daarbij een belangrijke rol.

Doel:
De klassieke organisatie van sales, service en marketing is dan ook aan herziening toe. Ook service kan een belangrijke rol spelen in marketing en sales. In de post-HBO opleiding B2B Marketing & Sales Management ontwikkel je naast kennis een eigen B2B marketing & sales visie en plan van aanpak waarmee je zowel het resultaat als de klantbeleving in jouw organisatie naar een hoger niveau tilt.

Doelgroep:
De post-HBO opleiding B2B Marketing & Sales Management is bedoeld voor marketing- en salesprofessionals die willen groeien en de laatste kennis op het gebied van B2B marketing en sales eigen willen maken, zoals account- en sales managers, product managers, marketeers en commercieel medewerkers.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Exporteren naar Rio/STAP

Post-HBO

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.