Programmatic Advertising (training)

Tijdsduur

Programmatic Advertising (training)

Amsterdamse School
Logo van Amsterdamse School

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN

Neem nu contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel! 

Omschrijving:

Wil je zelf het resultaat van online advertising campagnes kunnen verbeteren? Beter je publiek online kunnen bereiken? Snel bijsturen op basis van realtime resultaten?
Of wil je bedrijf meer marketing activiteiten gaan inhousen?

Dan is de training Programmatic Advertising - Google DV360 de perfecte eerste stap. Je leert in twee dagen tijd hoe te werken met een programmatic buying platform. Wij trainen je in Google Display & Video 360.
Aan het einde van de training krijg je een eigen account in het platform en kun je ook direct beginnen met je eigen campagnes.

Doel:
Je leert in 2 dagen; - Wat programmatic advertising is en hoe het werkt, De belangrijkste begrippen, kennis en in…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Advertenties, LinkedIn, Facebook, Social Media Marketing en Zoekmachine adverteren (SEA).

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN

Neem nu contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel! 

Omschrijving:

Wil je zelf het resultaat van online advertising campagnes kunnen verbeteren? Beter je publiek online kunnen bereiken? Snel bijsturen op basis van realtime resultaten?
Of wil je bedrijf meer marketing activiteiten gaan inhousen?

Dan is de training Programmatic Advertising - Google DV360 de perfecte eerste stap. Je leert in twee dagen tijd hoe te werken met een programmatic buying platform. Wij trainen je in Google Display & Video 360.
Aan het einde van de training krijg je een eigen account in het platform en kun je ook direct beginnen met je eigen campagnes.

Doel:
Je leert in 2 dagen; - Wat programmatic advertising is en hoe het werkt, De belangrijkste begrippen, kennis en inzichten, - Campagnes inrichten en opstellen; - (re)Targeting en Audiences, - Brandsafety, - Deals opzetten, dealmanagement met premium publishers, - High Impact formaten inkopen, - Rapporteren en campagnes bijsturen o.b.v. KPi’s.

Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor online marketingprofessionals of -managers, media-adviseurs, mediaplanners en (display) consultants. Je hebt al enige kennis van online marketing en advertising (bij voorkeur met Google Ads) . Je wil je nu ook verdiepen in programmatic advertising en zo het resultaat van je online advertising campagnes verbeteren. Je wilt een betere gesprekspartner worden voor opdrachtgever, mediabureau of publisher op het gebied van programmatic advertising.

Vooropleiding:
Er wordt verondersteld dat je al kennis hebt van online marketing en advertising (bij voorkeur met Google Ads) en wil je nu ook verdiepen in programmatic advertising. Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau, danwel goede analyse vaardigheden.

Exporteren naar Rio/STAP

Training

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.