Vertrouwenspersoon: bijscholing Structuur van gevoelens

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Leusden
5 mrt. 2020
info Nog geen startgarantie
Hoogeveen
15 apr. 2020
info Nog geen startgarantie
Leusden
3 mei. 2020
info Nog geen startgarantie
Leusden
12 dec. 2024
info Nog geen startgarantie

Beschrijving

Geaccrediteerde opleidingen op 7 locaties

Opleiding tot vertrouwenspersoon ‘ongewenste omgangsvormen’ of ‘integriteit’, geaccrediteerd door de LVV. Na certificering kun jij je als erkend vertrouwenspersoon laten registeren.

Structuur van gevoelens

De klacht waar een melder mee komt, is vaak emotioneel beladen. Erover praten roept beelden en gevoelens op die verbonden zijn met de gebeurtenis. Daarom is het voor jou als vertrouwenspersoon belangrijk dat je weet om te gaan met deze gevoelens, dat je een primair gevoel van een secundair gevoel kunt onderscheiden, dat je de melder uit een eventueel verstikkend gevoel kan bevrijden en kennis hebt over het ontstaan van gevoelens. Daarbij is het belangrijk dat je de z.g. burchtreacties herkent, de herkomst ervan kunt duiden en de melder kunt adviseren hoe om te gaan met deze reacties.

Je leert de verschillende soorten gevoelens te onderscheiden, je verwerft inzicht i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Vertrouwenspersoon, E-HRM, Human Resource Management (HRM), Strategisch HRM en Omgaan met.

Geaccrediteerde opleidingen op 7 locaties

Opleiding tot vertrouwenspersoon ‘ongewenste omgangsvormen’ of ‘integriteit’, geaccrediteerd door de LVV. Na certificering kun jij je als erkend vertrouwenspersoon laten registeren.

Structuur van gevoelens

De klacht waar een melder mee komt, is vaak emotioneel beladen. Erover praten roept beelden en gevoelens op die verbonden zijn met de gebeurtenis. Daarom is het voor jou als vertrouwenspersoon belangrijk dat je weet om te gaan met deze gevoelens, dat je een primair gevoel van een secundair gevoel kunt onderscheiden, dat je de melder uit een eventueel verstikkend gevoel kan bevrijden en kennis hebt over het ontstaan van gevoelens. Daarbij is het belangrijk dat je de z.g. burchtreacties herkent, de herkomst ervan kunt duiden en de melder kunt adviseren hoe om te gaan met deze reacties.

Je leert de verschillende soorten gevoelens te onderscheiden, je verwerft inzicht in de relatie tussen een gebeurtenis en de reactie die een melder daarop kan vertonen en hoe je geweldloze communicatie kunt inzetten om effectief te reageren op wat de ander raakt.

e leert de verschillende soorten gevoelens te onderscheiden, je verwerft inzicht in de relatie tussen een gebeurtenis en de reactie die een melder daarop kan vertonen en hoe je geweldloze communicatie kunt inzetten om effectief te reageren op wat de ander raakt.

Deze bijscholing voor vertrouwenspersonen is geaccrediteerd door de beroepsvereniging LVV (Landelijke Vereniging van Vertrouwenspersonen) zodat je na de bijscholing je deelnamecertificaat kunt indienen t.b.v. je hercertificering.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.