Opleiding Client Officer Schade

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Opleiding Client Officer Schade

Lindenhaeghe
Logo van Lindenhaeghe
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Lindenhaeghe heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.510 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Financieel.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Financieel.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Juridisch, #2 in Juridisch en #2 in Financieel.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Financieel.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeBILTHOVEN
3 feb. 2022
Toon rooster
event 3 februari 2022, 09:30-16:30, BILTHOVEN, Lesdag 1
placeBILTHOVEN
22 mrt. 2022
Toon rooster
event 22 maart 2022, 09:30-16:30, BILTHOVEN, Lesdag 1

Beschrijving

Studeren mag fun zijn

Bij de opleidingen, trainingen en examens van Lindenhaeghe staat kwaliteit voorop. In 2013, 2014, 2015 en 2016 zijn wij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Bij ons geen inspiratieloze studies zonder concrete doelen, wij willen financieel professionals met onze opleidingen en vaardigheidstrainingen duurzaam en compleet ontwikkelen. Op een zo aantrekkelijk mogelijke manier, met een funfactor dus!

Een goed klantcontact was nog nooit zo belangrijk. Met de Opleiding Client Officer Schade ontwikkel jij je tot dé medewerker die het verschil gaat maken op het gebied van klantcontact (met de focus op schadeverzekeringen). In deze 1-daagse opleiding leer je hoe je klanten optimaal bedient, door het gehele schadeproces. Van benaderen via afsluiten, acceptatie tot en met schade-afhandeling.

Door automatisering verdwijnen steeds meer taken van de binnendienstmedewerker Schade. Tegelijkertijd wordt écht klantcontact belangrijker. Bereid je voor op deze veranderingen door je te ontwikkelen als Client Officer met deze unieke opleiding (inclusief examen).

Spin in het web
De Client Officer is de s…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Klantenservice / Customer Service, Klantgerichtheid, NIMA A Sales en Verkoopgesprek.

Studeren mag fun zijn

Bij de opleidingen, trainingen en examens van Lindenhaeghe staat kwaliteit voorop. In 2013, 2014, 2015 en 2016 zijn wij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Bij ons geen inspiratieloze studies zonder concrete doelen, wij willen financieel professionals met onze opleidingen en vaardigheidstrainingen duurzaam en compleet ontwikkelen. Op een zo aantrekkelijk mogelijke manier, met een funfactor dus!

Een goed klantcontact was nog nooit zo belangrijk. Met de Opleiding Client Officer Schade ontwikkel jij je tot dé medewerker die het verschil gaat maken op het gebied van klantcontact (met de focus op schadeverzekeringen). In deze 1-daagse opleiding leer je hoe je klanten optimaal bedient, door het gehele schadeproces. Van benaderen via afsluiten, acceptatie tot en met schade-afhandeling.

Door automatisering verdwijnen steeds meer taken van de binnendienstmedewerker Schade. Tegelijkertijd wordt écht klantcontact belangrijker. Bereid je voor op deze veranderingen door je te ontwikkelen als Client Officer met deze unieke opleiding (inclusief examen).

Spin in het web
De Client Officer is de spin in het web als het om klantcontact gaat. Als Client Officer Schade weet je precies hoe je een schadeportefeuille moet managen. Je weet wat er bij de klanten leeft en wanneer er advies van jouw organisatie nodig is. Werk je bij een intermediair dan bied je ook een helpende hand wanneer er een schade wordt gemeld. In nauwe samenwerking met de adviseur maak je een plan met welke triggers je jullie klanten gaat benaderen. Of je doet dit zelf als je over de juiste Wft-diploma’s beschikt.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.