Copywriting Module 1

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
Logo van Versdenkers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Versdenkers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 50 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs of inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
7 aug. 2018 tot 8 aug. 2018
Rotterdam
9 okt. 2018 tot 10 okt. 2018
Rotterdam
11 dec. 2018 tot 12 dec. 2018

Schuif aan bij je vakgenoten. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals.

Beschrijving

In twee dagen een sterke basis voor je schrijverschap

Ook jouw merk kan veel winnen bij sterk geschreven teksten. Met goede commerciële copy kun je met de juiste woorden, ritme en tone of voice je doelgroep in het hart raken.

Alle skills hiervoor leer je in deze cursus copywriting. In twee losse modules leer je schrijven met:

  • Een goed concept
  • Een sterk scenario
  • Een op conversie gerichte aanpak
  • Een eigen tone of voice
  • Focus op wat echt belangrijk is
  • Pakkende slogans en payoffs

In module 1 ga je schrijven voor social media, leer je conversiegericht te schrijven en werk je aan je tone of voice. Module 1 kun je combineren met module 2, maar is ook los te volgen.

Programma

DAG 1 …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Schuif aan bij je vakgenoten. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals.

In twee dagen een sterke basis voor je schrijverschap

Ook jouw merk kan veel winnen bij sterk geschreven teksten. Met goede commerciële copy kun je met de juiste woorden, ritme en tone of voice je doelgroep in het hart raken.

Alle skills hiervoor leer je in deze cursus copywriting. In twee losse modules leer je schrijven met:

  • Een goed concept
  • Een sterk scenario
  • Een op conversie gerichte aanpak
  • Een eigen tone of voice
  • Focus op wat echt belangrijk is
  • Pakkende slogans en payoffs

In module 1 ga je schrijven voor social media, leer je conversiegericht te schrijven en werk je aan je tone of voice. Module 1 kun je combineren met module 2, maar is ook los te volgen.

Programma

DAG 1 SCHRIJVEN VOOR SOCIAL MEDIA

OCHTEND

  • Shareability; wat delen doelgroepen?
  • Conversiegericht schrijven
  • Crossmediaal en transmediaal communiceren
  • Een scenario transmediaal uitzetten


MIDDAG

  • Schrijven voor Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter en nieuwsbrieven
  • Hoe schrijf je voor zoekmachines (SEO)
  • Oefenen op een SEO- vriendelijke tekst
  • Bespreken resultaten

DAG 2 FOCUS EN TONE OF VOICE

OCHTEND

  • Focussen op de essentie van je boodschap
  • Focus vasthouden in je scenario
  • Effectief en bondig schrijven
  • Werken aan een case
  • Verschillende signaturen en tone of voice

MIDDAG

  • Merkpersoonlijkheid en identiteit
  • Tone of voice bepalen op basis van merkwaarden
  • De kracht van metaforen
  • Het versterken van je signatuur door:
    Activerend schrijven
    Inspirerend schrijven

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)