Copywriting: schrijven voor social media. 
Tone of voice, blogs en columns

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
Logo van Versdenkers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Versdenkers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 52 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Rotterdam
10 jan. 2019 tot 17 jan. 2019
Toon rooster
event 10 januari 2019, 10:00-17:00
event 17 januari 2019, 10:00-17:00
Rotterdam
22 mrt. 2019 tot 29 mrt. 2019
Toon rooster
event 22 maart 2019, 10:00-17:00
event 29 maart 2019, 10:00-17:00
Rotterdam
4 jul. 2019 tot 11 jul. 2019
Toon rooster
event 4 juli 2019, 10:00-17:00
event 11 juli 2019, 10:00-17:00

Schuif aan bij je vakgenoten. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals.

Beschrijving

Cursus copywriting module 1

Schrijven voor social media. 
Tone of voice, blogs en columns.

In twee modules van 2 dagen leer je bij Versdenkers wat jouw merk kan winnen bij sterk geschreven teksten. Je kunt ze allebei, of apart volgen. de informatie over Module 2 vind je ook op Springest.

Met goede commerciële copy kun je met de juiste woorden, ritme en tone of voice je doelgroep in het hart raken. Alle skills hiervoor leer je in deze cursus copywriting.

  • Activerend en inspirerend schrijven
  • Schrijven voor social media.
  • Op conversie gericht schrijven
  • Je tone of voice ontdekken
  • Schrijven vanuit je merk persoonlijkheid
  • Key messages
  • Een brand story schrijven
  • Een pakkende payoff schrij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Schuif aan bij je vakgenoten. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals.

Cursus copywriting module 1

Schrijven voor social media. 
Tone of voice, blogs en columns.

In twee modules van 2 dagen leer je bij Versdenkers wat jouw merk kan winnen bij sterk geschreven teksten. Je kunt ze allebei, of apart volgen. de informatie over Module 2 vind je ook op Springest.

Met goede commerciële copy kun je met de juiste woorden, ritme en tone of voice je doelgroep in het hart raken. Alle skills hiervoor leer je in deze cursus copywriting.

  • Activerend en inspirerend schrijven
  • Schrijven voor social media.
  • Op conversie gericht schrijven
  • Je tone of voice ontdekken
  • Schrijven vanuit je merk persoonlijkheid
  • Key messages
  • Een brand story schrijven
  • Een pakkende payoff schrijven

In module 1 ga je schrijven voor social media, leer je conversiegericht te schrijven en werk je aan je tone of voice. Module 1 kun je combineren met module 2, maar is ook los te volgen.

Programma

DAG 1 SCHRIJVEN VOOR SOCIAL MEDIA

  • Introductie
  • Shareability; wat delen doelgroepen?
  • De essentie van inspirerende content
  • Schrijven voor Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter
  • Schrijfopdracht
  • Schrijven met zoekmachines (SEO) in gedachten.
  • Conversiegericht schrijven
  • Schrijfopdracht
  • Een strategie ontwikkelen voor je content

DAG 2 TONE OF VOICE, BLOGS EN COLUMNS

  • Focussen op de essentie van je boodschap
  • Verschillende signaturen en tone of voice
  • Schrijfopdracht
  • Persoonlijke columns schrijven
  • Schrijfopdracht
  • Metaforen bedenken en inzetten in je verhaal
  • Schrijfopdracht
  • Hoe schrijf je een inspirerend blogs en hoe vind je blogonderwerpen
  • Schrijfopdracht

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)