Innovatie in corporate communicatie

Type product
Logo van Versdenkers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Versdenkers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 52 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Schuif aan bij je vakgenoten. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals.

Beschrijving

FRESH NEW BRAND

Innovatie in corporate communicatie. Meeslepend design en
opvallende campagnes.

Middelgrote en grote organisaties die hun doelgroep op vernieuwende wijze willen aanspreken kunnen behoefte hebben aan innovatie in hun corporate communicatie. Het niveau van de communicatie-uitingen moet omhoog; inspirerende content, meeslepend design, slimme concepten en opvallende campagnes.

Versdenkers coacht het marketing- en design team bij deze innovatie. We werken daarvoor met het hele team, startend met een analyse van de behoeften en kansen. Van daaruit werken we naar een nieuwe strategie met als resultaat een opleving in het design, tone of voice en de corporate communicatie als gehee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Schuif aan bij je vakgenoten. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals.

FRESH NEW BRAND

Innovatie in corporate communicatie. Meeslepend design en
opvallende campagnes.

Middelgrote en grote organisaties die hun doelgroep op vernieuwende wijze willen aanspreken kunnen behoefte hebben aan innovatie in hun corporate communicatie. Het niveau van de communicatie-uitingen moet omhoog; inspirerende content, meeslepend design, slimme concepten en opvallende campagnes.

Versdenkers coacht het marketing- en design team bij deze innovatie. We werken daarvoor met het hele team, startend met een analyse van de behoeften en kansen. Van daaruit werken we naar een nieuwe strategie met als resultaat een opleving in het design, tone of voice en de corporate communicatie als geheel.

Programma


ANALYSE

  • We starten met meelopen in het team, analyseren en vragen stellen. Face to face en via online vragenlijsten onderzoeken we waar uitdagingen en kansen liggen.

PLANNING CHANGE

  • We brengen advies uit en presenteren een concreet stappenplan.
  • Met het team werken we aan het onder woorden brengen van een concrete, leidende (design)visie en strategie.

CHECK

  • Terugkoppeling naar de visie, strategie en voorwaarden als tijd, budget en beschikbaarheid van mensen., aanpassing plan waar nodig.

ACT

  • De strategie wordt vertaald naar praktische, haalbare aanpassingen in de werkwijze van het team
  • In brainstorms en individuele sessies ontwikkelen en toetsen we nieuwe concepten voor on- en offline corporate communicatie.
  • Planvorming voor het uitrollen van concepten van idee naar executie.
  • Beeldtaal ontwikkeling. Passend bij een nieuwe doelgroep of hernieuwde branding.
  • Tone of voice ontwikkeling of aanpassing i.s.m de eigen of een externe copywriter.
  • Ontwikkeling van briefings voor samenwerking met externe designers, fotografen, illustratoren en copywriters.
  • Selectie van de juiste creatives voor samenwerking.
  • Beeldbank ontwikkeling voor in- en extern gebruik.

Gedurende het proces zal overwogen worden om externe copywriters of designers bij het proces te betrekken.

RESULTAAT

Een opgefriste corporate communicatie op basis van een gedragen visie en strategie. Waar het hele communicatieteam blijvend mee kan werken. Hiermee heeft het team een blauwdruk in handen waarmee een concurrerende positie in de branche vastgehouden kan worden.

MET WIE WERKTE VERSDENKERS

Versdenkers draaide incompany programma’s bij klanten als Algemeen Dagblad, Gemeente Groningen, Ministerie van Financiën, Ministerie van OCW, Rode Kruis, CBRE, Zuiderzeemuseum, SBRCur, Camerik Voortman, Schuttelaar en Partners en Stadgenoot.

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.