Storytelling en brandstory

Type product
Totale lesduur
Trainer
Versdenkers Lisa van Noorden

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Schuif aan bij je vakgenoten. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals.

Beschrijving

STORYTELLING EN BRAND STORY

In twee dagen een sterke brandstory en handvaten om het met overtuiging uit te dragen, binnen en buiten de organisatie.

Organisaties en teams die hun verhaal willen versterken kunnen in deze workshop met Versdenkers aan de slag. In twee dagen worden merkwaarden aangescherpt, het verhaal van het team of afdeling herschreven en leert het team hoe ze dit overtuigend kunnen uitdragen. Daarbovenop wordt er een creatief concept voor interne of externe communicatie bedacht.

Mooie en integere verhalen werken zakelijk heel goed. Maar kan het verhaal misschien scherper? Met een copywriter werken we aan het versterken van de corporate story. We onderzoeken we welke tone o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Schuif aan bij je vakgenoten. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals.

STORYTELLING EN BRAND STORY

In twee dagen een sterke brandstory en handvaten om het met overtuiging uit te dragen, binnen en buiten de organisatie.

Organisaties en teams die hun verhaal willen versterken kunnen in deze workshop met Versdenkers aan de slag. In twee dagen worden merkwaarden aangescherpt, het verhaal van het team of afdeling herschreven en leert het team hoe ze dit overtuigend kunnen uitdragen. Daarbovenop wordt er een creatief concept voor interne of externe communicatie bedacht.

Mooie en integere verhalen werken zakelijk heel goed. Maar kan het verhaal misschien scherper? Met een copywriter werken we aan het versterken van de corporate story. We onderzoeken we welke tone of voice (beter) past, en op welke manier we de unieke kanten ervan kunnen benadrukken. Door storytelling in te zetten binnen pitches en presentaties doe je jouw unieke verhaal recht.

Programma

DAG1

  • Met het team bepalen we de precieze vraagstelling. Waar liggen de uitdagingen en waar de kansen?
  • Wat is storytelling en hoe pas je het toe?
  • Het onderzoeken van de Why,How en What van de organisatie of afdeling.
  • Benoemen van kernwaarden en merkwaarden.
  • Welke tone of voice hoort bij de organisatie of afdeling?
  • Het schrijven van een nieuwe brandstory met het team en een copywriter.

DAG2

  • Presentatie van de door een copywriter geschreven eerste versie van de brandstory.
  • Terugkoppeling naar het team. De brandstory wordt waar nodig aangepast.
  • Storytelling toepassen in je presentatie.
  • Overtuigend uitdragen van de brandstory door het team.
  • Werken aan een creatief communicatie concept.

RESULTAAT

Een sterkere positionering. Een frisse brand story. Enthousiasme en overeenstemming in het team over de presentatie naar buiten toe. Meer zelfvertrouwen in pitches en presentaties.

TEAM

Jullie team ( max 20 pers) werkt met onze trainer en copywriter. Reiskosten en reistijd worden apart berekend.

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Versdenkers Lisa van Noorden - Versdenkers; trainingen in strategische creativiteit.
Versdenkers Lisa van Noorden
Versdenkers; trainingen in strategische creativiteit.
8,4

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.