Contentstrategie & Social media

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Versdenkers Lisa van Noorden

Contentstrategie & Social media

Versdenkers
Logo van Versdenkers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Versdenkers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 72 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Contentstrategie & Social media
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
ida smit
educatie specialist
10
Contentstrategie & Social media

"Weer een inspirerende training Storytelling gevolgd. De verdeling theorie en praktijk was fijn. In de kunstzinnige locatie en met de interactie met de groep kom je tot andere denkwijzen en inzichten. Al neem ik weer nieuwe technieken mee die ik in de praktijk kan toepassen." - 23-01-2019 10:13

"Weer een inspirerende training Storytelling gevolgd. De verdeling theorie en praktijk was fijn. In de kunstzinnige locatie en met de interac… alles lezen - 23-01-2019 10:13

Hallo Ida, hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Wij zijn er blij mee. Veel succes en misschien weer tot ziens!

- 23-01-2019 10:13

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Met Versdenkers zet je je creativiteit strategisch in. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals. En voor teams. 

CONTENTSTRATEGIE EN BRAND STORYTELLING

Met een slimme contentstrategie bind je mensen aan je merk.

In deze tweedaagse training, met opdrachten tussendoor, werk je aan inspirerende en activerende content met behulp van brandstorytelling. En zet je je verhaal uit in een contentstrategie. Zo wordt jouw merkcommunicatie scherper en creatiever.

Je leert hoe je je onderscheidend vermogen van je merk bepaald en benadrukt. En je werkt aan een 4 stappen contentstrategie om je klantreis te versterken: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty.

Bijzonderheden

De cursus wordt zowel online als live aangeboden. Tijdens de training werk je aan voorbereidende en afsluitende opdracht…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media, Content Marketing, LinkedIn, Facebook en Twitter.

Met Versdenkers zet je je creativiteit strategisch in. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals. En voor teams. 

CONTENTSTRATEGIE EN BRAND STORYTELLING

Met een slimme contentstrategie bind je mensen aan je merk.

In deze tweedaagse training, met opdrachten tussendoor, werk je aan inspirerende en activerende content met behulp van brandstorytelling. En zet je je verhaal uit in een contentstrategie. Zo wordt jouw merkcommunicatie scherper en creatiever.

Je leert hoe je je onderscheidend vermogen van je merk bepaald en benadrukt. En je werkt aan een 4 stappen contentstrategie om je klantreis te versterken: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty.

Bijzonderheden

De cursus wordt zowel online als live aangeboden. Tijdens de training werk je aan voorbereidende en afsluitende opdrachten. Op een eigen gekozen moment. We willen deelnemers per dag maximaal 2 sessies van 3 uur achter een laptop zetten. Voor de online training maken we gebruik van de software van Microsoft teams en Mural. Ook online is dit een zeer effectieve en afwisselende training. Check voor de meest actuele data altijd de training kalender op onze Versdenkers website. Wij bieden alle trainingen ook aan in een incompany variant.

Wat ga je leren?

DAG 1:

Op de eerste dag van deze online training analyseren we je huidige merkpersoonlijkheid en merkcommunicatie. We onderzoeken hoe deze aansluit op de behoeften van jouw doelgroep. Je ontdekt hoe je je content met behulp van deze inzichten kunt versterken. Je bouwt aan je onderscheidend vermogen en ontwikkelt een gerichte contentstrategie. Tussen de trainingsdagen door ga je met onze tips en tricks aan de slag om écht inspirerende en activerende content te maken.

 

DAG 2: JE CONTENTSTRATEGIE IN MIDDELEN EN MEDIA UITZETTEN

Wanneer je contentstrategie stevig staat ga je concreet aan de slag met het plannen voor middelen en media. Je zet de strategie uit volgens de klantreis: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty. Voor elke stap ontwikkel je een plan in posts, blogs, video, podcasts of Instagram. Zo doe je strategisch inzicht op over hoe je slimme keuzes maakt binnen het landschap van social producing.

DAG1

  • Merkanalyse; hoe sluit jouw merkcommunicatie aan op de behoeften van je doelgroep?
  • Wat is een succesvolle contentstrategie
  • Voorbeelden van brand storytelling in contentstrategie en hoe je het toepast om je merkbekendheid te versterken
  • Best practices en inspiratie van transmediale storytelling
  • Inzicht verkrijgen in de behoeften van je doelgroep, als basis voor je contentstrategie
  • Een contentstrategie ontwikkelen; waar ga je als merk over praten en waarom?

DAG2

  • Een contentstrategie ontwikkelen op basis van een klantreis.
  • Brand Storytelling inzetten in 4 fasen van je contentstrategie: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty.
  • Je contentstrategie uitzetten in middelen en media: posts, blogs, video, podcasts, Instagram etc.

LIVE TRAINING

Wil je absoluut live trainen en je hebt al betaald, dan kun je tot 3 maanden later nog doorschuiven naar een live training. Je kunt daarna dus altijd nog de cursus online inhalen. Na 3 maanden vervalt de mogelijkheid om de cursus live in te halen. 

9
Gemiddeld cijfer voor Contentstrategie & Social media
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar
ida smit
educatie specialist
10
Contentstrategie & Social media

"Weer een inspirerende training Storytelling gevolgd. De verdeling theorie en praktijk was fijn. In de kunstzinnige locatie en met de interactie met de groep kom je tot andere denkwijzen en inzichten. Al neem ik weer nieuwe technieken mee die ik in de praktijk kan toepassen." - 23-01-2019 10:13

"Weer een inspirerende training Storytelling gevolgd. De verdeling theorie en praktijk was fijn. In de kunstzinnige locatie en met de interac… alles lezen - 23-01-2019 10:13

Hallo Ida, hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Wij zijn er blij mee. Veel succes en misschien weer tot ziens!

- 23-01-2019 10:13
starstarstarstarstar_half
Arjan Reinders
9
Contentstrategie & Social media

"Veel geleerd in twee dagen, met name voor mij waren de presentatietechnieken erg nuttig. ik sta daardoor de volgende keer zeker met een beter verhaal voor een groep. De kennis over merkwaarden communicatie gaat mij bij de aanscherping van mijn eigen profilering ook goed van pas komen. Dank!" - 24-01-2017 10:40

"Veel geleerd in twee dagen, met name voor mij waren de presentatietechnieken erg nuttig. ik sta daardoor de volgende keer zeker met een bete… alles lezen - 24-01-2017 10:40

Beste Arjan, hartelijk dank voor je goede feedback. Laat me weten hoe je volgende presentatie ging!

- 24-01-2017 10:40
starstarstarstarstar_border
J. van der Stal
8
Contentstrategie & Social media

"Ontzettend leerzame training van Lisa en Richard. Op dag 1 hebben we veel inzichten gekregen in het ontwikkelen van onze eigen corporate story en dag 2 hebben we geleerd hoe we die het beste kunnen presenteren. Leuk, actief en nuttig. Fijne trainingsruimte ook!" - 23-01-2017 13:19

"Ontzettend leerzame training van Lisa en Richard. Op dag 1 hebben we veel inzichten gekregen in het ontwikkelen van onze eigen corporate sto… alles lezen - 23-01-2017 13:19

Beste Jet, dank voor de fijne feedback! Mooie en actieve dagen. Veel succes!

- 23-01-2017 13:19
Versdenkers Lisa van Noorden
Versdenkers Lisa van Noorden
Versdenkers; trainingen in strategische creativiteit.
8,6

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.