Masterclass doelgroepanalyse en persona's

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 828 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeRotterdam
21 jan. 2021

Beschrijving

Tijdens deze masterclass leer je inzicht te krijgen in specifieke doelgroepen op de arbeidsmarkt door middel van een doelgroepanalyse. Vervolgens leer jij deze inzichten te gebruiken om jouw ideale kandidaat (persona) op te stellen.

Doelgroepanalyse en persona's
Een doelgroepanalyse is een uitgebreid rapport met diepgaand inzicht in heel specifieke doelgroepen op de arbeidsmarkt. Tijdens deze masterclass leer je welke arbeidsmarktbronnen je van deze specifieke informatie kunnen voorzien.

Met behulp van unieke arbeidsmarkt- en doelgroepdata kan je betrouwbare en onderbouwde antwoorden vinden op alle wervingsvragen. Variërend van hoe jij je doelgroep bereikt en van welke apps zij gebruik ma…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Tijdens deze masterclass leer je inzicht te krijgen in specifieke doelgroepen op de arbeidsmarkt door middel van een doelgroepanalyse. Vervolgens leer jij deze inzichten te gebruiken om jouw ideale kandidaat (persona) op te stellen.

Doelgroepanalyse en persona's
Een doelgroepanalyse is een uitgebreid rapport met diepgaand inzicht in heel specifieke doelgroepen op de arbeidsmarkt. Tijdens deze masterclass leer je welke arbeidsmarktbronnen je van deze specifieke informatie kunnen voorzien.

Met behulp van unieke arbeidsmarkt- en doelgroepdata kan je betrouwbare en onderbouwde antwoorden vinden op alle wervingsvragen. Variërend van hoe jij je doelgroep bereikt en van welke apps zij gebruik maken tot de wervingshaalbaarheid van specifieke doelgroepen.

Als je antwoord kan geven op alle wervingsvragen en je de demografie, gedragspatronen, motivatie en doelen van je kandidaat kent, wordt het eenvoudiger om arbeidsmarktcommunicatie te ontwikkelen en af te stemmen op de ideale kandidaat per vacature.



Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.