ITIL Specialist Drive Stakeholder Value (ITIL ® 4 DSV) eLearning (inkl. Exam)
Startdata en plaatsen
computer Online: 22 jan. 2025 tot 24 jan. 2025check_circle Startgarantie |
Beschrijving
ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value (ITIL 4 DSV)
eLearning (inkl. Exam)
Leer hoe u uw IT-middelen effectief te beheren
Onze geaccrediteerde ITIL 4 Drive Stakeholder Value (DSV) e-learning biedt alles wat u nodig heeft om u voor te bereiden op het DSV-examen. De DSV-kwalificatie geeft u inzicht in alle soorten betrokkenheid en interacties tussen een serviceprovider en hun klanten, gebruikers, leveranciers en partners, inclusief de belangrijkste CX-, UX- en journey mapping-concepten.
OVER DE CURSUS
De ITIL 4 DSV-kwalificatie is een van de eerste vereisten voor de aanwijzing van ITIL 4 Managing Professional, die de praktische en technische kennis van de kandidaat beoordeelt over het…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value (ITIL 4 DSV)
eLearning (inkl. Exam)
Leer hoe u uw IT-middelen effectief te beheren
Onze geaccrediteerde ITIL 4 Drive Stakeholder Value (DSV) e-learning biedt alles wat u nodig heeft om u voor te bereiden op het DSV-examen. De DSV-kwalificatie geeft u inzicht in alle soorten betrokkenheid en interacties tussen een serviceprovider en hun klanten, gebruikers, leveranciers en partners, inclusief de belangrijkste CX-, UX- en journey mapping-concepten.
OVER DE CURSUS
De ITIL 4 DSV-kwalificatie is een van de eerste vereisten voor de aanwijzing van ITIL 4 Managing Professional, die de praktische en technische kennis van de kandidaat beoordeelt over het uitvoeren van succesvolle, moderne IT-ondersteunde services, teams en workflows.
DUUR VAN DE CURSUS: Deze cursus duurt ongeveer 15 - 20 uur om te voltooien.
Voorwaarden: Er zijn twee formele vereisten om het examen af te leggen. U moet geslaagd zijn voor het ITIL 4 Foundation-examen en u moet een geaccrediteerde training volgen.
LEERDOELEN
Aan het einde van de cursus:
- Begrijp hoe customer journeys worden vormgegeven
- Weet hoe u zich op markten en belanghebbenden moet richten
- Weet hoe u relaties met belanghebbenden (stakeholders) kunt bevorderen
- Weet hoe u de vraag kunt vormgeven en serviceaanbod kunt definiëren
- Weet hoe u verwachtingen kunt afstemmen en details van services kunt overeenkomen
- Weet hoe u klanten en gebruikers kunt in- en uitschakelen
- Weet hoe je samen moet handelen om te zorgen voor voortdurende co-creatie van waarde (serviceconsumptie / -voorziening)
- Weet hoe u servicewaarde kunt realiseren en valideren
WAT IS INBEGREPEN?
- 120 dagen toegang tot het platform
- 8 lessen (10 uur video opgenomen door geaccrediteerde docenten)
- Downloadbare PDF-documenten met gedetailleerde inhoud (afbeeldingen, uitleg) voor elke les
- 2 officiële proefexamens
- Oefeningen met onmiddellijke online correctie
- 4 maanden toegang tot online cursussen
- Geldigheid van de examenvoucher: 12 maanden
- Het officiële online examen is inbegrepen!
De behandelde onderwerpen
- Invoering
- Samenvatting van de Foundation
- Customer journey
- Designing the customer journey
- Explore
- Engage - Deel één
- Engage - Deel twee
- Offer - Deel één
- Offer - Deel twee
- Agree
- OnboardOnboarding-praktijken
- Co-create - Deel één
- Co-create - Deel twee
- Realiseren
- Realiseer - Praktijken
Inhoud
- De customer journey, contactpunten en de klant- en gebruikerservaring
- Om behoeften en mogelijkheden te analyseren om aan behoeften te voldoen.
- Om relaties op te bouwen met begrip en wederzijds vertrouwen
- De behoeften van de klant begrijpen en dit begrip vertalen naar het ontwerp van een passend serviceaanbod
- Om te discussiëren, te onderhandelen en het eens te worden, evenals het belang van het beheersen van verwachtingen
- Om, met een holistische kijk, de dienst tot stand te brengen
- Om de waardebeleving te optimaliseren en om te meten en op te volgen dat verwachtingen echt worden gerealiseerd en de basis kunnen vormen voor aanhoudende positieve klantreizen
DOELGROEP
- ITSM-managers en aspirant-ITSM-managers
- ITSM-beoefenaars die verantwoordelijk zijn voor het beheren en integreren van belanghebbenden, zich richten op het klanttraject en de ervaring, en / of verantwoordelijk zijn voor het onderhouden van relaties met partners en leveranciers
- Bestaande houders van een ITIL-kwalificatie die hun kennis willen ontwikkelen
EXAMENFORMAT
- Duur van 90 minuten
- Gesloten boek
- 40 vragen
- U heeft 70% of hoger nodig - een score van 28 punten of hoger
BEOORDELINGEN
"Net geslaagd voor mijn ITIL-examen. Met een geweldig resultaat! Ik ben zo blij! Bedankt AVC, jullie zijn de beste!" Karin Ericsson
"Zeer goede training! De AVC ITIL4-cursussen dekken de nieuwe ITIL4-syllabus volledig en voegen waardevolle extra's toe om ervoor te zorgen dat leren en begrijpen zo eenvoudig mogelijk is. Perfect voor het toepassen van alle ITIL4-ideeën en -concepten in echte situaties! Ik kan deze ITIL4-training ten zeerste aanbevelen Bedankt, Anders " Anders Berg
AVC
Bekijk onze website (addingvalue .nl) voor ons volledige aanbod van trainingen; zoals: AgilePM; AgilePM; Agile Scrum; AgileSHIFT; AWS; Better Business Cases (BBC); Change Management; CISM, CISSP; COBIT, DevOps; ITIL4; IT4IT; IPMA; ISO/IEC 27001; LeanIT; Management of Portfolios (MoP); Management of Risk (M_o_R); Management of Value (MoV); MSP; Paxis; PMI-ACP; PMI-RMP; PRINCE2; P3O; SAFe; Lean Six Sigma; Software Testing ISTQB; TOGAF; VeriSM en nog veel meer!
Wij hopen u ook te certificeren!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.