Bepaal de echte waarde van marketing

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Olivier van Hees
Startdatum en plaats
Logo van Amsterdam web consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Amsterdam web consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
18 dec. 2019
info Nog geen startgarantie

Beschrijving

Als (online) marketeer, data-analist of marketingmanager is het wenselijk om te bepalen wat een campagne oplevert. In deze training leer je verschillende technieken om die winst (ROI) van de marketingcampagnes te bepalen. Als jij dus de basis hiervan onder de knie hebt, maar op zoek bent naar verdieping - dan is deze training een ideale keuze.

We besteden aandacht aan de de modernste technieken om het effect van jouw totale inzet aan marketingcampagnes te bepalen. We behandelen bijvoorbeeld het concept en de werking van conversie attributie, een techniek om de waarde is van je online marketingcampagnes te meten. Daarnaast nemen we je mee in de wereld van mediamix modellen, die je helpen om d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Marketing en Sales, Ondernemingsraad (OR), Medezeggenschap en Secretaris (ambtelijk).

Als (online) marketeer, data-analist of marketingmanager is het wenselijk om te bepalen wat een campagne oplevert. In deze training leer je verschillende technieken om die winst (ROI) van de marketingcampagnes te bepalen. Als jij dus de basis hiervan onder de knie hebt, maar op zoek bent naar verdieping - dan is deze training een ideale keuze.

We besteden aandacht aan de de modernste technieken om het effect van jouw totale inzet aan marketingcampagnes te bepalen. We behandelen bijvoorbeeld het concept en de werking van conversie attributie, een techniek om de waarde is van je online marketingcampagnes te meten. Daarnaast nemen we je mee in de wereld van mediamix modellen, die je helpen om de impact van bijvoorbeeld televisie- en radioreclames te berekenen. Tenslotte gaan we dieper in op het effect van online campagnes op fysieke winkels, het zogenoemde ROPO-effect (research online, purchase offline). 

Uiteraard word je zelf ook aan het werk gezet. Aan de hand van bestaande oefeningen leer je hoe je zelf hiermee aan de slag kan gaan en hoe de modellen en berekeningen in de praktijk werken. Aan het einde van de training ontvang je een certificaat van deelname.

We vinden het belangrijk dat er genoeg ruimte is voor vragen. Daarom houden we bewust de groepen klein en interactief. Hoe meer vragen, hoe beter.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Marketing.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Olivier van Hees - Helpt bedrijven met hun data gedreven strategie
Olivier van Hees
Helpt bedrijven met hun data gedreven strategie
9

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Amsterdam web consulting, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.