Marketing Automation (korte opleiding)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Amsterdam, Vraagstellingscollege event 1 april 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 april 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 15 april 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 22 april 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Vraagstellingscollege event 1 april 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 april 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling event 15 april 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken event 22 april 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeEindhoven 11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Eindhoven, Vraagstellingscollege event 1 april 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 april 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling event 15 april 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken event 22 april 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 1 april 2025, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 april 2025, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 15 april 2025, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 22 april 2025, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeOnline 11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 1 april 2025, 18:30-21:30, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 april 2025, 18:30-21:30, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling event 15 april 2025, 18:30-21:30, Online, Conversie en crossselling tactieken event 22 april 2025, 18:30-21:30, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Utrecht, Vraagstellingscollege event 1 april 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 april 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 15 april 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 22 april 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeZwolle 11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Zwolle, Vraagstellingscollege event 1 april 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 april 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling event 15 april 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken event 22 april 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAmsterdam 17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 17 april 2025, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 22 april 2025, 20:00-21:30, Amsterdam, Vraagstellingscollege event 24 april 2025, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 24 april 2025, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 17 april 2025, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 22 april 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 24 april 2025, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 24 april 2025, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeOnline 17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 17 april 2025, 08:30-12:00, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 22 april 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 24 april 2025, 09:00-12:00, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 24 april 2025, 13:00-16:00, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Online, Conversie en crossselling tactieken event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 17 april 2025, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 22 april 2025, 20:00-21:30, Utrecht, Vraagstellingscollege event 24 april 2025, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 24 april 2025, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?
Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je w…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?
Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met
marketing automation je klanten stap voor stap door de customer
journey kunt leiden.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals
die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing
automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je wil je
huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in
praktijk.
Wil je een volledige opleiding op het gebied van marketing
automation & campagne management, dan is de post-HBO opleiding
Marketing Automation & Campagne Management wellicht iets voor
jou.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.