Marketing Automation (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Marketing Automation (korte opleiding)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 192 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Amsterdam, Vraagstellingscollege
event 1 april 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 april 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 april 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 22 april 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Vraagstellingscollege
event 1 april 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 april 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 april 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken
event 22 april 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Eindhoven, Vraagstellingscollege
event 1 april 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 april 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 april 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken
event 22 april 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 1 april 2025, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 april 2025, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 april 2025, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 22 april 2025, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeOnline
11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 1 april 2025, 18:30-21:30, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 april 2025, 18:30-21:30, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 april 2025, 18:30-21:30, Online, Conversie en crossselling tactieken
event 22 april 2025, 18:30-21:30, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Utrecht, Vraagstellingscollege
event 1 april 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 april 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 april 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 22 april 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Zwolle, Vraagstellingscollege
event 1 april 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 april 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 april 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken
event 22 april 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 17 april 2025, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 22 april 2025, 20:00-21:30, Amsterdam, Vraagstellingscollege
event 24 april 2025, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 24 april 2025, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 17 april 2025, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 22 april 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 24 april 2025, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 24 april 2025, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeOnline
17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 17 april 2025, 08:30-12:00, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 22 april 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 24 april 2025, 09:00-12:00, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 24 april 2025, 13:00-16:00, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Online, Conversie en crossselling tactieken
event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 17 april 2025, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 22 april 2025, 20:00-21:30, Utrecht, Vraagstellingscollege
event 24 april 2025, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 24 april 2025, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?

Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je w…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business-To-Consumer, Campagne management, Marketing Automation, Marketingstrategie en Marketing management.

Omschrijving:

Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?

Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van marketing automation & campagne management, dan is de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.