Marketing Automation (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 161 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Leusden, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeOnline Classroom
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
3 nov. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 3 november 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 10 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 17 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 8 december 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 8 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
3 nov. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 3 november 2021, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 10 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 november 2021, 20:00-21:30, Leusden, Vraagstellingscollege
event 17 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 17 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 8 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 8 december 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 15 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeOnline Classroom
3 nov. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 3 november 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 10 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 17 november 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Conversie en crossselling tactieken
event 8 december 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege
event 8 december 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 december 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
3 nov. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 3 november 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 8 december 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 8 december 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 15 december 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?

Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing?automation?je klanten stap voor stap door de customer?journey?kunt leiden.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je w…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Marketing Automation, Marketingstrategie, Reputatiemanagement en Growth Hacking.

Omschrijving:

Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken.?

Doel:
Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing?automation?je klanten stap voor stap door de customer?journey?kunt leiden.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van marketing automation & campagne management, dan is de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Korte opleiding

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.