Marketing Automation (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 157 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
Capelle aan den IJssel
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
Eindhoven
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
Leusden
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
Utrecht
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
Zwolle
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
Amsterdam
15 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 15 april 2020, 08:30-12:00, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 22 april 2020, 09:00-12:00, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 22 april 2020, 13:00-16:00, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 13 mei 2020, 13:00-16:00, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 13 mei 2020, 09:00-12:00, Conversie en crossselling tactieken
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 3 juni 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 3 juni 2020, 09:00-12:00, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 10 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
Leusden
15 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 15 april 2020, 08:30-12:00, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 22 april 2020, 13:00-16:00, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 22 april 2020, 09:00-12:00, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 13 mei 2020, 09:00-12:00, Conversie en crossselling tactieken
event 13 mei 2020, 13:00-16:00, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 3 juni 2020, 09:00-12:00, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 10 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
Utrecht
15 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 15 april 2020, 08:30-12:00, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 22 april 2020, 13:00-16:00, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 22 april 2020, 09:00-12:00, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 13 mei 2020, 13:00-16:00, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 13 mei 2020, 09:00-12:00, Conversie en crossselling tactieken
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 3 juni 2020, 09:00-12:00, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 10 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Bereik je marketing- en salesdoelen met lead generatie en klantontwikkeling. Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken? Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden. 

Doel:
Tijdens de korte opleiding Marketing Automation leer je marketing automation in te richten en in te zetten in jouw or…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing Automation, Marketingstrategie, Growth Hacking, Data Driven Marketing en NIMA Marketing-A.

Omschrijving:

Bereik je marketing- en salesdoelen met lead generatie en klantontwikkeling. Het koop- en oriëntatiegedrag is sterk veranderd. Zowel in B2B als B2C markten is het contact meer en meer verschoven naar online en personalisatie wordt belangrijker. Marketing Automation helpt je om een relatie met de klant op te bouwen, steeds meer kennis van de klant op te doen en zodoende je marketing- en salesdoelen te bereiken? Met de korte opleiding Marketing Automation leer je hoe je met marketing automation je klanten stap voor stap door de customer journey kunt leiden. 

Doel:
Tijdens de korte opleiding Marketing Automation leer je marketing automation in te richten en in te zetten in jouw organisatie om jouw salesdoelstellingen te bereiken.

Je leert: - Hoe je je eigen marketing automation strategie ontwikkelt, - Hoe je leadgeneratie, lead nurturing en klantontwikkeling kunt vormgeven, - Hoe marketing automation je marketing en salescampagnes kan ondersteunen, - Hoe je marketing automation kunt inrichten en implementeren, - Je schrijft je eigen Marketing Automation plan, direct geschikt voor implementatie.

Doelgroep:
Voor wie is de opleiding Marketing Automation geschikt? De opleiding Marketing Automation is geschikt voor professionals die meer willen weten over de mogelijkheden van marketing automation en daar ook concreet mee aan de slag willen. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Korte opleiding

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.