Campagne Management (training) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Campagne Management (training) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 192 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
18 nov. 2024 tot 2 dec. 2024
Toon rooster
event 18 november 2024, 09:30-16:30, Online, Plan je campagne vanuit een strategisch framework
event 25 november 2024, 09:30-16:30, Online, Zet je campagne op
event 2 december 2024, 09:30-16:30, Online, Voer je campagne uit, optimaliseer en rapporteer

Beschrijving

Omschrijving:

Hoe zet je een campagne op waarbij je op ieder moment in control bent? Dat start bij een strategie waarmee je met de beschikbare data en middelen je doelstellingen kan behalen. Daarna vertaal je deze strategie (samen met interne en externe partners) naar campagnes. Tot slot is het meten, evalueren en optimaliseren van de campagne essentieel voor succes.
Tijdens deze praktische training Campagne Management doorloop je met een eigen campagne deze drie stappen. Zo heb je aan het eind van de training een geoptimaliseerde campagne en kun je een effectieve briefing voor een bureau opstellen.

Doel:
Je leert in drie dagen: - Campagnes opzetten vanuit een strategisch framework en niet a…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagnes, Campagne management, Management Algemeen, Social Media en E-mail marketing.

Omschrijving:

Hoe zet je een campagne op waarbij je op ieder moment in control bent? Dat start bij een strategie waarmee je met de beschikbare data en middelen je doelstellingen kan behalen. Daarna vertaal je deze strategie (samen met interne en externe partners) naar campagnes. Tot slot is het meten, evalueren en optimaliseren van de campagne essentieel voor succes.
Tijdens deze praktische training Campagne Management doorloop je met een eigen campagne deze drie stappen. Zo heb je aan het eind van de training een geoptimaliseerde campagne en kun je een effectieve briefing voor een bureau opstellen.

Doel:
Je leert in drie dagen: - Campagnes opzetten vanuit een strategisch framework en niet als losstaande campagnes lanceren, - Een bureau effectief briefen over een campagne, - Slim gebruik te maken van kanalen en tools, rekening houdend met privacy en technologische ontwikkelingen, - Hoe je resultaten moet meten en tonen en evalueren of campagne succesvol is of niet.

Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die óf zelf aan de knoppen zitten óf vooraf over de strategie willen meepraten. De training is geschikt voor iedereen die een goede basis wil leggen voor het opzetten en managen van campagnes.

Vooropleiding:
Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.