Campagne Management (training) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 18 nov. 2024 tot 2 dec. 2024Toon rooster event 18 november 2024, 09:30-16:30, Online, Plan je campagne vanuit een strategisch framework event 25 november 2024, 09:30-16:30, Online, Zet je campagne op event 2 december 2024, 09:30-16:30, Online, Voer je campagne uit, optimaliseer en rapporteer |
Beschrijving
Omschrijving:
Hoe zet je een campagne op waarbij je op ieder moment in control bent? Dat start bij een strategie waarmee je met de beschikbare data en middelen je doelstellingen kan behalen. Daarna vertaal je deze strategie (samen met interne en externe partners) naar campagnes. Tot slot is het meten, evalueren en optimaliseren van de campagne essentieel voor succes.
Tijdens deze praktische training Campagne Management doorloop je met een eigen campagne deze drie stappen. Zo heb je aan het eind van de training een geoptimaliseerde campagne en kun je een effectieve briefing voor een bureau opstellen.
Doel:
Je leert in drie dagen: - Campagnes opzetten vanuit een strategisch framework en niet a…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Hoe zet je een campagne op waarbij je op ieder moment in control
bent? Dat start bij een strategie waarmee je met de beschikbare
data en middelen je doelstellingen kan behalen. Daarna vertaal je
deze strategie (samen met interne en externe partners) naar
campagnes. Tot slot is het meten, evalueren en optimaliseren van de
campagne essentieel voor succes.
Tijdens deze praktische training Campagne Management doorloop je
met een eigen campagne deze drie stappen. Zo heb je aan het eind
van de training een geoptimaliseerde campagne en kun je een
effectieve briefing voor een bureau opstellen.
Doel:
Je leert in drie dagen: - Campagnes opzetten vanuit een strategisch
framework en niet als losstaande campagnes lanceren, - Een bureau
effectief briefen over een campagne, - Slim gebruik te maken van
kanalen en tools, rekening houdend met privacy en technologische
ontwikkelingen, - Hoe je resultaten moet meten en tonen en
evalueren of campagne succesvol is of niet.
Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor marketing- en
communicatieprofessionals die óf zelf aan de knoppen zitten óf
vooraf over de strategie willen meepraten. De training is geschikt
voor iedereen die een goede basis wil leggen voor het opzetten en
managen van campagnes.
Vooropleiding:
Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.