Content Marketing (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 159 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Content Marketing (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Job Kersemaekers
7
Content Marketing (korte opleiding)

"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerzaam. Ik vond de kwaliteit van de trainers wel sterk wisselen. Bovendien was het niveau van de deelnemers verschillend. Dit maakte dat het tempo en de diepgang soms niet aansloten bij mijn verwachtingen. Maar ondanks dat, durf ik de opleiding wel aan te raden." - 04-07-2018 13:05

"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerz… alles lezen - 04-07-2018 13:05

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer journeys en experience
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Content Marketing Strategie
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Contentformats en -tactieken
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer journeys en experience
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Content Marketing Strategie
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Contentformats en -tactieken
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Customer journeys en experience
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Content Marketing Strategie
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Contentformats en -tactieken
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Leusden, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Customer journeys en experience
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Content Marketing Strategie
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Contentformats en -tactieken
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Leusden, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer journeys en experience
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Content Marketing Strategie
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Contentformats en -tactieken
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Customer journeys en experience
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Content Marketing Strategie
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Contentformats en -tactieken
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Customer journeys en experience
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Content Marketing Strategie
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Contentformats en -tactieken
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer journeys en experience
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Content Marketing Strategie
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 29 april 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Contentformats en -tactieken
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Customer journeys en experience
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Leusden, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Content Marketing Strategie
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 29 april 2021, 09:00-12:00, Leusden, Contentformats en -tactieken
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Customer journeys en experience
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Content Marketing Strategie
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 29 april 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Contentformats en -tactieken
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Customer journeys en experience
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Content Marketing Strategie
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 29 april 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Contentformats en -tactieken
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Iedereen weet dat traditionele marketing en reclame niet meer werken. Content is king en content marketing wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe bereik je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? Aan welke content heeft je doelgroep behoefte? En welke kanalen gebruiken zij?

Doel:
De opleiding Content Marketing leert je hoe je een goede crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is om seamless customer experience te creëren door de beoogde doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap via het juiste kanaal te bereiken. Belangrijk hierbij is een crossmedia aanpak waarbij verschillende media zowel online als offline elkaar v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Crossmedia, Content Marketing, Marketing management, Marketingstrategie en Conceptontwikkeling.

Omschrijving:

Iedereen weet dat traditionele marketing en reclame niet meer werken. Content is king en content marketing wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe bereik je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? Aan welke content heeft je doelgroep behoefte? En welke kanalen gebruiken zij?

Doel:
De opleiding Content Marketing leert je hoe je een goede crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is om seamless customer experience te creëren door de beoogde doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap via het juiste kanaal te bereiken. Belangrijk hierbij is een crossmedia aanpak waarbij verschillende media zowel online als offline elkaar versterken.

Doelgroep:
De opleiding Content Marketing is geschikt als je een volwaardig gesprekspartner wil worden op het gebied van content marketing en de regie wil (gaan) voeren over de strategie en media. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van content marketing, dan is de post-HBO opleiding Content Marketing & Cross Media wellicht iets voor jou.

Vooropleiding:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Korte opleiding

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

8
Gemiddeld cijfer voor Content Marketing (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
Job Kersemaekers
7
Content Marketing (korte opleiding)

"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerzaam. Ik vond de kwaliteit van de trainers wel sterk wisselen. Bovendien was het niveau van de deelnemers verschillend. Dit maakte dat het tempo en de diepgang soms niet aansloten bij mijn verwachtingen. Maar ondanks dat, durf ik de opleiding wel aan te raden." - 04-07-2018 13:05

"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerz… alles lezen - 04-07-2018 13:05

starstarstarstarstar_half
Linda van der Ham
Marketing Communicatie Manager
9
Content Marketing (korte opleiding)

"Inspirende lesstof en trainers. Heel erg blij dat de docenten mensen uit het werkveld zijn en van wiens ervaringen we veel kunnen leren. Met het maken van het optionele plan, meteen het geleerde in praktijk kunnen brengen en nu in het bezit van een goed plan voor mijn werkgever." - 03-07-2018 12:22

"Inspirende lesstof en trainers. Heel erg blij dat de docenten mensen uit het werkveld zijn en van wiens ervaringen we veel kunnen leren. Met… alles lezen - 03-07-2018 12:22

starstarstarstarstar_border
Winny christiaanse
Zelfstandig marketingcommunicatie professional
8
Content Marketing (korte opleiding)

"Goed verzorgde opleiding. Inspirerende colleges. Ik heb de verkorte versie gevolgd. Dat betekent dezelfde stof in kortere tijd. Je doet eigenlijk een individueel pad binnen de opleiding content marketing en cross media. Soms liep het wel wat door elkaar heen. Je doet geen gezamenlijke opdracht. Ik had Digital Marketing al eerder gedaan bij Beeckestijn, dus dit was prima te doen. Je moet wel zelf echt aan de slag met de inhoud. Advies: doe ook de individuele opdracht en bewijs jezelf dat je de stof ook kunt toepassen in de praktijk." - 03-07-2017 09:51

"Goed verzorgde opleiding. Inspirerende colleges. Ik heb de verkorte versie gevolgd. Dat betekent dezelfde stof in kortere tijd. Je doet eige… alles lezen - 03-07-2017 09:51

Beste Winny, bedankt voor de mooie review en de uitgebreide toelichting.

- 03-07-2017 09:51

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.