Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 167 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,2
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience & Journey Management (post-HBO)
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Jenneke Smit-Banting
Customer Insights Consultant
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en interactie met studiegenoten voor mij de ideale combinatie van theorie en praktijk. " - 22-07-2019 11:18

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en inte… alles lezen - 22-07-2019 11:18

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
27 jan. 2022 tot 28 apr. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 3 februari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 7 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 10 februari 2022, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 17 februari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Service design
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Online Customer Experience
event 31 maart 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
27 jan. 2022 tot 28 apr. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 3 februari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 7 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 10 februari 2022, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 17 februari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Service design
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Online Customer Experience
event 31 maart 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
27 jan. 2022 tot 28 apr. 2022
Toon rooster
event 27 januari 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 3 februari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 7 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 10 februari 2022, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 17 februari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Service design
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Online Customer Experience
event 31 maart 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
15 feb. 2022 tot 19 apr. 2022
Toon rooster
event 15 februari 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 15 februari 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 7 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 maart 2022, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 maart 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 15 maart 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 22 maart 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience
event 22 maart 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design
event 29 maart 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 5 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie
event 5 april 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 12 april 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 19 april 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
15 feb. 2022 tot 19 apr. 2022
Toon rooster
event 15 februari 2022, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 15 februari 2022, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 7 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 maart 2022, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 maart 2022, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 15 maart 2022, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 22 maart 2022, 13:00-16:00, Leusden, Online Customer Experience
event 22 maart 2022, 09:00-12:00, Leusden, Service design
event 29 maart 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 5 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie
event 5 april 2022, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 12 april 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 19 april 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
15 feb. 2022 tot 19 apr. 2022
Toon rooster
event 15 februari 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 15 februari 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 7 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 maart 2022, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 maart 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 15 maart 2022, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 22 maart 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Online Customer Experience
event 22 maart 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Service design
event 29 maart 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 5 april 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 5 april 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie
event 12 april 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 19 april 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
16 mrt. 2022 tot 15 jun. 2022
Toon rooster
event 16 maart 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 23 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 6 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 13 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 20 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Service design
event 11 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Online Customer Experience
event 18 mei 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 25 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 1 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie
event 8 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 15 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
16 mrt. 2022 tot 15 jun. 2022
Toon rooster
event 16 maart 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 23 maart 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Persona ontwikkeling
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 16:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Mapping van touch points en customer journeys
event 6 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Onderzoeken van klantbeleving
event 13 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 20 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Service design
event 11 mei 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Online Customer Experience
event 18 mei 2022, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag
event 25 mei 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 1 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer Journey Management & Organisatie
event 8 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 15 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
16 mrt. 2022 tot 15 jun. 2022
Toon rooster
event 16 maart 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 23 maart 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Persona ontwikkeling
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 16:00-21:30, Eindhoven, Mapping van touch points en customer journeys
event 6 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Onderzoeken van klantbeleving
event 13 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 20 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Service design
event 11 mei 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Online Customer Experience
event 18 mei 2022, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag
event 25 mei 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 1 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Customer Journey Management & Organisatie
event 8 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 15 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
16 mrt. 2022 tot 15 jun. 2022
Toon rooster
event 16 maart 2022, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 23 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 6 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 13 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 20 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Service design
event 11 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Online Customer Experience
event 18 mei 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 25 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 1 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie
event 8 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 15 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
16 mrt. 2022 tot 15 jun. 2022
Toon rooster
event 16 maart 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 23 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 6 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 13 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 20 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Service design
event 11 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Online Customer Experience
event 18 mei 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 25 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 1 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie
event 8 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 15 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
16 mrt. 2022 tot 15 jun. 2022
Toon rooster
event 16 maart 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 23 maart 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Persona ontwikkeling
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 16:00-21:30, Zwolle, Mapping van touch points en customer journeys
event 6 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Onderzoeken van klantbeleving
event 13 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 20 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Service design
event 11 mei 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Online Customer Experience
event 18 mei 2022, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag
event 25 mei 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 1 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Customer Journey Management & Organisatie
event 8 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 15 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
21 apr. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 21 april 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 21 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 28 april 2022, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 12 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 12 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 19 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design
event 19 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience
event 25 mei 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 2 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 2 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie
event 9 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
21 apr. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 21 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 21 april 2022, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 28 april 2022, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 12 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 12 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 19 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, Online Customer Experience
event 19 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Service design
event 25 mei 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 2 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 2 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie
event 9 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 13 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
21 apr. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 21 april 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 21 april 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 28 april 2022, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 12 mei 2022, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 12 mei 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 19 mei 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Online Customer Experience
event 19 mei 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Service design
event 25 mei 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 2 juni 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie
event 2 juni 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 9 juni 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 13 juni 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
2 jun. 2022 tot 3 nov. 2022
Toon rooster
event 2 juni 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 14 juni 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 16 juni 2022, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 23 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 30 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 8 september 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Service design
event 15 september 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Online Customer Experience
event 22 september 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 29 september 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 6 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie
event 13 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 3 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
2 jun. 2022 tot 3 nov. 2022
Toon rooster
event 2 juni 2022, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 14 juni 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 16 juni 2022, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 23 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 30 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 8 september 2022, 18:30-21:30, Leusden, Service design
event 15 september 2022, 18:30-21:30, Leusden, Online Customer Experience
event 22 september 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 29 september 2022, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 6 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie
event 13 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 3 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
2 jun. 2022 tot 3 nov. 2022
Toon rooster
event 2 juni 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 14 juni 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 16 juni 2022, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 23 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 30 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 8 september 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Service design
event 15 september 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Online Customer Experience
event 22 september 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 29 september 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 6 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie
event 13 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 3 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
14 jun. 2022 tot 4 okt. 2022
Toon rooster
event 14 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 14 juni 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 20 juni 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 21 juni 2022, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 28 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 28 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 6 september 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design
event 6 september 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience
event 13 september 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 20 september 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 september 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie
event 27 september 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 4 oktober 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
14 jun. 2022 tot 4 okt. 2022
Toon rooster
event 14 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 14 juni 2022, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 20 juni 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 21 juni 2022, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 28 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 28 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 6 september 2022, 09:00-12:00, Leusden, Service design
event 6 september 2022, 13:00-16:00, Leusden, Online Customer Experience
event 13 september 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 20 september 2022, 13:00-16:00, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie
event 20 september 2022, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 27 september 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 4 oktober 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Customer Journey, Google Analytics, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service-, sales-, marketing- en communicatie activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

9,2
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience & Journey Management (post-HBO)
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar
Jenneke Smit-Banting
Customer Insights Consultant
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en interactie met studiegenoten voor mij de ideale combinatie van theorie en praktijk. " - 22-07-2019 11:18

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en inte… alles lezen - 22-07-2019 11:18

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Customer Journey Management plan, wordt steeds helderder en duidelijker naarmate de cursus vordert. Mede dank zij de goede begeleiding van de docenten, die je wekelijks kan bellen en die ruim de tijd nemen om met je mee te denken en je op het juiste pad te zetten. Het eindresultaat is voor mij een bruikbaar document waar ik en de organisatie waarvoor het geschreven is, ook echt wat mee kan en verbeteringslagen kunnen worden gemaakt binnen deze organisatie. Complimenten voor de wijze waarop deze cursus is vorm gegeven. " - 05-02-2019 10:33

"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Custo… alles lezen - 05-02-2019 10:33

Karin Alsemgeest
starstarstarstarstar_half
Karin Alsemgeest
Senior Communicatie-adviseur
9
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultatieve colleges plaatsvonden onder werktijd waardoor ik er niet bij was. " - 04-02-2019 19:26

"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultat… alles lezen - 04-02-2019 19:26

Sintija Moroza
starstarstarstarstar_half
Sintija Moroza
Department of International Studies Aeres Dronten
9
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe, en ging met een nog grotere glimlach weg.
Tip: na alle lessen nog een intervisie bijeenkomst organiseren zo dat wij van elkaar kunnen leren / elkaar helpen." - 01-02-2019 00:49

"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe,… alles lezen - 01-02-2019 00:49

starstarstarstarstar_border
Melchior Hovestadt
Senior Communicatiemanager
8
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Inspirerende docenten met veel kennis van zaken. Prettige kleine setting en onderling goed contact met medestudenten. Praktische vertaalslag van de theorie in individuele eindopdracht, een compleet toepasbaar plan.De groepsopdracht is een handige oefening voor de eigen opdracht." - 03-07-2017 07:22

"Inspirerende docenten met veel kennis van zaken. Prettige kleine setting en onderling goed contact met medestudenten. Praktische vertaalslag… alles lezen - 03-07-2017 07:22

Beste Melchior,
Bedankt voor de review en het mooie cijfer. Goed om te horen dat je tevreden bent over de opleiding.

- 03-07-2017 07:22
Hanneke Laroo
starstarstarstarstar_half
Hanneke Laroo
Marketing & Communicatie Manager at Museum Slot Loevestein
9
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Opleiding is praktisch en toepasbaar, fijne contacten met mede-studenten door klassikaal onderwijs op centrale locatie, docenten zijn behulpzaam en benaderbaar en delen kennis uit de dagelijkse praktijk. Beeckestijn team denkt mee in oplossingen. Zo leren geeft energie, een aanrader!" - 30-06-2017 10:24

"Opleiding is praktisch en toepasbaar, fijne contacten met mede-studenten door klassikaal onderwijs op centrale locatie, docenten zijn behulp… alles lezen - 30-06-2017 10:24

Beste Hanneke,
Hartelijk dank voor je mooie review! Heel fijn om te horen dat de opleiding naar wens is verlopen.

- 30-06-2017 10:24

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.