Customer Insight & Data Driven Marketing (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 159 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital analytics
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer insight processen en methoden
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Digital analytics
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer insight processen en methoden
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Van data en insights naar customer centric marketing
event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Digital analytics
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Customer insight processen en methoden
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Van data en insights naar customer centric marketing
event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Digital analytics
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2021, 18:30-21:30, Leusden, Customer insight processen en methoden
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Digital analytics
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer insight processen en methoden
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Van data en insights naar customer centric marketing
event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Digital analytics
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Customer insight processen en methoden
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing
event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Digital analytics
event 21 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Customer insight processen en methoden
event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Van data en insights naar customer centric marketing
event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 22 april 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Cross Channel management co-creatie
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital analytics
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 29 april 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Insights en meetbare succesfactoren
event 29 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 20 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Customer insight processen en methoden
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 27 mei 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 17 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Digital analytics
event 22 april 2021, 09:00-12:00, Leusden, Cross Channel management co-creatie
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 29 april 2021, 09:00-12:00, Leusden, Insights en meetbare succesfactoren
event 29 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 20 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Customer insight processen en methoden
event 27 mei 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 17 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Digital analytics
event 22 april 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Cross Channel management co-creatie
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 29 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 29 april 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Insights en meetbare succesfactoren
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Van data en insights naar customer centric marketing
event 20 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Customer insight processen en methoden
event 27 mei 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 17 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Digital analytics
event 22 april 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Cross Channel management co-creatie
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 29 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 29 april 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Insights en meetbare succesfactoren
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing
event 20 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Customer insight processen en methoden
event 27 mei 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 17 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
23 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer insight processen en methoden
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
23 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer insight processen en methoden
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
23 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Customer insight processen en methoden
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
23 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Customer insight processen en methoden
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeOnline Classroom
23 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer insight processen en methoden
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
23 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Customer insight processen en methoden
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
23 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Customer insight processen en methoden
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
12 okt. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital analytics
event 2 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Cross Channel management co-creatie
event 4 november 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 9 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Insights en meetbare succesfactoren
event 16 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Customer insight processen en methoden
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 23 november 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 30 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
12 okt. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Digital analytics
event 2 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Cross Channel management co-creatie
event 4 november 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Insights en meetbare succesfactoren
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 16 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Customer insight processen en methoden
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 23 november 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 30 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

De hoeveelheid beschikbare data lijkt eindeloos en het aantal bronnen groeit ook. Alleen al binnen jouw eigen bedrijf zijn er naast klant relatie data (CRM) waarschijnlijk ook webstatistieken en social media data beschikbaar. Het combineren van deze data, levert een beter klantinzicht op. Inzicht dat ons kan helpen bij strategievorming, maar ook bij het relevanter en winstgevender maken van onze (marketing) communicatie met de individuele klant. Relevantie is wat de hedendaagse klant vraagt, maar voor veel bedrijven en professionals nog onbekend terrein.

Doel:
Om die relevantie te bereiken is meer nodig dan data op een rij zetten. Met de post-HBO opleiding Customer Insight & Da…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

De hoeveelheid beschikbare data lijkt eindeloos en het aantal bronnen groeit ook. Alleen al binnen jouw eigen bedrijf zijn er naast klant relatie data (CRM) waarschijnlijk ook webstatistieken en social media data beschikbaar. Het combineren van deze data, levert een beter klantinzicht op. Inzicht dat ons kan helpen bij strategievorming, maar ook bij het relevanter en winstgevender maken van onze (marketing) communicatie met de individuele klant. Relevantie is wat de hedendaagse klant vraagt, maar voor veel bedrijven en professionals nog onbekend terrein.

Doel:
Om die relevantie te bereiken is meer nodig dan data op een rij zetten. Met de post-HBO opleiding Customer Insight & Data Driven Marketing leer je deze informatie om te zetten naar een strategie en concrete acties. Customer Insight voegt hiermee waarde toe voor de klant en de organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Insight & Data Driven Marketing is bedoeld voor marketingprofessionals die betrokken zijn bij klantdata. Of het nu om verzamelen, analyseren, adviseren of onderzoek gaat. Met deze brede opleiding leer je de data driven strategie op tactisch niveau vorm te geven. Je wilt naast data driven marketing en customer insights ook kennis van processen, KPI's, cross channelmanagement en organisatie.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Post-HBO

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.