Customer Journey Management (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 159 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,3
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Alex Baar
starstarstarstarstar_half
Alex Baar
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!

Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.

Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22

Dag Alex,

Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)

We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 07-07-2017 14:22

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
26 jan. 2021 tot 11 jun. 2021
Toon rooster
event 26 januari 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 februari 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 4 februari 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 februari 2021, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 2 maart 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 9 maart 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 11 mei 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 11 juni 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
26 jan. 2021 tot 11 jun. 2021
Toon rooster
event 26 januari 2021, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 februari 2021, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 4 februari 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 februari 2021, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 2 maart 2021, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 9 maart 2021, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 11 mei 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 11 juni 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
26 jan. 2021 tot 11 jun. 2021
Toon rooster
event 26 januari 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 februari 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Persona ontwikkeling
event 4 februari 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 februari 2021, 16:00-21:30, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys
event 2 maart 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving
event 9 maart 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 11 mei 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 11 juni 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
26 jan. 2021 tot 11 jun. 2021
Toon rooster
event 26 januari 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 februari 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 4 februari 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 februari 2021, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 2 maart 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 9 maart 2021, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 20 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 11 mei 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 11 juni 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
11 feb. 2021 tot 11 jun. 2021
Toon rooster
event 11 februari 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 11 februari 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 4 maart 2021, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 8 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 maart 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 11 maart 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 1 april 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 8 april 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 15 april 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 11 juni 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
11 feb. 2021 tot 11 jun. 2021
Toon rooster
event 11 februari 2021, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 11 februari 2021, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 4 maart 2021, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 8 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 maart 2021, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 11 maart 2021, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 1 april 2021, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 8 april 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 15 april 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 11 juni 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
11 feb. 2021 tot 11 jun. 2021
Toon rooster
event 11 februari 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Persona ontwikkeling
event 11 februari 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 maart 2021, 09:00-15:00, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys
event 8 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 maart 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving
event 11 maart 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 1 april 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 8 april 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 15 april 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 11 juni 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
11 feb. 2021 tot 11 jun. 2021
Toon rooster
event 11 februari 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 11 februari 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 4 maart 2021, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 8 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 maart 2021, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 11 maart 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 1 april 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 8 april 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 15 april 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 11 juni 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 31 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 20 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 31 maart 2021, 20:00-21:00, Leusden, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 20 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Persona ontwikkeling
event 31 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 16:00-21:30, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving
event 20 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 31 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 20 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 april 2021, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 22 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Persona ontwikkeling
event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 april 2021, 16:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Onderzoeken van klantbeleving
event 22 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeEindhoven
25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Persona ontwikkeling
event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 april 2021, 16:00-21:30, Eindhoven, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Onderzoeken van klantbeleving
event 22 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 7 april 2021, 20:00-21:00, Leusden, Vraagstellingscollege
event 8 april 2021, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 22 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Persona ontwikkeling
event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 april 2021, 16:00-21:30, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving
event 22 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 april 2021, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 22 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeZwolle
25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Persona ontwikkeling
event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 april 2021, 16:00-21:30, Zwolle, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Onderzoeken van klantbeleving
event 22 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
20 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 20 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 20 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 11 mei 2021, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 12 mei 2021, 20:00-21:00, Amsterdam, Vraagstellingscollege
event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Amsterdam, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 15 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
De opleiding Customer Journey Management is geschikt als je je huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag toe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Customer Insight.

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
De opleiding Customer Journey Management is geschikt als je je huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag toepast in de praktijk.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van content journey management, dan is de post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management Media wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Korte opleiding

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

8,3
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen
Alex Baar
starstarstarstarstar_half
Alex Baar
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!

Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.

Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22

Dag Alex,

Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)

We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 07-07-2017 14:22
Carolien Beijer
starstarstarstarstar_half
Carolien Beijer
Shopping Centre Manager ★ Proactief ★ Ondernemend ★ Customer Journey ★ Enthousiast ★ Communicatief vaardig ★ Teamwork
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele opdracht heel goed heb kunnen toepassen. In mijn nieuwe baan wil ik heel graag gebruik gaan maken van deze kennis!" - 04-07-2017 13:02

"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele op… alles lezen - 04-07-2017 13:02

Dank voor de review! Heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in je nieuwe baan.

- 04-07-2017 13:02
starstarstarstar_halfstar_border
Hendriksma
7
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. Als je je aanmeldt, dan weet je niet wanneer de opleiding klaar is. En je kan niet snel schakelen met hen." - 30-06-2017 11:07

"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. A… alles lezen - 30-06-2017 11:07

Goedemiddag,
Bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback over de communicatie meenemen als verbeterpunt. :)

- 30-06-2017 11:07

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.