Customer Journey Management (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 157 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,3
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Alex Baar
starstarstarstarstar_half
Alex Baar
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!

Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.

Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22

Dag Alex,

Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)

We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 07-07-2017 14:22

Startdata en plaatsen

Amsterdam
24 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 24 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 7 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 14 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 21 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Capelle aan den IJssel
24 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 24 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 7 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 14 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 21 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Eindhoven
24 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 24 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 7 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 14 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 21 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Leusden
24 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 24 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 7 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 14 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 21 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Utrecht
24 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 24 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 7 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 14 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 21 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Zwolle
24 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 24 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 7 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 14 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 21 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Amsterdam
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 9 april 2020, 16:00-18:00, Mapping van touch points en customer journeys (1)
event 9 april 2020, 18:45-21:30, Mapping van touch points en customer journeys (2)
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 23 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Capelle aan den IJssel
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 9 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 23 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Eindhoven
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 9 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 23 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Leusden
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 9 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 23 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Utrecht
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 9 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 23 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Zwolle
26 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 9 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 16 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 23 april 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Amsterdam
1 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 1 april 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 15 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 22 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Capelle aan den IJssel
1 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 1 april 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 15 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 22 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Eindhoven
1 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 1 april 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 15 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 22 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Leusden
1 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 1 april 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 15 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 22 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Utrecht
1 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 1 april 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 15 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 22 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Zwolle
1 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 1 april 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 15 april 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 22 april 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Amsterdam
17 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 17 april 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 17 april 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 24 april 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 8 mei 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 mei 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 5 juni 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 8 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 12 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Leusden
17 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 17 april 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 17 april 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 24 april 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 8 mei 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 mei 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 5 juni 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 8 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 12 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs. De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doel:
In de opleiding leer je van experts hoe je een goede customer journey in kaart brengt en kun je analyseren waar de verbetermogelijkhed…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Customer Insight.

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs. De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doel:
In de opleiding leer je van experts hoe je een goede customer journey in kaart brengt en kun je analyseren waar de verbetermogelijkheden liggen. Binnen vier maanden beheers je de strategie en praktijk van customer journey management.

Je leert: - De laatste trends en inzichten op het gebied van customer experience, - Een customer experience strategie te ontwikkelen en te vertalen naar een customer experience plan, - Customer journeys en persona’s in kaart te brengen, - Hoe je customer experience goed organiseert en implementeert binnen je organisatie, - Je schrijf je eigen customer experience plan.

Doelgroep:
Deze opleiding is geschikt als je je huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag toepast in de praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Korte opleiding

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

8,3
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen
Alex Baar
starstarstarstarstar_half
Alex Baar
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!

Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.

Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22

Dag Alex,

Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)

We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 07-07-2017 14:22
Carolien Beijer
starstarstarstarstar_half
Carolien Beijer
Shopping Centre Manager ★ Proactief ★ Ondernemend ★ Customer Journey ★ Enthousiast ★ Communicatief vaardig ★ Teamwork
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele opdracht heel goed heb kunnen toepassen. In mijn nieuwe baan wil ik heel graag gebruik gaan maken van deze kennis!" - 04-07-2017 13:02

"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele op… alles lezen - 04-07-2017 13:02

Dank voor de review! Heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in je nieuwe baan.

- 04-07-2017 13:02
starstarstarstar_halfstar_border
Hendriksma
7
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. Als je je aanmeldt, dan weet je niet wanneer de opleiding klaar is. En je kan niet snel schakelen met hen." - 30-06-2017 11:07

"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. A… alles lezen - 30-06-2017 11:07

Goedemiddag,
Bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback over de communicatie meenemen als verbeterpunt. :)

- 30-06-2017 11:07

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.