Customer Relationship Management (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Customer Relationship Management (korte opleiding)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 167 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Groot Koerkamp
manager operations
10
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48

Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 01-09-2016 10:48

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
13 apr. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 20 april 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 21 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 18 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
13 apr. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 20 april 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 21 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 18 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 13 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
13 apr. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 20 april 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 21 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 18 mei 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 13 juni 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022
Toon rooster
event 21 september 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 28 september 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 2 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 23 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 7 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 14 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 21 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022
Toon rooster
event 21 september 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 28 september 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 2 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 23 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case
event 7 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 14 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 21 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022
Toon rooster
event 21 september 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 28 september 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 2 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 23 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case
event 7 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 14 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 21 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022
Toon rooster
event 21 september 2022, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 28 september 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 2 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 23 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 7 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 14 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 21 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022
Toon rooster
event 21 september 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 28 september 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 2 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 23 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 7 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 14 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 21 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
21 sep. 2022 tot 21 dec. 2022
Toon rooster
event 21 september 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 28 september 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 3 oktober 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 oktober 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 2 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 23 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case
event 7 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 14 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 21 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022
Toon rooster
event 3 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 3 november 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 10 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 1 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 8 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 8 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022
Toon rooster
event 3 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 3 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 10 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 1 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 8 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 8 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022
Toon rooster
event 3 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 3 november 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 10 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 1 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 8 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 8 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor professionals die meer willen weten over klantgerichtheid management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag willen.

Wil je een volledige opleiding op…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor professionals die meer willen weten over klantgerichtheid management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag willen.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van CRM, dan is de post-HBO opleiding Customer Relationship Management wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Groot Koerkamp
manager operations
10
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48

Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 01-09-2016 10:48
starstarstarstarstar_half
Cindy van Hettema
Rayonmanager
9
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groepsopdracht en individuele opdracht waarbij je een uitgebreid CRM-plan moet schrijven en presenteren/verdedigen. Heel leerzaam en leuk om te doen !" - 04-03-2015 11:08

"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groe… alles lezen - 04-03-2015 11:08

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.