Customer Relationship Management (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 159 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Groot Koerkamp
manager operations
10
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48

Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 01-09-2016 10:48

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 1 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 29 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 13 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 13 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 20 april 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 13 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 13 april 2021, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 20 april 2021, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 13 april 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 13 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 20 april 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege
event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 13 april 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 13 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 20 april 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie
event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor professionals die meer willen weten over klantgerichtheid management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag willen.

Wil je een volledige opleiding op…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor professionals die meer willen weten over klantgerichtheid management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag willen.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van CRM, dan is de post-HBO opleiding Customer Relationship Management wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Korte opleiding

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Groot Koerkamp
manager operations
10
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48

Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 01-09-2016 10:48
starstarstarstarstar_half
Cindy van Hettema
Rayonmanager
9
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groepsopdracht en individuele opdracht waarbij je een uitgebreid CRM-plan moet schrijven en presenteren/verdedigen. Heel leerzaam en leuk om te doen !" - 04-03-2015 11:08

"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groe… alles lezen - 04-03-2015 11:08

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.