Customer Relationship Management (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Customer Relationship Management (korte opleiding)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 175 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Groot Koerkamp
manager operations
10
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48

Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 01-09-2016 10:48

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 28 september 2023, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 9 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 30 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 14 december 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 28 september 2023, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 9 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 30 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case
event 14 december 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 28 september 2023, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 9 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 30 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case
event 14 december 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 28 september 2023, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 9 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 30 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 14 december 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 28 september 2023, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 9 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 30 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 14 december 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 28 september 2023, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 9 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 30 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case
event 14 december 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
7 nov. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 7 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 7 november 2023, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 14 november 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 21 november 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 5 december 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 12 december 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 12 december 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 19 december 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
7 nov. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 7 november 2023, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 7 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 14 november 2023, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 21 november 2023, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 5 december 2023, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 12 december 2023, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 12 december 2023, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 19 december 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
7 nov. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 7 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 7 november 2023, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 14 november 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 15 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 21 november 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 5 december 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 12 december 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 12 december 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 19 december 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor professionals die meer willen weten over klantgerichtheid management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag willen.

Wil je een volledige opleiding op…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor professionals die meer willen weten over klantgerichtheid management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag willen.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van CRM, dan is de post-HBO opleiding Customer Relationship Management wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Groot Koerkamp
manager operations
10
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48

Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 01-09-2016 10:48
starstarstarstarstar_half
Cindy van Hettema
Rayonmanager
9
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groepsopdracht en individuele opdracht waarbij je een uitgebreid CRM-plan moet schrijven en presenteren/verdedigen. Heel leerzaam en leuk om te doen !" - 04-03-2015 11:08

"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groe… alles lezen - 04-03-2015 11:08

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.