Digital & Online Marketing (post-HBO)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Digital & Online Marketing (post-HBO)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 163 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,2
Gemiddeld cijfer voor Digital & Online Marketing (post-HBO)
Gebaseerd op 50 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Joost Van toor
Manager e-commerce
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken dat de college's zowel theoretisch als praktisch onderlegd zijn." - 19-02-2020 13:06

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken … alles lezen - 19-02-2020 13:06

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
25 jan. 2022 tot 10 mei. 2022
Toon rooster
event 25 januari 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 1 februari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 3 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 februari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Usability, UX en conversie
event 15 februari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Contentmarketing
event 8 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Social Media & influencers
event 15 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, E-mail & marketing automation
event 22 maart 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 29 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, SEO & SEA
event 5 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital Advertising
event 12 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege en growth marketing skills
event 19 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 26 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 10 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
25 jan. 2022 tot 10 mei. 2022
Toon rooster
event 25 januari 2022, 18:00-21:30, Leusden, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 1 februari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 3 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 februari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Usability, UX en conversie
event 15 februari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Contentmarketing
event 8 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Social Media & influencers
event 15 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, E-mail & marketing automation
event 22 maart 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 29 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, SEO & SEA
event 5 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Digital Advertising
event 12 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Werkcollege en growth marketing skills
event 19 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 26 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 10 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
25 jan. 2022 tot 10 mei. 2022
Toon rooster
event 25 januari 2022, 18:00-21:30, Online Classroom, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 1 februari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 3 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 februari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Usability, UX en conversie
event 15 februari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Contentmarketing
event 8 maart 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Social Media & influencers
event 15 maart 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, E-mail & marketing automation
event 22 maart 2022, 09:00-17:30, Online Classroom, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 29 maart 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, SEO & SEA
event 5 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Digital Advertising
event 12 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Werkcollege en growth marketing skills
event 19 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 26 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 10 mei 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
25 jan. 2022 tot 10 mei. 2022
Toon rooster
event 25 januari 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 1 februari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 3 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 8 februari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Usability, UX en conversie
event 15 februari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Contentmarketing
event 8 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Social Media & influencers
event 15 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, E-mail & marketing automation
event 22 maart 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 29 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, SEO & SEA
event 5 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Digital Advertising
event 12 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Werkcollege en growth marketing skills
event 19 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 26 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 10 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
10 feb. 2022 tot 14 apr. 2022
Toon rooster
event 10 februari 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 10 februari 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 16 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 februari 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Usability, UX en conversie
event 17 februari 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Contentmarketing
event 10 maart 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, E-mail & marketing automation
event 10 maart 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Social Media & influencers
event 17 maart 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 24 maart 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, SEO & SEA
event 24 maart 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital Advertising
event 31 maart 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 31 maart 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Werkcollege en growth marketing skills
event 7 april 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 14 april 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
10 feb. 2022 tot 14 apr. 2022
Toon rooster
event 10 februari 2022, 13:00-16:00, Leusden, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 10 februari 2022, 08:30-12:00, Leusden, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 16 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 februari 2022, 13:00-16:00, Leusden, Contentmarketing
event 17 februari 2022, 09:00-12:00, Leusden, Usability, UX en conversie
event 10 maart 2022, 09:00-12:00, Leusden, Social Media & influencers
event 10 maart 2022, 13:00-16:00, Leusden, E-mail & marketing automation
event 17 maart 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 24 maart 2022, 13:00-16:00, Leusden, Digital Advertising
event 24 maart 2022, 09:00-12:00, Leusden, SEO & SEA
event 31 maart 2022, 13:00-16:00, Leusden, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 31 maart 2022, 09:00-12:00, Leusden, Werkcollege en growth marketing skills
event 7 april 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 14 april 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
10 feb. 2022 tot 14 apr. 2022
Toon rooster
event 10 februari 2022, 08:30-12:00, Online Classroom, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 10 februari 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 16 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 februari 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Usability, UX en conversie
event 17 februari 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Contentmarketing
event 10 maart 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, E-mail & marketing automation
event 10 maart 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Social Media & influencers
event 17 maart 2022, 09:00-17:30, Online Classroom, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 24 maart 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, SEO & SEA
event 24 maart 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Digital Advertising
event 31 maart 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 31 maart 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Werkcollege en growth marketing skills
event 7 april 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 14 april 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
10 feb. 2022 tot 14 apr. 2022
Toon rooster
event 10 februari 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 10 februari 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 16 februari 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 februari 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Contentmarketing
event 17 februari 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Usability, UX en conversie
event 10 maart 2022, 13:00-16:00, Utrecht, E-mail & marketing automation
event 10 maart 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Social Media & influencers
event 17 maart 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 24 maart 2022, 09:00-12:00, Utrecht, SEO & SEA
event 24 maart 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Digital Advertising
event 31 maart 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 31 maart 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Werkcollege en growth marketing skills
event 7 april 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 14 april 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Usability, UX en conversie
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Contentmarketing
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Social Media & influencers
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, E-mail & marketing automation
event 26 april 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital Advertising
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, SEO & SEA
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege en growth marketing skills
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Usability, UX en conversie
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Contentmarketing
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Social Media & influencers
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, E-mail & marketing automation
event 26 april 2022, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Digital Advertising
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, SEO & SEA
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Werkcollege en growth marketing skills
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Usability, UX en conversie
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Contentmarketing
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Social Media & influencers
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, E-mail & marketing automation
event 26 april 2022, 09:00-17:30, Eindhoven, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Digital Advertising
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, SEO & SEA
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Werkcollege en growth marketing skills
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Leusden, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Usability, UX en conversie
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Contentmarketing
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Social Media & influencers
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, E-mail & marketing automation
event 26 april 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Digital Advertising
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, SEO & SEA
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Werkcollege en growth marketing skills
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Online Classroom, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Usability, UX en conversie
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Contentmarketing
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Social Media & influencers
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, E-mail & marketing automation
event 26 april 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Digital Advertising
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, SEO & SEA
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Werkcollege en growth marketing skills
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Usability, UX en conversie
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Contentmarketing
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Social Media & influencers
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, E-mail & marketing automation
event 26 april 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Digital Advertising
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, SEO & SEA
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Werkcollege en growth marketing skills
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
17 mrt. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 17 maart 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 24 maart 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 28 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Usability, UX en conversie
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Contentmarketing
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Social Media & influencers
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, E-mail & marketing automation
event 26 april 2022, 09:00-17:30, Zwolle, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Digital Advertising
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Zwolle, SEO & SEA
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Werkcollege en growth marketing skills
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
19 apr. 2022 tot 14 jun. 2022
Toon rooster
event 19 april 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 19 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 26 april 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Usability, UX en conversie
event 26 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Contentmarketing
event 10 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Social Media & influencers
event 10 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, E-mail & marketing automation
event 16 mei 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 24 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, SEO & SEA
event 24 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital Advertising
event 31 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 31 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Werkcollege en growth marketing skills
event 7 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 14 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
19 apr. 2022 tot 14 jun. 2022
Toon rooster
event 19 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 19 april 2022, 08:30-12:00, Leusden, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 26 april 2022, 09:00-12:00, Leusden, Usability, UX en conversie
event 26 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Contentmarketing
event 10 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, E-mail & marketing automation
event 10 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Social Media & influencers
event 16 mei 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 24 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, SEO & SEA
event 24 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, Digital Advertising
event 31 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Werkcollege en growth marketing skills
event 31 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 7 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 14 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
19 apr. 2022 tot 14 jun. 2022
Toon rooster
event 19 april 2022, 08:30-12:00, Online Classroom, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 19 april 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 26 april 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Contentmarketing
event 26 april 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Usability, UX en conversie
event 10 mei 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, E-mail & marketing automation
event 10 mei 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Social Media & influencers
event 16 mei 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 24 mei 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, SEO & SEA
event 24 mei 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Digital Advertising
event 31 mei 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 31 mei 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Werkcollege en growth marketing skills
event 7 juni 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 14 juni 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
19 apr. 2022 tot 14 jun. 2022
Toon rooster
event 19 april 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 19 april 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 26 april 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Usability, UX en conversie
event 26 april 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Contentmarketing
event 10 mei 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Social Media & influencers
event 10 mei 2022, 13:00-16:00, Utrecht, E-mail & marketing automation
event 16 mei 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 24 mei 2022, 09:00-12:00, Utrecht, SEO & SEA
event 24 mei 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Digital Advertising
event 31 mei 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 31 mei 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Werkcollege en growth marketing skills
event 7 juni 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 14 juni 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
31 mei. 2022 tot 8 nov. 2022
Toon rooster
event 31 mei 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Digitale marketingtrends, journeys & strategie
event 7 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Analytics, data en bepalen van doelstellingen en KPI's
event 9 juni 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Usability, UX en conversie
event 21 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Contentmarketing
event 28 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Social Media & influencers
event 6 september 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, E-mail & marketing automation
event 13 september 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard casedag: bepaal de ideale digitale marketingmix
event 20 september 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, SEO & SEA
event 27 september 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital Advertising
event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege en growth marketing skills
event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Marketingtooling: bepaal je eigen tech stack
event 1 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 8 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

Digital en online marketing is een kwestie van doen. Nadenken over je doelstellingen en deze vertalen naar de juiste content, flows en kanalen. Voeg daar de juiste mindset en tooling aan toe en je bent een heel eind op weg.

Doel:
In de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing leer je heel praktisch hoe je de belangrijkste online kanalen zo inzet dat ze elkaar versterken en jij je doelstellingen behaald.

Doelgroep:
De opleiding Digital & Online Marketing is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van online marketing. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Vooropleiding: - Minim…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, SEO, Google Analytics, Copywriting en Google Ads.

Omschrijving:

Digital en online marketing is een kwestie van doen. Nadenken over je doelstellingen en deze vertalen naar de juiste content, flows en kanalen. Voeg daar de juiste mindset en tooling aan toe en je bent een heel eind op weg.

Doel:
In de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing leer je heel praktisch hoe je de belangrijkste online kanalen zo inzet dat ze elkaar versterken en jij je doelstellingen behaald.

Doelgroep:
De opleiding Digital & Online Marketing is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van online marketing. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Exporteren naar Rio/STAP

Post-HBO

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

8,2
Gemiddeld cijfer voor Digital & Online Marketing (post-HBO)
Gebaseerd op 50 ervaringen
starstarstarstarstar
Joost Van toor
Manager e-commerce
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken dat de college's zowel theoretisch als praktisch onderlegd zijn." - 19-02-2020 13:06

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken … alles lezen - 19-02-2020 13:06

starstarstarstarstar_border
Schevers
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De inhoud van de colleges en docenten zijn top! Het enige wat beter kan is de online portal en de data verwerking hierin (hand outs laat online etc). Docenten en colleges een 10, customer service een 6. " - 18-02-2019 10:48

"De inhoud van de colleges en docenten zijn top! Het enige wat beter kan is de online portal en de data verwerking hierin (hand outs laat onl… alles lezen - 18-02-2019 10:48

Jan Pieter de Langen
starstarstarstarstar_border
Jan Pieter de Langen
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd om zelf na te denken. Doordat er deelnemers met zeer diverse achtergronden deelnemen, is de stof niet altijd relevant. " - 07-02-2019 11:10

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd… alles lezen - 07-02-2019 11:10

Zeeshan Khan MSc.
starstarstarstarstar_border
Zeeshan Khan MSc.
I make your customers love you! #neuromarketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Veel inspiratie van leraren die bij inspirerende bedrijven werken. Leuke interactieve sessies. Wel te weinig tijd om echt in een onderwerp te duiken. Ook waren helaas niet alle leraren inspirend. " - 07-02-2019 10:38

"Veel inspiratie van leraren die bij inspirerende bedrijven werken. Leuke interactieve sessies. Wel te weinig tijd om echt in een onderwerp t… alles lezen - 07-02-2019 10:38

Margriet Schuringa
starstarstarstarstar_border
Margriet Schuringa
Opleidingsmanager De Juridische Academie en Studie in de Stad & Communicatiemanager Schoolsport Amersfoort voor Amersfoortse Sportfederatie (ASF)
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte opleiding. Veel van geleerd! Ook van het delen van kennis en sparren met andere deelnemers. Wel ligt focus erg op grote ondernemingen met hoog marketingbudget. " - 10-07-2018 10:35

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte ople… alles lezen - 10-07-2018 10:35

starstarstarstarstar_border
Roy Spierenburg
Directeur
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding biedt enkele zeer doelgerichte en praktijkgerichte ervaringen en oplossingen. Met docenten uit de branche met jarenlange ervaring kunnen ze zeer bevlogen aangeven hoe de wereld van de online en digital marketing in elkaar steekt. Enige verbeterpunt is dat de focus wel erg gericht is op de grotere ondernemingen en soms is meer aandacht voor de MKB-ondernemingen (met lager marketingbudget) wel fijn." - 04-07-2018 18:48

"De opleiding biedt enkele zeer doelgerichte en praktijkgerichte ervaringen en oplossingen. Met docenten uit de branche met jarenlange ervari… alles lezen - 04-07-2018 18:48

starstarstarstarstar_border
M van Eizenga
Marketeer | Comm product manager
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende college's van verschillende docenten, veelal ondernemers of freelancers. Inhoudelijk goede discussies en tips hoe en waar tools te vinden en om te zetten naar de praktijk. Enkele keer te veel stof voor 1 college waardoor te weinig tijd.

Begeleiding is goed maar jammer dat de online omgeving van Beeckestijn niet gebruiksvriendelijk is.

Utrecht en Leusden zijn zeer goed bereikbaar en gratis parkeren.

Tip: begin op tijd aan de opdracht!

Zou ik de studie opnieuw kiezen? Ja." - 03-07-2018 13:52

"Inspirerende college's van verschillende docenten, veelal ondernemers of freelancers. Inhoudelijk goede discussies en tips hoe en waar tools… alles lezen - 03-07-2018 13:52

starstarstarstarstar_border
Mirjam Verhaagen
Marketeer
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Afwisselende trainers uit bedrijfsleven geven goed inzicht en tips. Locatie en voorzieningen prima.
Ook veel geleerd van groepsopdracht en kennisdelen met medestudenten.
Begeleiding bij het plan goed, kan beter door eerder aan structuur ervan te werken." - 27-06-2018 12:44

"Afwisselende trainers uit bedrijfsleven geven goed inzicht en tips. Locatie en voorzieningen prima. Ook veel geleerd van groepsopdracht en … alles lezen - 27-06-2018 12:44

starstarstarstarstar_border
Kok
Sales Support, Digital marketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Docenten zijn zeer ervaren en dragen zeer bevlogen hun kennis over. presentaties zijn interessant en actueel, veel opgedane kennis is meteen te implementeren in de praktijk. enige nadeel is dat Cool blue vaak als voorbeeld wordt gebruikt. maakt het soms wat eentonig " - 26-06-2018 10:06

"Docenten zijn zeer ervaren en dragen zeer bevlogen hun kennis over. presentaties zijn interessant en actueel, veel opgedane kennis is meteen… alles lezen - 26-06-2018 10:06

Priscilla Rietveldt
starstarstarstarstar_half
Priscilla Rietveldt
Marketing Coordinator at Herbalife
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik heb heel veel gehad aan de opleiding online marketing communicatie. Wat ik erg goed vind aan de opleiding, is dat er veel voorbeelden uit de praktijk worden getoond. En je krijgt veel handige tips die je direct kan toepassen in je organisatie. Ik heb in een korte tijd veel meer kennis op het gebied van online marketing en een goed online marketing plan klaarliggen om direct uit te voeren. Vooral mijn kerndocent Hans van der Meulen heeft me hier goed bij geholpen." - 25-06-2018 09:28

"Ik heb heel veel gehad aan de opleiding online marketing communicatie. Wat ik erg goed vind aan de opleiding, is dat er veel voorbeelden uit… alles lezen - 25-06-2018 09:28

starstarstarstarstar_border
Georges Freijser
Manager Marketingcommunicatie
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Zeer waardevolle opleiding vanwege de juiste mix van theorie en praktijk. Vakdocenten uit verschillende disciplines die actuele cases deelden, waardoor kennisverrijking extra dimensie kreeg. Compacte opleiding qua doorlooptijd met veel cursusmateriaal, dus flink aanpoten om alles tot je te nemen en het afsluitende online marketingplan tijdig af te hebben." - 22-06-2018 08:16

"Zeer waardevolle opleiding vanwege de juiste mix van theorie en praktijk. Vakdocenten uit verschillende disciplines die actuele cases deelde… alles lezen - 22-06-2018 08:16

starstarstarstarstar_border
Herbert van Zijl
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Goede, actuele opleiding. Prima docenten die zowel wat betreft inhoud als manier van lesgeven meerwaarde bieden. Ook de faciliteiten van Beeckestijn zijn top. Ik vind het een aanrader voor iedereen die wil bijspijkeren in dit vakgebied." - 19-06-2018 16:42

"Goede, actuele opleiding. Prima docenten die zowel wat betreft inhoud als manier van lesgeven meerwaarde bieden. Ook de faciliteiten van Bee… alles lezen - 19-06-2018 16:42

starstarstarstarstar_border
Joke Brons
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik vond het heel erg leerzaam en goed op de praktijk gericht. Ik heb na afronding een plan wat ik direct kan presenteren en uitrollen. Waarvoor mijn dank aan alle Beeckestein docenten! Ik vond de Beeckestein leeromgeving minder. Dat kan veel gebruikersvriendelijker in mijn optiek. Niveau was prima, de begeleiding goed. Locatie vond ik minder. Amsterdam is een drama vanuit Delft en OV vanaf mijn werk is ook een drama.
Ik zou zo weer een opleiding doen via Beeckestein, well done!" - 11-06-2018 16:08

"Ik vond het heel erg leerzaam en goed op de praktijk gericht. Ik heb na afronding een plan wat ik direct kan presenteren en uitrollen. Waarv… alles lezen - 11-06-2018 16:08

starstarstarstarstar_border
Carll De Nijs
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Goed georganiseerd, professionele documentatie en laagdrempelige online interactie met docenten en collega studenten. Inhoud college’s soms wat gedateerd, maar veelal actueel en met concrete cases uit de praktijk. Veel verschillende docenten met breed ervaringsgebied en diversiteit aan kennis en ervaring. Begeleiding scriptie was wat basaal en beperkt specifiek/persoonlijk. Er zal te weinig tijd tussen laatste college en deadline scriptie. Sommige relevante college’s waren slechts enkele dagen voor de deadline." - 06-06-2018 11:56

"Goed georganiseerd, professionele documentatie en laagdrempelige online interactie met docenten en collega studenten. Inhoud college’s soms… alles lezen - 06-06-2018 11:56

starstarstarstarstar_border
Art van der Vorm
Marketeer
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Over het algemeen goede colleges met goede docenten, literatuur en cases. Kwaliteit per docent verschilt wel. Praktijk cases zijn erg leuk en belangrijk om studenten goed te betrekken bij de stof (verschilt per docent).
Verhouding 30% groepsopdracht staat in schril contrast met 70% eindscriptie. In dit laatste gaat veeeeel meer tijd zitten dan 1 dagje groepsopdracht. Kan je eindcijfer dus ook naar beneden halen door andere inzichten medestudenten. Verhouding 1:1:1 mbt originaliteit is ook niet in verhouding. Inhoud en relevantie meer van belang dan originaliteit (niet elk onderwerp leent zich hiervoor). Zou 2:2:1 moeten zijn.
Begeleiding scriptie is goed en snelle reacties. Mag soms wel iets concreter.
Digitaal platform waar we collegestof etc. op kunnen zoeken, ingezonden mededelingen staan etc is niet een digitale marketing opleiding waardig. Het is zoeken, zoeken, zoeken, niet goed gestructureerd etc." - 06-06-2018 06:47

"Over het algemeen goede colleges met goede docenten, literatuur en cases. Kwaliteit per docent verschilt wel. Praktijk cases zijn erg leuk e… alles lezen - 06-06-2018 06:47

starstarstarstarstar_half
Job Bogels
Freelance (online) Marketing Manager
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Interessante up to date college's met docenten die zelf een bureau hebben in de praktijk. Goede inhoudelijke cases. Prima begeleiding tot aan het diploma. Ook was de opleiding op een goed niveau. " - 09-02-2018 10:46

"Interessante up to date college's met docenten die zelf een bureau hebben in de praktijk. Goede inhoudelijke cases. Prima begeleiding tot aa… alles lezen - 09-02-2018 10:46

starstarstarstarstar
Marco Meurink
Adviseur M&C
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Prima cursus, goede docenten en geode begeleiding. Mix van workshops en zelf cases doen is uitstekend. Veel inspirerende voorbeelden. Locaties en verzorging zijn prima, heel klantvriendelijk. Wat mij betreft een aanrader." - 08-02-2018 19:39

"Prima cursus, goede docenten en geode begeleiding. Mix van workshops en zelf cases doen is uitstekend. Veel inspirerende voorbeelden. Locati… alles lezen - 08-02-2018 19:39

starstarstarstarstar_border
Evelien Oerlemans
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Prettige opleiding met vakdocenten uit het bedrijfsleven die alle up-to-date kennis bezitten. Leuke college's, ook vaak interactief door quizen of opdrachtjes. Fijne begeleiding bij het schrijven van je eigen plan.

Wat nog beter kan naar mijn idee is het toepassen van de kennis in de praktijk." - 08-02-2018 18:58

"Prettige opleiding met vakdocenten uit het bedrijfsleven die alle up-to-date kennis bezitten. Leuke college's, ook vaak interactief door qui… alles lezen - 08-02-2018 18:58

Mariette Rudolphie - Pigeaud
starstarstarstarstar_border
Mariette Rudolphie - Pigeaud
Marketing bij Natuurmonumenten
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases en een intensieve begeleiding bij mijn plan ontwikkeling voor online leadswerving." - 07-02-2018 22:05

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases … alles lezen - 07-02-2018 22:05

Mariette Rudolphie - Pigeaud
starstarstarstarstar_border
Mariette Rudolphie - Pigeaud
Marketing bij Natuurmonumenten
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases en een intensieve begeleiding bij mijn plan ontwikkeling voor online leadswerving." - 07-02-2018 22:03

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases … alles lezen - 07-02-2018 22:03

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.