Customer Relationship Management (post-HBO)
"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker niet het geval. Je krijgt door de interactieve opzet ook veel nieuwe inzichten via je mede-studenten. Ik ben altijd met plezier gegaan." - 22-06-2016 12:27
"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker … alles lezen - 22-06-2016 12:27
Dank je wel Harold voor jouw feedback. Goed te horen dat je met plezier naar de colleges bent gegaan ;-) en veel nieuwe inzichten hebt verworven. Graag tot ziens bij onze bijeenkomsten!
- 22-06-2016 12:27Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service event 8 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Databronnen event 15 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 22 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, CRM en privacy event 29 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service event 8 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Databronnen event 15 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 22 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, CRM en privacy event 29 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeEindhoven 18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service event 8 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Databronnen event 15 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 22 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, CRM en privacy event 29 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service event 8 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Databronnen event 15 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 22 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, CRM en privacy event 29 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Leusden, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
computer Online: Online Classroom 18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantwaardemanagement event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantprocessen: marketing, sales en service event 8 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Databronnen event 15 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 22 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, CRM en privacy event 29 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Managen van CRM programma's en de business case event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service event 8 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Databronnen event 15 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 22 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, CRM en privacy event 29 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeZwolle 18 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 18 maart 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 25 maart 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement event 29 maart 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service event 8 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Databronnen event 15 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 22 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, CRM en privacy event 29 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 13 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 13 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 20 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Databronnen event 20 april 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 11 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, CRM en privacy event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case event 25 mei 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 13 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement event 13 april 2021, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 20 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Databronnen event 20 april 2021, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 11 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, CRM en privacy event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 25 mei 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
computer Online: Online Classroom 13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 13 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Klantwaardemanagement event 13 april 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 20 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Databronnen event 20 april 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Klantprocessen: marketing, sales en service event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 11 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, CRM en privacy event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Managen van CRM programma's en de business case event 25 mei 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 13 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 13 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement event 13 april 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 20 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Databronnen event 20 april 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 11 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, CRM en privacy event 11 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 25 mei 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 1 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 1 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 28 september 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 7 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Databronnen event 9 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 16 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, CRM en privacy event 23 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case event 30 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 10 december 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 14 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 21 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 28 september 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement event 7 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Databronnen event 9 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 16 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, CRM en privacy event 23 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case event 30 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 10 december 2021, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag event 14 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 21 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeEindhoven 28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 28 september 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement event 7 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Databronnen event 9 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 16 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, CRM en privacy event 23 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case event 30 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 10 december 2021, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag event 14 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 21 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 28 september 2021, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement event 7 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Databronnen event 9 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 16 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, CRM en privacy event 23 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case event 30 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 10 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 14 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 21 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeOnline Classroom 28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 28 september 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantwaardemanagement event 7 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Databronnen event 9 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 16 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, CRM en privacy event 23 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Managen van CRM programma's en de business case event 30 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 10 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 14 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 21 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 28 september 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement event 7 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Databronnen event 9 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 16 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, CRM en privacy event 23 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case event 30 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 10 december 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 14 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 21 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeZwolle 28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 28 september 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement event 7 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Databronnen event 9 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 16 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, CRM en privacy event 23 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case event 30 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 10 december 2021, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag event 14 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 21 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 4 nov. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 4 november 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 4 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 11 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service event 11 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Databronnen event 16 november 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 18 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, CRM en privacy event 18 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 25 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 25 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case event 2 december 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 9 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 9 december 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 16 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 4 nov. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 4 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement event 4 november 2021, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 11 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service event 11 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Databronnen event 16 november 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 18 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, CRM en privacy event 18 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur: CRM systemen selectie en implementatie event 25 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case event 25 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 2 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 9 december 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 9 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 16 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer relationship management in je eigen organisatie.
Doelgroep:
De opleiding is bedoeld voor iedereen die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van CRM en klantgericht management. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepass…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Relationship Management geeft je
handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de
slag te gaan met customer relationship management in je eigen
organisatie.
Doelgroep:
De opleiding is bedoeld voor iedereen die een volwaardig
gesprekspartner willen worden op het gebied van CRM en klantgericht
management. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en
deze graag toepassen in praktijk.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Post-HBO
Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie, customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.
"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker niet het geval. Je krijgt door de interactieve opzet ook veel nieuwe inzichten via je mede-studenten. Ik ben altijd met plezier gegaan." - 22-06-2016 12:27
"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker … alles lezen - 22-06-2016 12:27
Dank je wel Harold voor jouw feedback. Goed te horen dat je met plezier naar de colleges bent gegaan ;-) en veel nieuwe inzichten hebt verworven. Graag tot ziens bij onze bijeenkomsten!
- 22-06-2016 12:27"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door ondersteuning docenten en kennisdeling met medestudenten tijdens groepsopdracht geeft het veel inspiratie. Veel professionele ondersteuning ervaren met mijn individuele opdracht die ik in onze organisatie nu toepas. Echt een TOP-opleiding!" - 16-03-2016 19:20
"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door… alles lezen - 16-03-2016 19:20
"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk.
Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor je klant én de organisatie. De één doet dat bij de 1e zin, de ander heeft daar wat meer tijd voor nodig, maar uiteindelijk gaat het om het eindresultaat. Een uitdaging waarin het tempo hoog ligt en waarbij veel te leren valt." - 03-12-2015 22:53
"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk. Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor … alles lezen - 03-12-2015 22:53
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.