Customer Relationship Management (post-HBO)
"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker niet het geval. Je krijgt door de interactieve opzet ook veel nieuwe inzichten via je mede-studenten. Ik ben altijd met plezier gegaan." - 22-06-2016 12:27
"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker … alles lezen - 22-06-2016 12:27
Dank je wel Harold voor jouw feedback. Goed te horen dat je met plezier naar de colleges bent gegaan ;-) en veel nieuwe inzichten hebt verworven. Graag tot ziens bij onze bijeenkomsten!
- 22-06-2016 12:27Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Databronnen event 9 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur event 16 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, CRM en privacy event 24 november 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 30 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 14 december 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Databronnen event 9 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur event 16 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, CRM en privacy event 24 november 2023, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag event 30 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 14 december 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeEindhoven 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Databronnen event 9 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur event 16 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, CRM en privacy event 24 november 2023, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag event 30 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 14 december 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Databronnen event 9 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur event 16 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, CRM en privacy event 24 november 2023, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 30 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2023, 18:30-21:30, Leusden, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 14 december 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Databronnen event 9 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur event 16 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, CRM en privacy event 24 november 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 30 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 14 december 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeZwolle 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service event 2 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Databronnen event 9 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur event 16 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, CRM en privacy event 24 november 2023, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag event 30 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case event 7 december 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 14 december 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 7 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 7 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 7 november 2023, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 14 november 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service event 14 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Databronnen event 15 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 21 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, CRM en privacy event 21 november 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur event 28 november 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 5 december 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 5 december 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case event 12 december 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 12 december 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 19 december 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 7 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 7 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement event 7 november 2023, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 14 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, Databronnen event 14 november 2023, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service event 15 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 21 november 2023, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur event 21 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, CRM en privacy event 28 november 2023, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 5 december 2023, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case event 5 december 2023, 13:00-16:00, Leusden, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 12 december 2023, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 12 december 2023, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 19 december 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 7 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 7 november 2023, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan event 7 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement event 14 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Databronnen event 14 november 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service event 15 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 21 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, CRM en privacy event 21 november 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur event 28 november 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 5 december 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case event 5 december 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Strategie, verandermanagement en persoonlijk leiderschap bij CRM event 12 december 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 12 december 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human resources, werkcollege event 19 december 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer relationship management in je eigen organisatie.
Doelgroep:
De opleiding is bedoeld voor iedereen die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van CRM en klantgericht management. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepass…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Relationship Management geeft je
handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de
slag te gaan met customer relationship management in je eigen
organisatie.
Doelgroep:
De opleiding is bedoeld voor iedereen die een volwaardig
gesprekspartner willen worden op het gebied van CRM en klantgericht
management. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en
deze graag toepassen in praktijk.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker niet het geval. Je krijgt door de interactieve opzet ook veel nieuwe inzichten via je mede-studenten. Ik ben altijd met plezier gegaan." - 22-06-2016 12:27
"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker … alles lezen - 22-06-2016 12:27
Dank je wel Harold voor jouw feedback. Goed te horen dat je met plezier naar de colleges bent gegaan ;-) en veel nieuwe inzichten hebt verworven. Graag tot ziens bij onze bijeenkomsten!
- 22-06-2016 12:27"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door ondersteuning docenten en kennisdeling met medestudenten tijdens groepsopdracht geeft het veel inspiratie. Veel professionele ondersteuning ervaren met mijn individuele opdracht die ik in onze organisatie nu toepas. Echt een TOP-opleiding!" - 16-03-2016 19:20
"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door… alles lezen - 16-03-2016 19:20
"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk.
Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor je klant én de organisatie. De één doet dat bij de 1e zin, de ander heeft daar wat meer tijd voor nodig, maar uiteindelijk gaat het om het eindresultaat. Een uitdaging waarin het tempo hoog ligt en waarbij veel te leren valt." - 03-12-2015 22:53
"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk. Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor … alles lezen - 03-12-2015 22:53
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.