Customer Relationship Management (post-HBO)

Deze opleiding is helaas verwijderd door Beeckestijn Business School. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (post-HBO)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Financieel adviseur

Logo van Laudius
|META_INFO|

Combinatiecursus assurantie-, vermogens-, hypotheek- en belastingadvies plus budgetcoaching: 1 zeer voordelige topcursus, maar liefst 7 dip…

check_box_outline_blank

Online opleidingen Wmo consulent en Jeugdconsulent

Logo van WWZ Academie
|META_INFO|

Ben je op zoek naar een baan of een andere baan? De WWZ Academie helpt je verder met actieve ondersteuning naar werk, in samenwerking met o…

check_box_outline_blank

Burn-out Coach

Logo van De Ondernemersschool
|META_INFO|

Wil je mensen helpen bij een burn-out? Leer hoe je het hersteltraject van A tot Z begeleid met deze thuisstudie Burn-out Coach. Wil je mens…

check_box_outline_blank

E-learning Budgetcoach

Logo van Learncare Academy
|META_INFO|

Deze online opleiding leidt je in 2 tot 3 maanden op tot professioneel budgetcoach. Jouw werk als budgetcoach Als gecertificeerd budgetcoac…

check_box_outline_blank

Persuasive Copywriting

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Om je boodschap goed over te brengen, heb je een sterke tekst nodig – of dat nu in hardcopy, in een social media post of op een website is.…

check_box_outline_blank

Time Management

Logo van Time Management | Tijdwinst.com
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Time Management Volg Nederlands best beoordeelde open training Time-Management bij Tijdwinst.com en krijg je werk en leven weer onder contr…

check_box_outline_blank

Power BI Vervolg

Logo van Learnit
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Maak jij je managementrapportages al in Power Bl? Word een Microsoft Power BI professional met de tweedaagse vervolgcursus Power BI van Lea…

check_box_outline_blank

Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …

check_box_outline_blank

Customer Journey - SRM Track - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…

check_box_outline_blank

NIMA A Marketing - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Wil je een stevige basis leggen en je verdiepen in marketing, ongeacht welke achtergrond je hebt? Dan is de opleiding NIMA A Marketing iets…

starstarstarstarstar_half
Harold Masselink
CRM Consultant
9
warning Customer Relationship Management (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker niet het geval. Je krijgt door de interactieve opzet ook veel nieuwe inzichten via je mede-studenten. Ik ben altijd met plezier gegaan." - 22-06-2016 12:27

"Het lijkt zwaar om 1 keer per week een avondsessie te moeten volgen, maar dankzij de bekwame docenten en de boeiende leerstof was dat zeker … alles lezen - 22-06-2016 12:27

Dank je wel Harold voor jouw feedback. Goed te horen dat je met plezier naar de colleges bent gegaan ;-) en veel nieuwe inzichten hebt verworven. Graag tot ziens bij onze bijeenkomsten!

- 22-06-2016 12:27
starstarstarstarstar
Jessica Jonasse
Business Development Manager
10
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door ondersteuning docenten en kennisdeling met medestudenten tijdens groepsopdracht geeft het veel inspiratie. Veel professionele ondersteuning ervaren met mijn individuele opdracht die ik in onze organisatie nu toepas. Echt een TOP-opleiding!" - 16-03-2016 19:20

"Veel inspirerende docenten uit de praktijk die nieuwe inzichten en vaardigheden hebben gegeven. Moest er wel echt tijd voor maken, maar door… alles lezen - 16-03-2016 19:20

starstarstarstarstar_border
Elise Pranger
8
Customer Relationship Management (post-HBO)

"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk.
Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor je klant én de organisatie. De één doet dat bij de 1e zin, de ander heeft daar wat meer tijd voor nodig, maar uiteindelijk gaat het om het eindresultaat. Een uitdaging waarin het tempo hoog ligt en waarbij veel te leren valt." - 03-12-2015 22:53

"Veel nieuwe inzichten en vaardigheden om toe te passen in de praktijk. Docenten nemen je mee in het gedachtegoed van waarde toevoegen voor … alles lezen - 03-12-2015 22:53