Digital & Online Marketing (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 154 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,2
Gemiddeld cijfer voor Digital & Online Marketing (post-HBO)
Gebaseerd op 47 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Jan Pieter de Langen
starstarstarstarstar_border
Jan Pieter de Langen
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd om zelf na te denken. Doordat er deelnemers met zeer diverse achtergronden deelnemen, is de stof niet altijd relevant. " - 07-02-2019 11:10

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd… alles lezen - 07-02-2019 11:10

Startdata en plaatsen

Amsterdam
17 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 17 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 24 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 7 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 14 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 21 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 12 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 19 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 20 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 2 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Capelle aan den IJssel
17 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 17 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 24 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 7 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 14 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 21 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 12 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 19 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 20 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 2 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Eindhoven
17 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 17 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 24 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 7 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 14 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 21 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 12 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 19 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 20 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 2 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Leusden
17 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 17 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 24 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 7 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 14 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 21 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 12 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 19 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 20 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 2 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Utrecht
17 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 17 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 24 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 7 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 14 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 21 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 12 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 19 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 20 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 2 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Zwolle
17 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 17 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 24 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 31 maart 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 7 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 14 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 21 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 12 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 19 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 20 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 2 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 16 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Amsterdam
19 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 19 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 26 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 16 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 14 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 18 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 28 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 4 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Capelle aan den IJssel
19 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 19 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 26 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 16 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 14 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 18 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 28 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 4 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Eindhoven
19 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 19 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 26 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 16 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 14 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 18 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 28 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 4 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Leusden
19 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 19 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 26 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 16 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 14 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 18 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 28 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 4 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Utrecht
19 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 19 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 26 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 16 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 14 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 18 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 28 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 4 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Zwolle
19 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 19 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 26 maart 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 2 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 9 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 16 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 23 april 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 7 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 14 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 18 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 28 mei 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 4 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 11 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Amsterdam
25 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 25 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 1 april 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 15 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 22 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 13 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 20 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 29 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 10 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Capelle aan den IJssel
25 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 25 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 1 april 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 15 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 22 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 13 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 20 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 29 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 10 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Eindhoven
25 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 25 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 1 april 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 15 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 22 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 13 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 20 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 29 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 10 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Leusden
25 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 25 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 1 april 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 15 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 22 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 13 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 20 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 29 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 10 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Utrecht
25 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 25 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 1 april 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 15 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 22 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 13 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 20 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 29 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 10 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Zwolle
25 mrt. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 25 maart 2020, 18:00-21:30, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 1 april 2020, 18:30-21:30, Digital marketing & online customer journey‘s
event 8 april 2020, 18:30-21:30, Social Media & communities
event 15 april 2020, 18:30-21:30, Content strategie & management
event 22 april 2020, 18:30-21:30, E-commerce & M-commerce
event 6 mei 2020, 18:30-21:30, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 13 mei 2020, 18:30-21:30, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 20 mei 2020, 18:30-21:30, Search engine marketing en web analytics
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 29 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 3 juni 2020, 18:30-21:30, Campagne management, email & permission based marketing
event 10 juni 2020, 18:30-21:30, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 15 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 18:30-21:30, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Amsterdam
14 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 14 april 2020, 13:00-16:00, Digital marketing & online customer journey‘s
event 14 april 2020, 08:30-12:00, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 21 april 2020, 09:00-12:00, Social Media & communities
event 21 april 2020, 13:00-16:00, Content strategie & management
event 12 mei 2020, 09:00-12:00, E-commerce & M-commerce
event 12 mei 2020, 13:00-16:00, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 19 mei 2020, 09:00-12:00, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 19 mei 2020, 13:00-16:00, Search engine marketing en web analytics
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 26 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 2 juni 2020, 09:00-12:00, Campagne management, email & permission based marketing
event 2 juni 2020, 13:00-16:00, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 9 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 16 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
Leusden
14 apr. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 14 april 2020, 08:30-12:00, De digitale marketingtrends, strategie en plan
event 14 april 2020, 13:00-16:00, Digital marketing & online customer journey‘s
event 21 april 2020, 13:00-16:00, Content strategie & management
event 21 april 2020, 09:00-12:00, Social Media & communities
event 12 mei 2020, 09:00-12:00, E-commerce & M-commerce
event 12 mei 2020, 13:00-16:00, Usability en conversie van (mobile) websites en apps
event 19 mei 2020, 09:00-12:00, Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
event 19 mei 2020, 13:00-16:00, Search engine marketing en web analytics
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 09:00-17:30, Digital Marketing Casedag
event 2 juni 2020, 09:00-12:00, Campagne management, email & permission based marketing
event 2 juni 2020, 13:00-16:00, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 9 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 16 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 juli 2020, 13:30-17:00, Diploma uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Is er nog een organisatie te vinden die niets doet met digitale en online marketing? De uitdaging nu is om snel te kunnen reageren op nieuwe kansen en ontwikkelingen, binnen de kaders van een heldere en succesvolle digital en online strategie. De kern van de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing bestaat uit het ontwikkelen van nieuwe marketingstrategieën en hoe deze concreet in je eigen organisatie toe te passen. Dankzij onze ervaren docenten, praktische kennis en vele cases en interactie met groepsgenoten leer je binnen 4 maanden hoe je op tactische niveau digital marketing succesvol inzet.

Doel:
De post-HBO opleiding Digital & Online Marketing leert je te denken in 'o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

"Ik heb geen vooropleiding op marketinggebied behaald. Wel heb ik diverse HBO diploma's. Kan ik starten met de opleiding Digital & Online Marketing?"

Gevraagd door Sandra - 09-02-2017 16:14
Dit hangt af van je werkervaring in combinatie met je afgeronde opleidingen. Om te kunnen beginnen met de opleiding Digital & Online Marketing (Post-HBO) van Beeckestijn Business School heb je een aantal jaren werkervaring nodig in combinatie met een HBO diploma. De opleiding is met name interessant voor mensen die al werkzaam zijn binnen marketing, maar die zich nog graag willen specialiseren op gebied van Online Marketing.
Beantwoord door Nick Winterswijk (Springest adviseur)

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, SEO, Google Analytics, Copywriting en Google Ads.

Omschrijving:

Is er nog een organisatie te vinden die niets doet met digitale en online marketing? De uitdaging nu is om snel te kunnen reageren op nieuwe kansen en ontwikkelingen, binnen de kaders van een heldere en succesvolle digital en online strategie. De kern van de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing bestaat uit het ontwikkelen van nieuwe marketingstrategieën en hoe deze concreet in je eigen organisatie toe te passen. Dankzij onze ervaren docenten, praktische kennis en vele cases en interactie met groepsgenoten leer je binnen 4 maanden hoe je op tactische niveau digital marketing succesvol inzet.

Doel:
De post-HBO opleiding Digital & Online Marketing leert je te denken in 'online' en succesvolle online marketingactiviteiten te ontwikkelen en te implementeren. Binnen 4 maanden beheers je de strategie en praktijk van online marketing.

Je leert: - De laatste trends & ontwikkelingen op het gebied van digital marketing, - Hoe je deze inzichten toepast op jouw eigen organisatie en marketing, - Hoe je dit vertaalt in een concrete digital marketing strategie, - Hoe je de nieuwe digitale marketingmix optimaal inzet om je marketingdoelen te bereiken, - Hoe je de resultaten van je online marketing kunt meten en op basis hiervan kunt bijsturen, - Je schrijft je eigen digital en online marketingplan, direct geschikt voor implementatie.

Dankzij onze ervaren docenten, praktische kennis en vele cases en interactie met groepsgenoten leer je binnen 4 maanden hoe je op tactische niveau digital marketing succesvol inzet.

Doelgroep:
Voor wie is de opleiding Digital & Online Marketing bedoeld? De opleiding Digital & Online Marketing is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van online marketing. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Post-HBO

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

8,2
Gemiddeld cijfer voor Digital & Online Marketing (post-HBO)
Gebaseerd op 47 ervaringen
Jan Pieter de Langen
starstarstarstarstar_border
Jan Pieter de Langen
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd om zelf na te denken. Doordat er deelnemers met zeer diverse achtergronden deelnemen, is de stof niet altijd relevant. " - 07-02-2019 11:10

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd… alles lezen - 07-02-2019 11:10

Zeeshan Khan MSc.
starstarstarstarstar_border
Zeeshan Khan MSc.
I make your customers love you! #neuromarketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Veel inspiratie van leraren die bij inspirerende bedrijven werken. Leuke interactieve sessies. Wel te weinig tijd om echt in een onderwerp te duiken. Ook waren helaas niet alle leraren inspirend. " - 07-02-2019 10:38

"Veel inspiratie van leraren die bij inspirerende bedrijven werken. Leuke interactieve sessies. Wel te weinig tijd om echt in een onderwerp t… alles lezen - 07-02-2019 10:38

Margriet Schuringa
starstarstarstarstar_border
Margriet Schuringa
Opleidingsmanager De Juridische Academie en Studie in de Stad & Communicatiemanager Schoolsport Amersfoort voor Amersfoortse Sportfederatie (ASF)
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte opleiding. Veel van geleerd! Ook van het delen van kennis en sparren met andere deelnemers. Wel ligt focus erg op grote ondernemingen met hoog marketingbudget. " - 10-07-2018 10:35

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte ople… alles lezen - 10-07-2018 10:35

starstarstarstarstar_border
Roy Spierenburg
Directeur
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding biedt enkele zeer doelgerichte en praktijkgerichte ervaringen en oplossingen. Met docenten uit de branche met jarenlange ervaring kunnen ze zeer bevlogen aangeven hoe de wereld van de online en digital marketing in elkaar steekt. Enige verbeterpunt is dat de focus wel erg gericht is op de grotere ondernemingen en soms is meer aandacht voor de MKB-ondernemingen (met lager marketingbudget) wel fijn." - 04-07-2018 18:48

"De opleiding biedt enkele zeer doelgerichte en praktijkgerichte ervaringen en oplossingen. Met docenten uit de branche met jarenlange ervari… alles lezen - 04-07-2018 18:48

starstarstarstarstar_border
M van Eizenga
Marketeer | Comm product manager
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende college's van verschillende docenten, veelal ondernemers of freelancers. Inhoudelijk goede discussies en tips hoe en waar tools te vinden en om te zetten naar de praktijk. Enkele keer te veel stof voor 1 college waardoor te weinig tijd.

Begeleiding is goed maar jammer dat de online omgeving van Beeckestijn niet gebruiksvriendelijk is.

Utrecht en Leusden zijn zeer goed bereikbaar en gratis parkeren.

Tip: begin op tijd aan de opdracht!

Zou ik de studie opnieuw kiezen? Ja." - 03-07-2018 13:52

"Inspirerende college's van verschillende docenten, veelal ondernemers of freelancers. Inhoudelijk goede discussies en tips hoe en waar tools… alles lezen - 03-07-2018 13:52

starstarstarstarstar_border
Mirjam Verhaagen
Marketeer
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Afwisselende trainers uit bedrijfsleven geven goed inzicht en tips. Locatie en voorzieningen prima.
Ook veel geleerd van groepsopdracht en kennisdelen met medestudenten.
Begeleiding bij het plan goed, kan beter door eerder aan structuur ervan te werken." - 27-06-2018 12:44

"Afwisselende trainers uit bedrijfsleven geven goed inzicht en tips. Locatie en voorzieningen prima. Ook veel geleerd van groepsopdracht en … alles lezen - 27-06-2018 12:44

starstarstarstarstar_border
Kok
Sales Support, Digital marketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Docenten zijn zeer ervaren en dragen zeer bevlogen hun kennis over. presentaties zijn interessant en actueel, veel opgedane kennis is meteen te implementeren in de praktijk. enige nadeel is dat Cool blue vaak als voorbeeld wordt gebruikt. maakt het soms wat eentonig " - 26-06-2018 10:06

"Docenten zijn zeer ervaren en dragen zeer bevlogen hun kennis over. presentaties zijn interessant en actueel, veel opgedane kennis is meteen… alles lezen - 26-06-2018 10:06

Priscilla Rietveldt
starstarstarstarstar_half
Priscilla Rietveldt
Marketing Coordinator at Herbalife
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik heb heel veel gehad aan de opleiding online marketing communicatie. Wat ik erg goed vind aan de opleiding, is dat er veel voorbeelden uit de praktijk worden getoond. En je krijgt veel handige tips die je direct kan toepassen in je organisatie. Ik heb in een korte tijd veel meer kennis op het gebied van online marketing en een goed online marketing plan klaarliggen om direct uit te voeren. Vooral mijn kerndocent Hans van der Meulen heeft me hier goed bij geholpen." - 25-06-2018 09:28

"Ik heb heel veel gehad aan de opleiding online marketing communicatie. Wat ik erg goed vind aan de opleiding, is dat er veel voorbeelden uit… alles lezen - 25-06-2018 09:28

starstarstarstarstar_border
Georges Freijser
Manager Marketingcommunicatie
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Zeer waardevolle opleiding vanwege de juiste mix van theorie en praktijk. Vakdocenten uit verschillende disciplines die actuele cases deelden, waardoor kennisverrijking extra dimensie kreeg. Compacte opleiding qua doorlooptijd met veel cursusmateriaal, dus flink aanpoten om alles tot je te nemen en het afsluitende online marketingplan tijdig af te hebben." - 22-06-2018 08:16

"Zeer waardevolle opleiding vanwege de juiste mix van theorie en praktijk. Vakdocenten uit verschillende disciplines die actuele cases deelde… alles lezen - 22-06-2018 08:16

starstarstarstarstar_border
Herbert van Zijl
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Goede, actuele opleiding. Prima docenten die zowel wat betreft inhoud als manier van lesgeven meerwaarde bieden. Ook de faciliteiten van Beeckestijn zijn top. Ik vind het een aanrader voor iedereen die wil bijspijkeren in dit vakgebied." - 19-06-2018 16:42

"Goede, actuele opleiding. Prima docenten die zowel wat betreft inhoud als manier van lesgeven meerwaarde bieden. Ook de faciliteiten van Bee… alles lezen - 19-06-2018 16:42

starstarstarstarstar_border
Joke Brons
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik vond het heel erg leerzaam en goed op de praktijk gericht. Ik heb na afronding een plan wat ik direct kan presenteren en uitrollen. Waarvoor mijn dank aan alle Beeckestein docenten! Ik vond de Beeckestein leeromgeving minder. Dat kan veel gebruikersvriendelijker in mijn optiek. Niveau was prima, de begeleiding goed. Locatie vond ik minder. Amsterdam is een drama vanuit Delft en OV vanaf mijn werk is ook een drama.
Ik zou zo weer een opleiding doen via Beeckestein, well done!" - 11-06-2018 16:08

"Ik vond het heel erg leerzaam en goed op de praktijk gericht. Ik heb na afronding een plan wat ik direct kan presenteren en uitrollen. Waarv… alles lezen - 11-06-2018 16:08

starstarstarstarstar_border
Carll De Nijs
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Goed georganiseerd, professionele documentatie en laagdrempelige online interactie met docenten en collega studenten. Inhoud college’s soms wat gedateerd, maar veelal actueel en met concrete cases uit de praktijk. Veel verschillende docenten met breed ervaringsgebied en diversiteit aan kennis en ervaring. Begeleiding scriptie was wat basaal en beperkt specifiek/persoonlijk. Er zal te weinig tijd tussen laatste college en deadline scriptie. Sommige relevante college’s waren slechts enkele dagen voor de deadline." - 06-06-2018 11:56

"Goed georganiseerd, professionele documentatie en laagdrempelige online interactie met docenten en collega studenten. Inhoud college’s soms… alles lezen - 06-06-2018 11:56

starstarstarstarstar_border
Art van der Vorm
Marketeer
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Over het algemeen goede colleges met goede docenten, literatuur en cases. Kwaliteit per docent verschilt wel. Praktijk cases zijn erg leuk en belangrijk om studenten goed te betrekken bij de stof (verschilt per docent).
Verhouding 30% groepsopdracht staat in schril contrast met 70% eindscriptie. In dit laatste gaat veeeeel meer tijd zitten dan 1 dagje groepsopdracht. Kan je eindcijfer dus ook naar beneden halen door andere inzichten medestudenten. Verhouding 1:1:1 mbt originaliteit is ook niet in verhouding. Inhoud en relevantie meer van belang dan originaliteit (niet elk onderwerp leent zich hiervoor). Zou 2:2:1 moeten zijn.
Begeleiding scriptie is goed en snelle reacties. Mag soms wel iets concreter.
Digitaal platform waar we collegestof etc. op kunnen zoeken, ingezonden mededelingen staan etc is niet een digitale marketing opleiding waardig. Het is zoeken, zoeken, zoeken, niet goed gestructureerd etc." - 06-06-2018 06:47

"Over het algemeen goede colleges met goede docenten, literatuur en cases. Kwaliteit per docent verschilt wel. Praktijk cases zijn erg leuk e… alles lezen - 06-06-2018 06:47

starstarstarstarstar_half
Job Bogels
Freelance (online) Marketing Manager
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Interessante up to date college's met docenten die zelf een bureau hebben in de praktijk. Goede inhoudelijke cases. Prima begeleiding tot aan het diploma. Ook was de opleiding op een goed niveau. " - 09-02-2018 10:46

"Interessante up to date college's met docenten die zelf een bureau hebben in de praktijk. Goede inhoudelijke cases. Prima begeleiding tot aa… alles lezen - 09-02-2018 10:46

starstarstarstarstar
Marco Meurink
Adviseur M&C
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Prima cursus, goede docenten en geode begeleiding. Mix van workshops en zelf cases doen is uitstekend. Veel inspirerende voorbeelden. Locaties en verzorging zijn prima, heel klantvriendelijk. Wat mij betreft een aanrader." - 08-02-2018 19:39

"Prima cursus, goede docenten en geode begeleiding. Mix van workshops en zelf cases doen is uitstekend. Veel inspirerende voorbeelden. Locati… alles lezen - 08-02-2018 19:39

starstarstarstarstar_border
Evelien Oerlemans
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Prettige opleiding met vakdocenten uit het bedrijfsleven die alle up-to-date kennis bezitten. Leuke college's, ook vaak interactief door quizen of opdrachtjes. Fijne begeleiding bij het schrijven van je eigen plan.

Wat nog beter kan naar mijn idee is het toepassen van de kennis in de praktijk." - 08-02-2018 18:58

"Prettige opleiding met vakdocenten uit het bedrijfsleven die alle up-to-date kennis bezitten. Leuke college's, ook vaak interactief door qui… alles lezen - 08-02-2018 18:58

Mariette Rudolphie - Pigeaud
starstarstarstarstar_border
Mariette Rudolphie - Pigeaud
Marketing bij Natuurmonumenten
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases en een intensieve begeleiding bij mijn plan ontwikkeling voor online leadswerving." - 07-02-2018 22:05

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases … alles lezen - 07-02-2018 22:05

Mariette Rudolphie - Pigeaud
starstarstarstarstar_border
Mariette Rudolphie - Pigeaud
Marketing bij Natuurmonumenten
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases en een intensieve begeleiding bij mijn plan ontwikkeling voor online leadswerving." - 07-02-2018 22:03

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases … alles lezen - 07-02-2018 22:03

starstarstarstarstar_border
Inge Meijs
Co-founder & head of digital marketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik heb deze opleiding als erg waardevol ervaren. De colleges zijn divers en de docenten inspirerend! Na elk college werd er om een beoordeling gevraagd, bij ons was deze 2x middelmatig en toen werd er direct een extra college door andere docent geregeld over hetzelfde onderwerp. Beeckestijn staat voor kwaliteit. Helemaal top!" - 29-01-2018 15:29

"Ik heb deze opleiding als erg waardevol ervaren. De colleges zijn divers en de docenten inspirerend! Na elk college werd er om een beoordeli… alles lezen - 29-01-2018 15:29

Maurice Fransen
starstarstarstarstar_border
Maurice Fransen
Director 538Concepts at 538Groep
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een leerzame en interessante opleiding die breed het online spectrum behandelt in een aantal colleges.
De groeps- en persoonlijke opdracht zijn een perfecte manier om eens een keer 'volgens het boekje' een onlinestrategie te ontwikkelen en alle kennis toe te passen.
Ik heb er veel aan gehad en beveel de opleiding van harte aan." - 05-07-2017 13:33

"Een leerzame en interessante opleiding die breed het online spectrum behandelt in een aantal colleges. De groeps- en persoonlijke opdracht… alles lezen - 05-07-2017 13:33

Beste Maurice,

Dank voor deze mooie review, fijn om te horen dat je tevreden bent over de opleiding.

- 05-07-2017 13:33

Hieronder vind je de veelgestelde vragen van andere bezoekers. Als je ook een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

"Ik heb geen vooropleiding op marketinggebied behaald. Wel heb ik diverse HBO diploma's. Kan ik starten met de opleiding Digital & Online Marketing?"

Gevraagd door Sandra - 09-02-2017 16:14
Dit hangt af van je werkervaring in combinatie met je afgeronde opleidingen. Om te kunnen beginnen met de opleiding Digital & Online Marketing (Post-HBO) van Beeckestijn Business School heb je een aantal jaren werkervaring nodig in combinatie met een HBO diploma. De opleiding is met name interessant voor mensen die al werkzaam zijn binnen marketing, maar die zich nog graag willen specialiseren op gebied van Online Marketing.
Beantwoord door Nick Winterswijk (Springest adviseur)

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.