Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 7 nov. 2024 tot 13 feb. 2025Toon rooster event 7 november 2024, 13:00-16:00, Online, Bouwstenen van campagne management event 7 november 2024, 08:30-12:00, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 13 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 14 november 2024, 13:00-16:00, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling event 14 november 2024, 09:00-12:00, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 21 november 2024, 13:00-16:00, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 21 november 2024, 09:00-12:00, Online, Conversie en crossselling tactieken event 28 november 2024, 09:00-12:00, Online, Marketing analytics en accountability event 28 november 2024, 13:00-16:00, Online, Campagne management organisatie, processen & executie event 2 december 2024, 09:00-17:30, Online, Casedag event 12 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 12 december 2024, 09:00-12:00, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 9 januari 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma-uitreiking |
placeOnline 11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 18 maart 2025, 18:30-21:30, Online, Bouwstenen van campagne management event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 1 april 2025, 18:30-21:30, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 april 2025, 18:30-21:30, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling event 15 april 2025, 18:30-21:30, Online, Conversie en crossselling tactieken event 22 april 2025, 18:30-21:30, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 6 mei 2025, 18:30-21:30, Online, Marketing analytics en accountability event 13 mei 2025, 18:30-21:30, Online, Campagne management organisatie, processen & executie event 19 mei 2025, 09:00-17:30, Online, Casedag event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeOnline 17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025Toon rooster event 17 april 2025, 13:00-16:00, Online, Bouwstenen van campagne management event 17 april 2025, 08:30-12:00, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 22 april 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 24 april 2025, 13:00-16:00, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling event 24 april 2025, 09:00-12:00, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Online, Conversie en crossselling tactieken event 15 mei 2025, 09:00-12:00, Online, Marketing analytics en accountability event 15 mei 2025, 13:00-16:00, Online, Campagne management organisatie, processen & executie event 21 mei 2025, 09:00-17:30, Online, Casedag event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.
Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.
Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne
Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen
door middel van marketing automation.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is
bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner
willen worden op het gebied van marketing automation en campagne
management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze
graag toepassen in de praktijk.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.