Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 192 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
7 nov. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 7 november 2024, 13:00-16:00, Online, Bouwstenen van campagne management
event 7 november 2024, 08:30-12:00, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 13 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 14 november 2024, 13:00-16:00, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 14 november 2024, 09:00-12:00, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 21 november 2024, 13:00-16:00, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 21 november 2024, 09:00-12:00, Online, Conversie en crossselling tactieken
event 28 november 2024, 09:00-12:00, Online, Marketing analytics en accountability
event 28 november 2024, 13:00-16:00, Online, Campagne management organisatie, processen & executie
event 2 december 2024, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 12 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 12 december 2024, 09:00-12:00, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 9 januari 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma-uitreiking
placeOnline
11 mrt. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 maart 2025, 18:00-21:30, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 18 maart 2025, 18:30-21:30, Online, Bouwstenen van campagne management
event 25 maart 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 1 april 2025, 18:30-21:30, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 april 2025, 18:30-21:30, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 april 2025, 18:30-21:30, Online, Conversie en crossselling tactieken
event 22 april 2025, 18:30-21:30, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 6 mei 2025, 18:30-21:30, Online, Marketing analytics en accountability
event 13 mei 2025, 18:30-21:30, Online, Campagne management organisatie, processen & executie
event 19 mei 2025, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 27 mei 2025, 18:30-21:30, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 10 juni 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeOnline
17 apr. 2025 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 17 april 2025, 13:00-16:00, Online, Bouwstenen van campagne management
event 17 april 2025, 08:30-12:00, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 22 april 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 24 april 2025, 13:00-16:00, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 24 april 2025, 09:00-12:00, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 8 mei 2025, 13:00-16:00, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 8 mei 2025, 09:00-12:00, Online, Conversie en crossselling tactieken
event 15 mei 2025, 09:00-12:00, Online, Marketing analytics en accountability
event 15 mei 2025, 13:00-16:00, Online, Campagne management organisatie, processen & executie
event 21 mei 2025, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 5 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 5 juni 2025, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 12 juni 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Marketing Automation, Campagnes, Marketingstrategie en Reputatiemanagement.

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van marketing automation en campagne management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.