Marketing Management (post-HBO)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 162 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
22 mrt. 2022 tot 14 jun. 2022
Toon rooster
event 22 maart 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Strategie en marketing planning
event 29 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer Insights en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Segmentatie, targetting en positionering
event 12 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Merkmanagement
event 19 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Marketing mix
event 26 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer experience management
event 10 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Content en social media
event 17 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Digitale marketing
event 24 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Accountability, KPI's en business case
event 31 mei 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 7 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Organisatie en implementatie van marketing
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 14 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
22 mrt. 2022 tot 14 jun. 2022
Toon rooster
event 22 maart 2022, 18:00-21:30, Leusden, Strategie en marketing planning
event 29 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Customer Insights en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Segmentatie, targetting en positionering
event 12 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Merkmanagement
event 19 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Marketing mix
event 26 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Customer experience management
event 10 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Content en social media
event 17 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Digitale marketing
event 24 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Accountability, KPI's en business case
event 31 mei 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 7 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Organisatie en implementatie van marketing
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 14 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
22 mrt. 2022 tot 14 jun. 2022
Toon rooster
event 22 maart 2022, 18:00-21:30, Online Classroom, Strategie en marketing planning
event 29 maart 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer Insights en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Segmentatie, targetting en positionering
event 12 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Merkmanagement
event 19 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Marketing mix
event 26 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer experience management
event 10 mei 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Content en social media
event 17 mei 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Digitale marketing
event 24 mei 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Accountability, KPI's en business case
event 31 mei 2022, 09:00-17:30, Online Classroom, Casedag
event 7 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Organisatie en implementatie van marketing
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 14 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
22 mrt. 2022 tot 14 jun. 2022
Toon rooster
event 22 maart 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Strategie en marketing planning
event 29 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Customer Insights en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 5 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Segmentatie, targetting en positionering
event 12 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Merkmanagement
event 19 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Marketing mix
event 26 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Customer experience management
event 10 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Content en social media
event 17 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Digitale marketing
event 24 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Accountability, KPI's en business case
event 31 mei 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 7 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Organisatie en implementatie van marketing
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 14 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
13 apr. 2022 tot 8 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Segmentatie, targetting en positionering
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Strategie en marketing planning
event 20 april 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Customer Insights en marktonderzoek
event 20 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Merkmanagement
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Digitale marketing
event 11 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Customer experience management
event 18 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Content en social media
event 18 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Marketing mix
event 23 mei 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 1 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Accountability, KPI's en business case
event 1 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Organisatie en implementatie van marketing
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
13 apr. 2022 tot 8 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Segmentatie, targetting en positionering
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Leusden, Strategie en marketing planning
event 20 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Merkmanagement
event 20 april 2022, 09:00-12:00, Leusden, Customer Insights en marktonderzoek
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, Digitale marketing
event 11 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Customer experience management
event 18 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Marketing mix
event 18 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, Content en social media
event 23 mei 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 1 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, Organisatie en implementatie van marketing
event 1 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Accountability, KPI's en business case
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
13 apr. 2022 tot 8 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Segmentatie, targetting en positionering
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Online Classroom, Strategie en marketing planning
event 20 april 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Customer Insights en marktonderzoek
event 20 april 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Merkmanagement
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Customer experience management
event 11 mei 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Digitale marketing
event 18 mei 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Content en social media
event 18 mei 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Marketing mix
event 23 mei 2022, 09:00-17:30, Online Classroom, Casedag
event 1 juni 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Accountability, KPI's en business case
event 1 juni 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Organisatie en implementatie van marketing
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
13 apr. 2022 tot 8 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Segmentatie, targetting en positionering
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Strategie en marketing planning
event 20 april 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Customer Insights en marktonderzoek
event 20 april 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Merkmanagement
event 25 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Customer experience management
event 11 mei 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Digitale marketing
event 18 mei 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Content en social media
event 18 mei 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Marketing mix
event 23 mei 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 1 juni 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Accountability, KPI's en business case
event 1 juni 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Organisatie en implementatie van marketing
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

Door digitalisering en het toenemende belang van customer experience is het marketingvak erg veranderd. Veel oude theorieën & concepten werken niet meer. Moderne marketeers kijken verder dan alleen communicatie en weten online en offline goed te integreren. Succesvolle marketeers ontwikkelen een visie en marketingaanpak gericht op de gehele customer journey.

Doel:
Met de post-HBO opleiding Marketing Management ontwikkel je een integrale marketingvisie en een plan van aanpak waarmee je zowel marketingperformance als klantbeleving in jouw organisatie naar een hoger niveau brengt. Dit is de eerste marketing opleiding van Nederland waar zowel on- als offline marketing en customer e…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing management, Marketing, NIMA Marketing-A, NIMA Marketing-B en NIMA Marketing-C.

Omschrijving:

Door digitalisering en het toenemende belang van customer experience is het marketingvak erg veranderd. Veel oude theorieën & concepten werken niet meer. Moderne marketeers kijken verder dan alleen communicatie en weten online en offline goed te integreren. Succesvolle marketeers ontwikkelen een visie en marketingaanpak gericht op de gehele customer journey.

Doel:
Met de post-HBO opleiding Marketing Management ontwikkel je een integrale marketingvisie en een plan van aanpak waarmee je zowel marketingperformance als klantbeleving in jouw organisatie naar een hoger niveau brengt. Dit is de eerste marketing opleiding van Nederland waar zowel on- als offline marketing en customer experience management in één opleiding gecombineerd worden.

Doelgroep:
De post-HBO opleiding Marketing Management is bedoeld voor marketing-, communicatie- en salesprofessionals die kennis willen ontwikkelen op het gebied van modern marketing management, zoals account- en sales managers, product managers, marketeers, communicatieprofessionals en commercieel verantwoordelijken (met enige jaren werkervaring).

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Post-HBO

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.