Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 161 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 23 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Marketing analytics en accountability
event 30 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Bouwstenen van campagne management
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 23 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing analytics en accountability
event 30 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Campagne management organisatie, processen & executie
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Bouwstenen van campagne management
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 23 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Marketing analytics en accountability
event 30 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Campagne management organisatie, processen & executie
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Bouwstenen van campagne management
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 23 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Marketing analytics en accountability
event 30 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeOnline Classroom
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Bouwstenen van campagne management
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 23 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Marketing analytics en accountability
event 30 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Campagne management organisatie, processen & executie
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Bouwstenen van campagne management
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 23 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Marketing analytics en accountability
event 30 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
28 sep. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 28 september 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Bouwstenen van campagne management
event 11 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 2 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken
event 16 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 23 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Marketing analytics en accountability
event 30 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Campagne management organisatie, processen & executie
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag
event 14 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 21 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 11 januari 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
3 nov. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 3 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management
event 3 november 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 10 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Marketing analytics en accountability
event 24 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie
event 1 december 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 8 december 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 8 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
3 nov. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 3 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Bouwstenen van campagne management
event 3 november 2021, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie
event 24 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 8 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 8 december 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 15 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeOnline Classroom
3 nov. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 3 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Bouwstenen van campagne management
event 3 november 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Campagne management organisatie, processen & executie
event 24 november 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 8 december 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege
event 8 december 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 15 december 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
3 nov. 2021 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 3 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Bouwstenen van campagne management
event 3 november 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 10 november 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 10 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 15 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 17 november 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie
event 24 november 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 8 december 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 8 december 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 15 december 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 20 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Marketing Automation, Marketingstrategie, Reputatiemanagement en Growth Hacking.

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van marketing automation en campagne management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Post-HBO

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.