Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 180 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,3
Gemiddeld cijfer voor Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)
Gebaseerd op 23 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Christian Gonzalez Pavon
Digital Marketeer
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Leuke inspirerende opleiding. Vooral goed om eens een stapje terug te doen en alles te heroverwegen waar je mee bezig bent. Leuk ook de docenten uit het veld die voldoende mooie ervaringen meenemen." - 20-02-2023 15:28

"Leuke inspirerende opleiding. Vooral goed om eens een stapje terug te doen en alles te heroverwegen waar je mee bezig bent. Leuk ook de doce… alles lezen - 20-02-2023 15:28

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
3 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:00-14:30, Amsterdam, Digital marketing strategie & plan
event 10 april 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Veranderende business modellen
event 10 april 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Customer Experience Trends en Journeys
event 10 april 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital branding
event 15 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 17 april 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Marketing Data & -Technologie
event 17 april 2024, 12:30-17:00, Amsterdam, Digital marketing strategie case
event 24 april 2024, 12:30-17:00, Amsterdam, Search engine strategies & tactics
event 24 april 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Usability & experience
event 8 mei 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Mobile & App Strategie
event 8 mei 2024, 09:30-14:30, Amsterdam, Content Marketing & Social Media
event 15 mei 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 15 mei 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Digital & Business analytics
event 15 mei 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Digital advertising & Targetting
event 16 mei 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 22 mei 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Marketing Case
event 29 mei 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, E-commerce & Marketplaces strategie
event 29 mei 2024, 12:30-17:00, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 5 juni 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Digitaal Leiderschap en Change
event 5 juni 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Data Driven Growth
event 5 juni 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Werkcollege
event 12 juni 2024, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAntwerpen
3 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:00-14:30, Antwerpen, Digital marketing strategie & plan
event 10 april 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Customer Experience Trends en Journeys
event 10 april 2024, 12:30-14:30, Antwerpen, Veranderende business modellen
event 10 april 2024, 15:00-17:00, Antwerpen, Digital branding
event 15 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 17 april 2024, 12:30-17:00, Antwerpen, Digital marketing strategie case
event 17 april 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Marketing Data & -Technologie
event 24 april 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Usability & experience
event 24 april 2024, 12:30-17:00, Antwerpen, Search engine strategies & tactics
event 8 mei 2024, 15:00-17:00, Antwerpen, Mobile & App Strategie
event 8 mei 2024, 09:30-14:30, Antwerpen, Content Marketing & Social Media
event 15 mei 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Digital advertising & Targetting
event 15 mei 2024, 12:30-14:30, Antwerpen, Digital & Business analytics
event 15 mei 2024, 15:00-17:00, Antwerpen, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 16 mei 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 22 mei 2024, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Marketing Case
event 29 mei 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, E-commerce & Marketplaces strategie
event 29 mei 2024, 12:30-17:00, Antwerpen, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 5 juni 2024, 12:30-14:30, Antwerpen, Data Driven Growth
event 5 juni 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Werkcollege
event 5 juni 2024, 15:00-17:00, Antwerpen, Digitaal Leiderschap en Change
event 12 juni 2024, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
3 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:00-14:30, Leusden, Digital marketing strategie & plan
event 10 april 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digital branding
event 10 april 2024, 12:30-14:30, Leusden, Veranderende business modellen
event 10 april 2024, 09:30-11:30, Leusden, Customer Experience Trends en Journeys
event 15 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 17 april 2024, 12:30-17:00, Leusden, Digital marketing strategie case
event 17 april 2024, 09:30-11:30, Leusden, Marketing Data & -Technologie
event 24 april 2024, 12:30-17:00, Leusden, Content Marketing & Social Media
event 24 april 2024, 09:30-11:30, Leusden, Usability & experience
event 8 mei 2024, 09:30-14:30, Leusden, Search engine strategies & tactics
event 8 mei 2024, 15:00-17:00, Leusden, Mobile & App Strategie
event 15 mei 2024, 15:00-17:00, Leusden, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 15 mei 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digital advertising & Targetting
event 15 mei 2024, 12:30-14:30, Leusden, Digital & Business analytics
event 16 mei 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 22 mei 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Marketing Case
event 29 mei 2024, 12:30-17:00, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 29 mei 2024, 09:30-11:30, Leusden, E-commerce & Marketplaces strategie
event 5 juni 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digitaal Leiderschap en Change
event 5 juni 2024, 12:30-14:30, Leusden, Data Driven Growth
event 5 juni 2024, 09:30-11:30, Leusden, Werkcollege
event 12 juni 2024, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
3 apr. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:00-14:30, Utrecht, Digital marketing strategie & plan
event 10 april 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Veranderende business modellen
event 10 april 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Digital branding
event 10 april 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Customer Experience Trends en Journeys
event 15 april 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 17 april 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Marketing Data & -Technologie
event 17 april 2024, 12:30-17:00, Utrecht, Digital marketing strategie case
event 24 april 2024, 12:30-17:00, Utrecht, Search engine strategies & tactics
event 24 april 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Usability & experience
event 8 mei 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Mobile & App Strategie
event 8 mei 2024, 09:30-14:30, Utrecht, Content Marketing & Social Media
event 15 mei 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Digital advertising & Targetting
event 15 mei 2024, 15:00-17:00, Utrecht, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 15 mei 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Digital & Business analytics
event 16 mei 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 22 mei 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Marketing Case
event 29 mei 2024, 09:30-11:30, Utrecht, E-commerce & Marketplaces strategie
event 29 mei 2024, 12:30-17:00, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 5 juni 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Werkcollege
event 5 juni 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Data Driven Growth
event 5 juni 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Digitaal Leiderschap en Change
event 12 juni 2024, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 4 juli 2024, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
15 mei. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 15 mei 2024, 16:00-21:30, Amsterdam, Digital marketing strategie & plan
event 22 mei 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Customer Experience Trends en Journeys
event 22 mei 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Veranderende business modellen
event 27 mei 2024, 20:00-21:30, Amsterdam, Vraagstelling individuele plan
event 29 mei 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Marketing Data & -Technologie
event 29 mei 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Digital branding
event 5 juni 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Mobile & App Strategie
event 5 juni 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Usability & experience
event 12 juni 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Content Marketing & Social Media
event 19 juni 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Search engine strategies & tactics
event 26 juni 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 4 september 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Digital advertising & Targetting
event 4 september 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Digital & Business analytics
event 11 september 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Marketing Case
event 18 september 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Data Driven Growth
event 18 september 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 25 september 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, E-commerce & Marketplaces strategie
event 25 september 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege
event 2 oktober 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 9 oktober 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 9 oktober 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Digitaal Leiderschap en Change
event 16 oktober 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
15 mei. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 15 mei 2024, 16:00-21:30, Leusden, Digital marketing strategie & plan
event 22 mei 2024, 16:30-18:30, Leusden, Customer Experience Trends en Journeys
event 22 mei 2024, 19:30-21:30, Leusden, Veranderende business modellen
event 27 mei 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 29 mei 2024, 19:30-21:30, Leusden, Marketing Data & -Technologie
event 29 mei 2024, 16:30-18:30, Leusden, Digital branding
event 5 juni 2024, 16:30-18:30, Leusden, Usability & experience
event 5 juni 2024, 19:30-21:30, Leusden, Mobile & App Strategie
event 12 juni 2024, 16:30-21:30, Leusden, Content Marketing & Social Media
event 19 juni 2024, 16:30-21:30, Leusden, Search engine strategies & tactics
event 26 juni 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 4 september 2024, 19:30-21:30, Leusden, Digital & Business analytics
event 4 september 2024, 16:30-18:30, Leusden, Digital advertising & Targetting
event 11 september 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Marketing Case
event 18 september 2024, 16:30-18:30, Leusden, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 18 september 2024, 19:30-21:30, Leusden, Data Driven Growth
event 25 september 2024, 16:30-18:30, Leusden, E-commerce & Marketplaces strategie
event 25 september 2024, 19:30-21:30, Leusden, Werkcollege
event 2 oktober 2024, 16:30-21:30, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 9 oktober 2024, 16:30-18:30, Leusden, Digitaal Leiderschap en Change
event 9 oktober 2024, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 16 oktober 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
15 mei. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 15 mei 2024, 16:00-21:30, Utrecht, Digital marketing strategie & plan
event 22 mei 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Customer Experience Trends en Journeys
event 22 mei 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Veranderende business modellen
event 27 mei 2024, 20:00-21:30, Utrecht, Vraagstelling individuele plan
event 29 mei 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Digital branding
event 29 mei 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Marketing Data & -Technologie
event 5 juni 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Usability & experience
event 5 juni 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Mobile & App Strategie
event 12 juni 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Content Marketing & Social Media
event 19 juni 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Search engine strategies & tactics
event 26 juni 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 4 september 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Digital & Business analytics
event 4 september 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Digital advertising & Targetting
event 11 september 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Marketing Case
event 18 september 2024, 16:30-18:30, Utrecht, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 18 september 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Data Driven Growth
event 25 september 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Werkcollege
event 25 september 2024, 16:30-18:30, Utrecht, E-commerce & Marketplaces strategie
event 2 oktober 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 9 oktober 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Digitaal Leiderschap en Change
event 9 oktober 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 16 oktober 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
13 jun. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 13 juni 2024, 09:00-14:30, Amsterdam, Digital marketing strategie & plan
event 20 juni 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital branding
event 20 juni 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Veranderende business modellen
event 20 juni 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Customer Experience Trends en Journeys
event 24 juni 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 27 juni 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Usability & experience
event 27 juni 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Mobile & App Strategie
event 27 juni 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Marketing Data & -Technologie
event 4 juli 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital advertising & Targetting
event 4 juli 2024, 09:30-14:30, Amsterdam, Content Marketing & Social Media
event 5 september 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital & Business analytics
event 5 september 2024, 09:30-14:30, Amsterdam, Search engine strategies & tactics
event 9 september 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 12 september 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Marketing Case
event 19 september 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 19 september 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, E-commerce & Marketplaces strategie
event 19 september 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Data Driven Growth
event 26 september 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Werkcollege
event 26 september 2024, 12:30-17:00, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 3 oktober 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Digitaal Leiderschap en Change
event 3 oktober 2024, 12:30-17:00, Amsterdam, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
13 jun. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 13 juni 2024, 09:00-14:30, Leusden, Digital marketing strategie & plan
event 20 juni 2024, 12:30-14:30, Leusden, Veranderende business modellen
event 20 juni 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digital branding
event 20 juni 2024, 09:30-11:30, Leusden, Customer Experience Trends en Journeys
event 24 juni 2024, 20:00-21:30, Leusden, Vraagstelling individuele plan
event 27 juni 2024, 09:30-11:30, Leusden, Marketing Data & -Technologie
event 27 juni 2024, 15:00-17:00, Leusden, Mobile & App Strategie
event 27 juni 2024, 12:30-14:30, Leusden, Usability & experience
event 4 juli 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digital advertising & Targetting
event 4 juli 2024, 09:30-14:30, Leusden, Content Marketing & Social Media
event 5 september 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digital & Business analytics
event 5 september 2024, 09:30-14:30, Leusden, Search engine strategies & tactics
event 9 september 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 12 september 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Marketing Case
event 19 september 2024, 09:30-11:30, Leusden, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 19 september 2024, 12:30-14:30, Leusden, Data Driven Growth
event 19 september 2024, 15:00-17:00, Leusden, E-commerce & Marketplaces strategie
event 26 september 2024, 09:30-11:30, Leusden, Werkcollege
event 26 september 2024, 12:30-17:00, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 3 oktober 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digitaal Leiderschap en Change
event 3 oktober 2024, 12:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
13 jun. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 13 juni 2024, 09:00-14:30, Utrecht, Digital marketing strategie & plan
event 20 juni 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Digital branding
event 20 juni 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Veranderende business modellen
event 20 juni 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Customer Experience Trends en Journeys
event 24 juni 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 27 juni 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Marketing Data & -Technologie
event 27 juni 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Usability & experience
event 27 juni 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Mobile & App Strategie
event 4 juli 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Digital advertising & Targetting
event 4 juli 2024, 09:30-14:30, Utrecht, Content Marketing & Social Media
event 5 september 2024, 09:30-14:30, Utrecht, Search engine strategies & tactics
event 5 september 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Digital & Business analytics
event 9 september 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 12 september 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Marketing Case
event 19 september 2024, 15:00-17:00, Utrecht, E-commerce & Marketplaces strategie
event 19 september 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Data Driven Growth
event 19 september 2024, 09:30-11:30, Utrecht, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 26 september 2024, 12:30-17:00, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 26 september 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Werkcollege
event 3 oktober 2024, 12:30-17:00, Utrecht, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 oktober 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Digitaal Leiderschap en Change
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 16:00-21:30, Amsterdam, Digital marketing strategie & plan
event 3 oktober 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Veranderende business modellen
event 3 oktober 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Customer Experience Trends en Journeys
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 10 oktober 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Marketing Data & -Technologie
event 10 oktober 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Digital branding
event 17 oktober 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Digital marketing strategie case
event 7 november 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Mobile & App Strategie
event 7 november 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Usability & experience
event 14 november 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Content Marketing & Social Media
event 21 november 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Search engine strategies & tactics
event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 28 november 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Digital advertising & Targetting
event 28 november 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Digital & Business analytics
event 4 december 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Marketing Case
event 12 december 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 12 december 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Data Driven Growth
event 9 januari 2025, 16:30-18:30, Amsterdam, E-commerce & Marketplaces strategie
event 9 januari 2025, 19:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege
event 16 januari 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 23 januari 2025, 16:30-18:30, Amsterdam, Digitaal Leiderschap en Change
event 23 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 30 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAntwerpen
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 16:00-21:30, Antwerpen, Digital marketing strategie & plan
event 3 oktober 2024, 16:30-18:30, Antwerpen, Customer Experience Trends en Journeys
event 3 oktober 2024, 19:30-21:30, Antwerpen, Veranderende business modellen
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 10 oktober 2024, 19:30-21:30, Antwerpen, Marketing Data & -Technologie
event 10 oktober 2024, 16:30-18:30, Antwerpen, Digital branding
event 17 oktober 2024, 16:30-21:30, Antwerpen, Digital marketing strategie case
event 7 november 2024, 19:30-21:30, Antwerpen, Mobile & App Strategie
event 7 november 2024, 16:30-18:30, Antwerpen, Usability & experience
event 14 november 2024, 16:30-21:30, Antwerpen, Content Marketing & Social Media
event 21 november 2024, 16:30-21:30, Antwerpen, Search engine strategies & tactics
event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 28 november 2024, 16:30-18:30, Antwerpen, Digital advertising & Targetting
event 28 november 2024, 19:30-21:30, Antwerpen, Digital & Business analytics
event 4 december 2024, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Marketing Case
event 12 december 2024, 19:30-21:30, Antwerpen, Data Driven Growth
event 12 december 2024, 16:30-18:30, Antwerpen, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 9 januari 2025, 19:30-21:30, Antwerpen, Werkcollege
event 9 januari 2025, 16:30-18:30, Antwerpen, E-commerce & Marketplaces strategie
event 16 januari 2025, 16:30-21:30, Antwerpen, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 23 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 23 januari 2025, 16:30-18:30, Antwerpen, Digitaal Leiderschap en Change
event 30 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 16:00-21:30, Leusden, Digital marketing strategie & plan
event 3 oktober 2024, 16:30-18:30, Leusden, Customer Experience Trends en Journeys
event 3 oktober 2024, 19:30-21:30, Leusden, Veranderende business modellen
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 10 oktober 2024, 16:30-18:30, Leusden, Digital branding
event 10 oktober 2024, 19:30-21:30, Leusden, Marketing Data & -Technologie
event 17 oktober 2024, 16:30-21:30, Leusden, Digital marketing strategie case
event 7 november 2024, 16:30-18:30, Leusden, Usability & experience
event 7 november 2024, 19:30-21:30, Leusden, Mobile & App Strategie
event 14 november 2024, 16:30-21:30, Leusden, Content Marketing & Social Media
event 21 november 2024, 16:30-21:30, Leusden, Search engine strategies & tactics
event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 28 november 2024, 19:30-21:30, Leusden, Digital & Business analytics
event 28 november 2024, 16:30-18:30, Leusden, Digital advertising & Targetting
event 4 december 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Marketing Case
event 12 december 2024, 19:30-21:30, Leusden, Data Driven Growth
event 12 december 2024, 16:30-18:30, Leusden, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 9 januari 2025, 16:30-18:30, Leusden, E-commerce & Marketplaces strategie
event 9 januari 2025, 19:30-21:30, Leusden, Werkcollege
event 16 januari 2025, 16:30-21:30, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 23 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 23 januari 2025, 16:30-18:30, Leusden, Digitaal Leiderschap en Change
event 30 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
26 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 26 september 2024, 16:00-21:30, Utrecht, Digital marketing strategie & plan
event 3 oktober 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Customer Experience Trends en Journeys
event 3 oktober 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Veranderende business modellen
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 10 oktober 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Marketing Data & -Technologie
event 10 oktober 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Digital branding
event 17 oktober 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Digital marketing strategie case
event 7 november 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Mobile & App Strategie
event 7 november 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Usability & experience
event 14 november 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Content Marketing & Social Media
event 21 november 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Search engine strategies & tactics
event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 28 november 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Digital & Business analytics
event 28 november 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Digital advertising & Targetting
event 4 december 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Marketing Case
event 12 december 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Data Driven Growth
event 12 december 2024, 16:30-18:30, Utrecht, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 9 januari 2025, 16:30-18:30, Utrecht, E-commerce & Marketplaces strategie
event 9 januari 2025, 19:30-21:30, Utrecht, Werkcollege
event 16 januari 2025, 16:30-21:30, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 23 januari 2025, 16:30-18:30, Utrecht, Digitaal Leiderschap en Change
event 23 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 30 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
16 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 16 oktober 2024, 09:00-14:30, Amsterdam, Digital marketing strategie & plan
event 6 november 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital branding
event 6 november 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Veranderende business modellen
event 6 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Customer Experience Trends en Journeys
event 12 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 13 november 2024, 12:30-17:00, Amsterdam, Digital marketing strategie case
event 13 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Marketing Data & -Technologie
event 20 november 2024, 12:30-17:00, Amsterdam, Content Marketing & Social Media
event 20 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Usability & experience
event 27 november 2024, 12:30-17:00, Amsterdam, Search engine strategies & tactics
event 27 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Mobile & App Strategie
event 4 december 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 4 december 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Digital & Business analytics
event 4 december 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Digital advertising & Targetting
event 9 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 11 december 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Marketing Case
event 18 december 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Data Driven Growth
event 18 december 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, E-commerce & Marketplaces strategie
event 18 december 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Werkcollege
event 8 januari 2025, 09:30-14:30, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 8 januari 2025, 15:00-17:00, Amsterdam, Digitaal Leiderschap en Change
event 15 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAntwerpen
16 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 16 oktober 2024, 09:00-14:30, Antwerpen, Digital marketing strategie & plan
event 6 november 2024, 15:00-17:00, Antwerpen, Digital branding
event 6 november 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Customer Experience Trends en Journeys
event 6 november 2024, 12:30-14:30, Antwerpen, Veranderende business modellen
event 12 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 13 november 2024, 12:30-17:00, Antwerpen, Digital marketing strategie case
event 13 november 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Marketing Data & -Technologie
event 20 november 2024, 12:30-17:00, Antwerpen, Content Marketing & Social Media
event 20 november 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Usability & experience
event 27 november 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Mobile & App Strategie
event 27 november 2024, 12:30-17:00, Antwerpen, Search engine strategies & tactics
event 4 december 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Digital advertising & Targetting
event 4 december 2024, 12:30-14:30, Antwerpen, Digital & Business analytics
event 4 december 2024, 15:00-17:00, Antwerpen, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 9 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 11 december 2024, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Marketing Case
event 18 december 2024, 12:30-14:30, Antwerpen, E-commerce & Marketplaces strategie
event 18 december 2024, 15:00-17:00, Antwerpen, Werkcollege
event 18 december 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Data Driven Growth
event 8 januari 2025, 15:00-17:00, Antwerpen, Digitaal Leiderschap en Change
event 8 januari 2025, 09:30-14:30, Antwerpen, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 15 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
16 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 16 oktober 2024, 09:00-14:30, Leusden, Digital marketing strategie & plan
event 6 november 2024, 12:30-14:30, Leusden, Veranderende business modellen
event 6 november 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digital branding
event 6 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Customer Experience Trends en Journeys
event 12 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 13 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Marketing Data & -Technologie
event 13 november 2024, 12:30-17:00, Leusden, Digital marketing strategie case
event 20 november 2024, 12:30-17:00, Leusden, Content Marketing & Social Media
event 20 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Usability & experience
event 27 november 2024, 12:30-17:00, Leusden, Search engine strategies & tactics
event 27 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Mobile & App Strategie
event 4 december 2024, 15:00-17:00, Leusden, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 4 december 2024, 12:30-14:30, Leusden, Digital & Business analytics
event 4 december 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digital advertising & Targetting
event 9 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 11 december 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Marketing Case
event 18 december 2024, 12:30-14:30, Leusden, E-commerce & Marketplaces strategie
event 18 december 2024, 09:30-11:30, Leusden, Data Driven Growth
event 18 december 2024, 15:00-17:00, Leusden, Werkcollege
event 8 januari 2025, 09:30-14:30, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 8 januari 2025, 15:00-17:00, Leusden, Digitaal Leiderschap en Change
event 15 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
16 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 16 oktober 2024, 09:00-14:30, Utrecht, Digital marketing strategie & plan
event 6 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Customer Experience Trends en Journeys
event 6 november 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Veranderende business modellen
event 6 november 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Digital branding
event 12 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstelling individuele plan
event 13 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Marketing Data & -Technologie
event 13 november 2024, 12:30-17:00, Utrecht, Digital marketing strategie case
event 20 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Usability & experience
event 20 november 2024, 12:30-17:00, Utrecht, Content Marketing & Social Media
event 27 november 2024, 12:30-17:00, Utrecht, Search engine strategies & tactics
event 27 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Mobile & App Strategie
event 4 december 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Digital advertising & Targetting
event 4 december 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Digital & Business analytics
event 4 december 2024, 15:00-17:00, Utrecht, AI: prompting & Marketing Toepassingen
event 9 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 11 december 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Marketing Case
event 18 december 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Werkcollege
event 18 december 2024, 12:30-14:30, Utrecht, E-commerce & Marketplaces strategie
event 18 december 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Data Driven Growth
event 8 januari 2025, 09:30-14:30, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement
event 8 januari 2025, 15:00-17:00, Utrecht, Digitaal Leiderschap en Change
event 15 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Wil jij slim en snel inhaken op de trends en ontwikkelingen binnen digital marketing? En wil jij jouw vakkennis kunnen vertalen naar een goede digital marketing strategie? Met de post-master opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap vertaal je veranderende klantbehoeften, met behulp van nieuwe businessmodellen, naar een praktisch en haalbaar digital marketingplan. Met dit plan en jouw nieuwe energie maak je gegarandeerd verschil.

Doel: - Vertaal je de klantbehoefte naar passende businessmodellen, - Ken je alle nieuwe technieken, - Ken je alle ingrediënten van een ideale digitale marketingmix, - Weet je hoe je een organisatie meeneemt in de digitale verandering, - Heb …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: MBA Marketing, Digital Marketing, Marketingstrategie, Online marketing en Leiderschap.

Omschrijving:

Wil jij slim en snel inhaken op de trends en ontwikkelingen binnen digital marketing? En wil jij jouw vakkennis kunnen vertalen naar een goede digital marketing strategie? Met de post-master opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap vertaal je veranderende klantbehoeften, met behulp van nieuwe businessmodellen, naar een praktisch en haalbaar digital marketingplan. Met dit plan en jouw nieuwe energie maak je gegarandeerd verschil.

Doel: - Vertaal je de klantbehoefte naar passende businessmodellen, - Ken je alle nieuwe technieken, - Ken je alle ingrediënten van een ideale digitale marketingmix, - Weet je hoe je een organisatie meeneemt in de digitale verandering, - Heb je een praktische strategie die je met impact presenteert

Doelgroep:
Deze opleiding is voor ervaren medewerkers en managers die (mee)beslissen over de digital marketing strategie, specialisten die willen inhaken op trends in plaats van afwachten wat er gebeurt. En ambitieuze marketeers die liever de verandering willen zijn dan te ondergaan.

Vooropleiding: - HBO+ werk- en denkniveau, - 4+ jaar werkervaring in digital marketing, - Geen master diploma nodig

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

8,3
Gemiddeld cijfer voor Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)
Gebaseerd op 23 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Christian Gonzalez Pavon
Digital Marketeer
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Leuke inspirerende opleiding. Vooral goed om eens een stapje terug te doen en alles te heroverwegen waar je mee bezig bent. Leuk ook de docenten uit het veld die voldoende mooie ervaringen meenemen." - 20-02-2023 15:28

"Leuke inspirerende opleiding. Vooral goed om eens een stapje terug te doen en alles te heroverwegen waar je mee bezig bent. Leuk ook de doce… alles lezen - 20-02-2023 15:28

starstarstarstarstar
Dave Dielissen
10
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Deze studie bleek heel waardevol voor de vele nieuwe inzichten die je krijgt van docenten die zelf alledag met digital marketing bezig zijn voor mooie merken en organisaties.
Naast traditionele methoden, worden uiteraard ook alle trends behandeld.
De business case dag is een mooie toets om al het geleerde in de praktijk te brengen. Ook werk je tijdens de studie aan je eigen plan, zodat je dit na afloop van de studie meteen kan gaan uitvoeren. Ook is het een goede manier om je netwerk uit te breiden, met docenten en mede-studenten." - 17-01-2022 19:40

"Deze studie bleek heel waardevol voor de vele nieuwe inzichten die je krijgt van docenten die zelf alledag met digital marketing bezig zijn … alles lezen - 17-01-2022 19:40

starstarstarstarstar
Isabelle Beukert-Kramer
10
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Ik ben erg blij dat ik de opleiding gevolgd heb. In een korte tijd wordt je ontzettend veel digital marketing kennis bijgebracht. En door gezamenlijk diverse cases te behandelen en uiteindelijk zelfstandig een digitale strategie te schrijven, kun je de geleerde stof gelijk goed toepassen.
Daardoor viel alles meer op z’n plek. Kortom: voor mij een goede mix van theorie en praktijk!" - 15-11-2021 20:50

"Ik ben erg blij dat ik de opleiding gevolgd heb. In een korte tijd wordt je ontzettend veel digital marketing kennis bijgebracht. En door ge… alles lezen - 15-11-2021 20:50

starstarstarstarstar_half
Sandra van Ruiten
Brand Manager
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic echt leeft. Ik had niet verwacht binnen 4 maanden zoveel relevante ervaring toe te voegen aan mijn werk." - 10-02-2019 11:00

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic ech… alles lezen - 10-02-2019 11:00

starstarstarstarstar_border
Maya Janssen
Marketing Strateeg
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Opleiding over marketing en het managen van klantrelaties in een snel veranderende digitale wereld. Met een hoog niveau op inhoud, tempo en docenten. Actueel, inspirerend en levert kennis en inzichten op die direct in de praktijk toepasbaar zijn. " - 05-02-2019 16:59

"Opleiding over marketing en het managen van klantrelaties in een snel veranderende digitale wereld. Met een hoog niveau op inhoud, tempo en … alles lezen - 05-02-2019 16:59

starstarstarstarstar
M.M. Alink
10
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"De bezielende leiding van Ment Kuiper, bevlogen docenten, alle facetten van (digital) marketing op een rij, studiegenoten uit diverse branches, de meest fascinerende praktijkcases en verhitte vak-discussies.
Wat wil je nog meer !? De ideale mix voor een inspirerend en leerzaam studietraject. Een must voor iedere marketingprofessional. Na afronding ben je weer helemaal up-to-speed en is je kennissenkring uitgebreid met tientallen vakidioten. Fasten your seatbelts and enjoy the ride !-)
" - 28-01-2019 13:31

"De bezielende leiding van Ment Kuiper, bevlogen docenten, alle facetten van (digital) marketing op een rij, studiegenoten uit diverse branch… alles lezen - 28-01-2019 13:31

starstarstarstarstar_border
Nathalie Scholman
Senior Marketing Communicatie Professional Rabobank Nederland
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"3 i's: interessant, intensief en impactvol! In korte tijd veel nieuwe dingen geleerd en ook bevestiging van wat ik al wist (ook fijn). En dat alles in een prettige omgeving en met een leuke groep mensen. Een positieve ervaring!" - 05-07-2018 09:50

"3 i's: interessant, intensief en impactvol! In korte tijd veel nieuwe dingen geleerd en ook bevestiging van wat ik al wist (ook fijn). En da… alles lezen - 05-07-2018 09:50

Tom Smit
starstarstarstarstar_half
Tom Smit
Account Director at Achmea
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Zeer waardevolle opleiding met inspirerende colleges en docenten die theorie en praktijk op prettige wijze combineren. Door in de opleiding je eigen marketingplan uit te werken, leer je direct de opgedane kennis toe te passen. Prima begeleiding daarin. De opleiding maakt je bewust van het (toenemende) belang van online marketing. " - 08-02-2018 09:33

"Zeer waardevolle opleiding met inspirerende colleges en docenten die theorie en praktijk op prettige wijze combineren. Door in de opleiding … alles lezen - 08-02-2018 09:33

starstarstarstarstar_border
Dennis Kemperman
Redacteur en contentspecialist bij Bibliotheek Rotterdam
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Een uitstekende opleiding om je kennis en kunde bij te spijkeren op het gebied van online marketing. Inspirerende docenten, interessante opdrachten en veel interactie tussen docent en student. Vanwege de opzet van deze cursus, ieder onderwerp wordt in 1 college behandeld, komt slechts het topje van de ijsberg ter sprake, dus ik zou de colleges ook beschouwen als een goed startpunt en inspiratiebron. Dat gezegd hebbende, probeerden alle docenten ook praktische tips mee te geven en werd de collegeinhoud, mede dankzij de interactiviteit, ook meteen gekoppeld aan de praktijk. Beeckestijn Business School heb ik ervaren als een fijne plek en instelling, met vriendelijke medewerkers, die de zaakjes goed geregeld hebben. Zou zo weer een opleiding bij Beeckestijn doen!" - 08-02-2018 05:53

"Een uitstekende opleiding om je kennis en kunde bij te spijkeren op het gebied van online marketing. Inspirerende docenten, interessante opd… alles lezen - 08-02-2018 05:53

starstarstarstarstar_half
Marvin Soekra
Online marketing (team lead)
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Een zeer praktijkgerichte opleiding met vele docenten welke al jaren in het vak zitten. Zowel opbouw naar afronding van je opdracht wordt goed begeleid en veel informatie vanuit de colleges welke meteen toepasbaar zijn in de praktijk. De uitdaging die ik zocht heb ik gekregen!

Zeer intensief, maar erg relevant en interessant. Ook voor mensen die al jaren in het vak zitten." - 07-02-2018 14:16

"Een zeer praktijkgerichte opleiding met vele docenten welke al jaren in het vak zitten. Zowel opbouw naar afronding van je opdracht wordt go… alles lezen - 07-02-2018 14:16

starstarstarstarstar_half
Marco Hoekstra
Marketing & Communication Management
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Uitstekende begeleiding van mijn kerndocent en hoog niveau van de colleges. Deze opleiding bood precies de uitdaging die ik zocht. Een aanrader dus, als je eens flink door de molen moet worden gehaald!" - 06-07-2017 08:52

"Uitstekende begeleiding van mijn kerndocent en hoog niveau van de colleges. Deze opleiding bood precies de uitdaging die ik zocht. Een aanra… alles lezen - 06-07-2017 08:52

Beste Marco,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Goed om te horen dat de opleiding naar wens is verlopen. Graag tot ziens bij onze clinics of andere events.

- 06-07-2017 08:52
Linda Nalis
starstarstarstar_halfstar_border
Linda Nalis
Online Marketing Manager at Rotterdam School of Management, Erasmus University
7
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"De opleiding gaf vooral veel inspiratie, maar de kwaliteit en diepgang per college verschilde enorm. Het is lastig om een kwalitatief goede digital marketing opleiding te vinden. Het meest leer je toch in de praktijk.
Het werken in groepen vond ik wel erg leerzaam. Vooral de Harvard business case dag was een goede toevoeging aan de opleiding. Leuk ook om in een groep te zitten met andere professionals uit verschillende branches." - 05-07-2017 09:29

"De opleiding gaf vooral veel inspiratie, maar de kwaliteit en diepgang per college verschilde enorm. Het is lastig om een kwalitatief goede … alles lezen - 05-07-2017 09:29

Dag Linda,
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de Harvard case dag naar wens is verlopen. Ik hoop dat de opleiding je alsnog wel genoeg nieuwe inzichten heeft geboden om mee aan de slag te gaan.

- 05-07-2017 09:29
starstarstarstarstar_border
Francien Tersteeg
Interim marketeer
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Zeer intensief, maar erg relevant en interessant. Dit is wat elke marketeer in z'n bagage zou moeten hebben; ben erg blij met de opgedane inzichten en kennis. Ik weet zeker dat ik in nabije toekomst nog vaak teruggrijp naar artikelen, presentaties en/of aantekeningen. Tot slot compliment voor de organisatie; er werd geluisterd en geacteerd op basis van feedback en behoeften van de deelnemers. Zeer professioneel en prettig." - 04-07-2017 18:42

"Zeer intensief, maar erg relevant en interessant. Dit is wat elke marketeer in z'n bagage zou moeten hebben; ben erg blij met de opgedane in… alles lezen - 04-07-2017 18:42

Dag Francien, dank voor de review. Goed om te horen dat je tevreden bent met de opgedane kennis en inzichten.

- 04-07-2017 18:42
starstarstarstarstar_border
Harold Kuijpers RDM
Senior Marketing & Procurement Strategist | Registered Digital Marketeer
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Inspirerende lessen van leraren uit de praktijk en werken aan cases en plan met directe feedback van collega studenten. Vooral het werken in een groepje aan de Harvard Business Case was leuk om te doen. Veel geleerd en direct toepasbaar." - 03-07-2017 06:44

"Inspirerende lessen van leraren uit de praktijk en werken aan cases en plan met directe feedback van collega studenten. Vooral het werken in… alles lezen - 03-07-2017 06:44

Beste Harold,
Hartelijk dank voor je mooie review! Heel veel succes nu met het toepassen van de kennis in de praktijk

- 03-07-2017 06:44
starstarstarstarstar_half
frank de win
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"De opleiding heeft voor mij meer dan voldaan aan mijn verwachtingen; zowel qua inhoud, inspiratie, netwerk, tools als faciliteiten. Het heeft mijn kennis op een hoger niveau gebracht en mijn blik verruimd. verbeterpunten zitten in communicatie vanuit de opleiding en de leeromgeving." - 12-07-2016 18:20

"De opleiding heeft voor mij meer dan voldaan aan mijn verwachtingen; zowel qua inhoud, inspiratie, netwerk, tools als faciliteiten. Het heef… alles lezen - 12-07-2016 18:20

Hallo Frank, dank je voor jouw beoordeling en het delen van jouw ervaringen met Beeckestijn & de opleiding. Goed te horen dat de opleiding jouw verwachtingen heeft overtroffen. De verbeterpunten nemen we graag mee! Dank je wel en graag tot ziens bij onze alumni-activiteiten.

- 12-07-2016 18:20
Willem Baltes RDM
starstarstarstarstar_border
Willem Baltes RDM
(Digital) marketing – en projectmanager l innovatiemanager l marketingcoach. Voor MKB-middelgroot. Parttime beschikbaar.
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Het goede aan Beeckestein merkte ik al bij de oriëntatie. Meedenken en een goed advies voor de best passende opleiding. Voor mij DIM S&L.
Een brede opleiding die je helpt aan de actuele kennis om digital marketing in een leidende rol, praktisch toe te kunnen passen.
Je leert samen met collega studenten en past de stof toe in je eigen praktijk in de vorm van een bedrijfsplan. Tijdens het leerproces kun je continu gebruik maken van specialisten/ docenten. In een plezierige, uitdagende sfeer werk je aan de kennis, werkwijzen en contacten die jij nodig hebt.
Na afloop had ik een prima basis om er zelfstandig mee verder te kunnen. En mocht ik iets tekort komen, dan is er het alumniprogramma waarmee je aansluiting kunt houden.

Deze opleiding gaf mij in korte tijd veel praktische achtergrondinformatie,(business) modellen en instrumenten. Met DIM S&L kan ik bedrijven helpen zich aan te passen aan de snel veranderende omgeving en in te spelen op sterk veranderend kopersgedrag.

W. Baltes" - 12-07-2016 16:41

"Het goede aan Beeckestein merkte ik al bij de oriëntatie. Meedenken en een goed advies voor de best passende opleiding. Voor mij DIM S&L. … alles lezen - 12-07-2016 16:41

Hallo Willem, Dank je wel voor jouw uitgebreide review van de Postdoctorale opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap. Fijn te horen dat de aangereikte stof en het netwerk van medestudenten en docenten je helpt en nog gaat helpen. Graag ot ziens bij onze (alumni)activiteiten, we houden je graag up-to-date!

- 12-07-2016 16:41
starstarstarstarstar_border
P. Eik
E-commerce Merchandiser
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"+ Je krijgt brede info over veel verschillende onderwerpen in Digital Marketing. Wil je verdieping dan zijn docenten bereid om je een richting te wijzen voor implementatie in je eigen plan.
+ Snelle reactie en goed advies van organisatoren.
+ De groepsdynamiek tijdens de colleges en de gezamenlijke business case maken de studie leuk en je bouwt een netwerk op.
+ Interessante (gratis) clinics in vakgebied buiten colleges om.
- Een minpunt: Niet alle boeken die je ontvangt zijn even nuttig voor je. Maar dit is bespreekbaar." - 28-01-2016 06:33

"+ Je krijgt brede info over veel verschillende onderwerpen in Digital Marketing. Wil je verdieping dan zijn docenten bereid om je een richti… alles lezen - 28-01-2016 06:33

starstarstarstarstar
Anna-Maria Giannattasio
eigenaar www.puur.nl
10
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Aanrader. veel geleerd in zeer korte tijd. Goede trainers en zeer prettige omgeving in Soesterberg. Zeer diverse vakken en soms zeer visionair.

Tijden waren ook aangenaam van drie tot 9. " - 15-07-2015 21:38

"Aanrader. veel geleerd in zeer korte tijd. Goede trainers en zeer prettige omgeving in Soesterberg. Zeer diverse vakken en soms zeer visiona… alles lezen - 15-07-2015 21:38

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Schepers
Marketingmanager
2
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Een postdoctoraal die zich zekers geen postdoc mag noemen. Het WO niveau in de groep was ver te zoeken, ook de diepte in de high speed presentaties raken maar weinig. Ik heb mij hier flink op verkeken en weinig het gevoel ook maar iets van strategie en leiderschap te hebben op gepikt. De rommelige organisatie (last minute docenten die spontaan een verhaal lijken te vertellen waar ze maar moeilijk in zitten, boeken vergeten, laten en soms te late meldingen, lastig bereikbaar) maakt niveau zeker niet professioneler. Een groepscase die nog maar net op MBO+ reikt, maakt mij niet blij en tevreden. Gewoon de presentaties uitzitten (presentielijst wordt nauwelijks voldaan) en je hebt opeens een certificaat erbij. Niets meer, niets minder.

Reactie van de opleider:

Jammer dat de heer of mevrouw (?) Schepers niet tevreden is over het niveau van de opleiding.

Uiteraard doen wij er alles aan om de verwachtingen van onze studenten, zeker met betrekking tot het niveau en de samenstelling van de opleiding, waar te maken.

Samen met Springest hebben we geprobeerd in contact te komen met deze heer of mevrouw om te kijken of we tot een passende oplossing kunnen komen. Dat is helaas niet gelukt, ook omdat we deze persoon niet in onze studentenadministratie kunnen traceren. Uit de tussentijdse evaluaties (na elke college) tijdens de opleiding zijn er geen negatieve signalen naar voren gekomen waardoor we ook toen geen passende oplossing konden bieden.
" - 15-07-2015 17:29

"Een postdoctoraal die zich zekers geen postdoc mag noemen. Het WO niveau in de groep was ver te zoeken, ook de diepte in de high speed prese… alles lezen - 15-07-2015 17:29

starstarstarstarstar_half
Klaas Tiems
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Uitstekende opleiding, waarin de docenten de laatste inzichten op hun specialisme met veel enthousiasme bespreken en delen in college's. Er is veel literatuur beschikbaar voor verdieping. De begeleiding is goed en zeer attent. Het meest waardevol is het maken van het eindwerkstuk, waardoor je al die opgedane kennis kent bundelen om er direct mee aan de slag te gaan" - 08-07-2015 08:24

"Uitstekende opleiding, waarin de docenten de laatste inzichten op hun specialisme met veel enthousiasme bespreken en delen in college's. Er … alles lezen - 08-07-2015 08:24

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.