Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 154 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,2
Gemiddeld cijfer voor Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)
Gebaseerd op 20 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Sandra van Ruiten
Brand Manager
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic echt leeft. Ik had niet verwacht binnen 4 maanden zoveel relevante ervaring toe te voegen aan mijn werk." - 10-02-2019 11:00

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic ech… alles lezen - 10-02-2019 11:00

Startdata en plaatsen

Utrecht
30 jan. 2020 tot 28 mei. 2020
Toon rooster
event 30 januari 2020, 16:00-18:30, Digital marketing strategie & plan
event 30 januari 2020, 19:30-21:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 6 februari 2020, 19:30-21:30, Veranderende business modellen
event 6 februari 2020, 16:30-18:30, Online customer experience management & customer journeys
event 13 februari 2020, 19:30-21:30, Digital branding
event 13 februari 2020, 16:30-18:30, Van e-commerce naar branded service strategie
event 5 maart 2020, 16:30-21:30, Digital marketing strategie case
event 5 maart 2020, 15:30-16:30, Vraagstelling individuele plan
event 12 maart 2020, 19:30-21:30, Social Media
event 12 maart 2020, 16:30-18:30, Usability & experience
event 19 maart 2020, 16:30-18:30, Digital Advertising
event 19 maart 2020, 19:30-21:30, Content marketing
event 26 maart 2020, 16:30-18:30, Search engine strategies
event 26 maart 2020, 19:30-21:30, Search engine tactics
event 2 april 2020, 16:30-18:30, Mobile marketing
event 2 april 2020, 19:30-21:30, Digital & webanalytics
event 3 april 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 3 april 2020, 14:00-17:30, Harvard Casedag Presentaties
event 9 april 2020, 19:30-21:30, Werkcollege
event 9 april 2020, 16:30-18:30, Best practice E-commerce & conversie
event 16 april 2020, 19:30-21:30, Growth hacking & Organisatie
event 16 april 2020, 16:30-18:30, Digitale transformatie: the powershift
event 23 april 2020, 19:30-21:30, Digitaal leiderschap en change management
event 23 april 2020, 16:30-18:30, Agile & Organisatie
event 14 mei 2020, 16:30-18:30, Reservecollege
event 14 mei 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 28 mei 2020, 16:30-18:30, Reservecollege
Utrecht
11 feb. 2020 tot 25 mei. 2020
Toon rooster
event 11 februari 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 11 februari 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 11 februari 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 3 maart 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 3 maart 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 3 maart 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 10 maart 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 10 maart 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 17 maart 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 17 maart 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 17 maart 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 24 maart 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 24 maart 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 24 maart 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 31 maart 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 31 maart 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 31 maart 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 6 april 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 14 april 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 14 april 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 14 april 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 21 april 2020, 14:00-16:00, Digitaal leiderschap en change management
event 21 april 2020, 11:00-13:00, Agile & Organisatie
event 11 mei 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 12 mei 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 12 mei 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
Amsterdam
18 mrt. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 18 maart 2020, 19:30-21:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 18 maart 2020, 16:00-18:30, Digital marketing strategie & plan
event 25 maart 2020, 19:30-21:30, Veranderende business modellen
event 25 maart 2020, 16:30-18:30, Van e-commerce naar branded service strategie
event 1 april 2020, 15:30-16:30, Vraagstelling individuele plan
event 1 april 2020, 19:30-21:30, Digital branding
event 1 april 2020, 16:30-18:30, Online customer experience management & customer journeys
event 8 april 2020, 16:30-21:30, Digital marketing strategie case
event 15 april 2020, 19:30-21:30, Social Media
event 15 april 2020, 16:30-18:30, Usability & experience
event 22 april 2020, 16:30-18:30, Digital Advertising
event 22 april 2020, 19:30-21:30, Content marketing
event 6 mei 2020, 19:30-21:30, Search engine tactics
event 6 mei 2020, 16:30-18:30, Search engine strategies
event 13 mei 2020, 19:30-21:30, Digital & webanalytics
event 13 mei 2020, 16:30-18:30, Mobile marketing
event 20 mei 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 27 mei 2020, 16:30-18:30, Best practice E-commerce & conversie
event 27 mei 2020, 19:30-21:30, Werkcollege
event 3 juni 2020, 19:30-21:30, Growth hacking & Organisatie
event 3 juni 2020, 16:30-18:30, Digitale transformatie: the powershift
event 10 juni 2020, 19:30-21:30, Agile & Organisatie
event 10 juni 2020, 15:30-18:30, Digitaal leiderschap en change management
event 15 juni 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 16:30-18:30, Reservecollege
Leusden
18 mrt. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 18 maart 2020, 16:00-18:30, Digital marketing strategie & plan
event 18 maart 2020, 19:30-21:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 25 maart 2020, 19:30-21:30, Veranderende business modellen
event 25 maart 2020, 16:30-18:30, Van e-commerce naar branded service strategie
event 1 april 2020, 15:30-16:30, Vraagstelling individuele plan
event 1 april 2020, 19:30-21:30, Digital branding
event 1 april 2020, 16:30-18:30, Online customer experience management & customer journeys
event 8 april 2020, 16:30-21:30, Digital marketing strategie case
event 15 april 2020, 16:30-18:30, Social Media
event 15 april 2020, 19:30-21:30, Content marketing
event 22 april 2020, 19:30-21:30, Usability & experience
event 22 april 2020, 16:30-18:30, Digital Advertising
event 6 mei 2020, 19:30-21:30, Search engine tactics
event 6 mei 2020, 16:30-18:30, Search engine strategies
event 13 mei 2020, 16:30-18:30, Mobile marketing
event 13 mei 2020, 19:30-21:30, Digital & webanalytics
event 20 mei 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 27 mei 2020, 19:30-21:30, Werkcollege
event 27 mei 2020, 16:30-18:30, Best practice E-commerce & conversie
event 3 juni 2020, 19:30-21:30, Growth hacking & Organisatie
event 3 juni 2020, 16:30-18:30, Digitale transformatie: the powershift
event 10 juni 2020, 19:30-21:30, Agile & Organisatie
event 10 juni 2020, 16:30-18:30, Digitaal leiderschap en change management
event 15 juni 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 16:30-18:30, Reservecollege
Utrecht
18 mrt. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 18 maart 2020, 16:00-18:30, Digital marketing strategie & plan
event 18 maart 2020, 19:30-21:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 25 maart 2020, 19:30-21:30, Veranderende business modellen
event 25 maart 2020, 16:30-18:30, Van e-commerce naar branded service strategie
event 1 april 2020, 19:30-21:30, Digital branding
event 1 april 2020, 16:30-18:30, Online customer experience management & customer journeys
event 1 april 2020, 15:30-16:30, Vraagstelling individuele plan
event 8 april 2020, 16:30-21:30, Digital marketing strategie case
event 15 april 2020, 19:30-21:30, Social Media
event 15 april 2020, 16:30-18:30, Usability & experience
event 22 april 2020, 19:30-21:30, Content marketing
event 22 april 2020, 16:30-18:30, Digital Advertising
event 6 mei 2020, 16:30-18:30, Search engine strategies
event 6 mei 2020, 19:30-21:30, Search engine tactics
event 13 mei 2020, 19:30-21:30, Digital & webanalytics
event 13 mei 2020, 16:30-18:30, Mobile marketing
event 20 mei 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 27 mei 2020, 16:30-18:30, Best practice E-commerce & conversie
event 27 mei 2020, 19:30-21:30, Werkcollege
event 3 juni 2020, 19:30-21:30, Growth hacking & Organisatie
event 3 juni 2020, 16:30-18:30, Digitale transformatie: the powershift
event 10 juni 2020, 19:30-21:30, Agile & Organisatie
event 10 juni 2020, 15:30-18:30, Digitaal leiderschap en change management
event 15 juni 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 16:30-18:30, Reservecollege
event 17 juni 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
Amsterdam
2 apr. 2020 tot 18 jun. 2020
Toon rooster
event 2 april 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 2 april 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 2 april 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 9 april 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 9 april 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 9 april 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 16 april 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 16 april 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 23 april 2020, 15:00-17:00, Social Media
event 23 april 2020, 12:30-14:30, Digital Advertising
event 23 april 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 7 mei 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 7 mei 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 7 mei 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 14 mei 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 14 mei 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 14 mei 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 28 mei 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 4 juni 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 4 juni 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 4 juni 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 11 juni 2020, 09:45-12:45, Digitaal leiderschap en change management
event 11 juni 2020, 13:30-15:30, Agile & Organisatie
event 15 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 18 juni 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Leusden
2 apr. 2020 tot 18 jun. 2020
Toon rooster
event 2 april 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 2 april 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 2 april 2020, 12:30-14:30, Veranderende business modellen
event 9 april 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 9 april 2020, 09:45-11:45, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 9 april 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 16 april 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 16 april 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 23 april 2020, 12:30-14:30, Digital Advertising
event 23 april 2020, 15:00-17:00, Social Media
event 23 april 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 7 mei 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 7 mei 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 7 mei 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 14 mei 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 14 mei 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 14 mei 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 28 mei 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 4 juni 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 4 juni 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 4 juni 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 11 juni 2020, 15:00-17:00, Reservecollege
event 11 juni 2020, 12:30-14:30, Agile & Organisatie
event 11 juni 2020, 09:45-11:45, Digitaal leiderschap en change management
event 18 juni 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 18 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Utrecht
2 apr. 2020 tot 18 jun. 2020
Toon rooster
event 2 april 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 2 april 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 2 april 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 9 april 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 9 april 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 9 april 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 16 april 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 16 april 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 23 april 2020, 15:00-17:00, Social Media
event 23 april 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 23 april 2020, 12:30-14:30, Digital Advertising
event 7 mei 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 7 mei 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 7 mei 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 14 mei 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 14 mei 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 14 mei 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 28 mei 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 4 juni 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 4 juni 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 4 juni 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 11 juni 2020, 13:30-15:30, Agile & Organisatie
event 11 juni 2020, 09:45-12:45, Digitaal leiderschap en change management
event 15 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 18 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 18 juni 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
Amsterdam
7 apr. 2020 tot 23 jun. 2020
Toon rooster
event 7 april 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 7 april 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 7 april 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 14 april 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 14 april 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 14 april 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 21 april 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 21 april 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 12 mei 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 12 mei 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 12 mei 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 19 mei 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 19 mei 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 19 mei 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 26 mei 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 26 mei 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 2 juni 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 9 juni 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 9 juni 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 9 juni 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 16 juni 2020, 12:30-15:30, Digitaal leiderschap en change management
event 16 juni 2020, 09:45-11:45, Agile & Organisatie
event 22 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 23 juni 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 23 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Leusden
7 apr. 2020 tot 23 jun. 2020
Toon rooster
event 7 april 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 7 april 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 7 april 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 14 april 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 14 april 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 14 april 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 21 april 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 21 april 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 12 mei 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 12 mei 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 12 mei 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 19 mei 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 19 mei 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 19 mei 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 26 mei 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 26 mei 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 2 juni 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 9 juni 2020, 09:45-11:45, Digitale transformatie: the powershift
event 9 juni 2020, 12:30-14:30, Werkcollege
event 9 juni 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 16 juni 2020, 09:45-11:45, Agile & Organisatie
event 16 juni 2020, 12:30-14:30, Digitaal leiderschap en change management
event 16 juni 2020, 15:00-17:00, Reservecollege
event 23 juni 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 23 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Utrecht
7 apr. 2020 tot 23 jun. 2020
Toon rooster
event 7 april 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 7 april 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 7 april 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 14 april 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 14 april 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 14 april 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 21 april 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 21 april 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 12 mei 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 12 mei 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 12 mei 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 19 mei 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 19 mei 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 19 mei 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 26 mei 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 26 mei 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 26 mei 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 2 juni 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 9 juni 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 9 juni 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 9 juni 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 16 juni 2020, 12:30-15:30, Digitaal leiderschap en change management
event 16 juni 2020, 09:45-11:45, Agile & Organisatie
event 22 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 23 juni 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 23 juni 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Amsterdam
26 mei. 2020 tot 10 nov. 2020
Toon rooster
event 26 mei 2020, 19:30-21:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 26 mei 2020, 16:00-18:30, Digital marketing strategie & plan
event 2 juni 2020, 16:30-18:30, Van e-commerce naar branded service strategie
event 2 juni 2020, 19:30-21:30, Veranderende business modellen
event 9 juni 2020, 15:30-16:30, Vraagstelling individuele plan
event 9 juni 2020, 16:30-18:30, Online customer experience management & customer journeys
event 9 juni 2020, 19:30-21:30, Digital branding
event 16 juni 2020, 16:30-21:30, Digital marketing strategie case
event 23 juni 2020, 16:30-18:30, Usability & experience
event 23 juni 2020, 19:30-21:30, Social Media
event 30 juni 2020, 19:30-21:30, Content marketing
event 30 juni 2020, 16:30-18:30, Digital Advertising
event 8 september 2020, 19:30-21:30, Search engine tactics
event 8 september 2020, 16:30-18:30, Search engine strategies
event 15 september 2020, 16:30-18:30, Mobile marketing
event 15 september 2020, 19:30-21:30, Digital & webanalytics
event 21 september 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 29 september 2020, 19:30-21:30, Werkcollege
event 29 september 2020, 16:30-18:30, Best practice E-commerce & conversie
event 6 oktober 2020, 19:30-21:30, Growth hacking & Organisatie
event 6 oktober 2020, 16:30-18:30, Digitale transformatie: the powershift
event 27 oktober 2020, 16:30-19:30, Digitaal leiderschap en change management
event 3 november 2020, 16:30-18:30, Agile & Organisatie
event 3 november 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 10 november 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 10 november 2020, 16:30-18:30, Reservecollege
Leusden
26 mei. 2020 tot 10 nov. 2020
Toon rooster
event 26 mei 2020, 19:30-21:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 26 mei 2020, 16:00-18:30, Digital marketing strategie & plan
event 2 juni 2020, 16:30-18:30, Van e-commerce naar branded service strategie
event 2 juni 2020, 19:30-21:30, Veranderende business modellen
event 9 juni 2020, 16:30-18:30, Online customer experience management & customer journeys
event 9 juni 2020, 19:30-21:30, Digital branding
event 9 juni 2020, 15:30-16:30, Vraagstelling individuele plan
event 16 juni 2020, 16:30-21:30, Digital marketing strategie case
event 23 juni 2020, 19:30-21:30, Social Media
event 23 juni 2020, 16:30-18:30, Usability & experience
event 30 juni 2020, 16:30-18:30, Digital Advertising
event 30 juni 2020, 19:30-21:30, Content marketing
event 8 september 2020, 16:30-18:30, Search engine strategies
event 8 september 2020, 19:30-21:30, Search engine tactics
event 15 september 2020, 19:30-21:30, Digital & webanalytics
event 15 september 2020, 16:30-18:30, Mobile marketing
event 21 september 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 29 september 2020, 19:30-21:30, Werkcollege
event 29 september 2020, 16:30-18:30, Best practice E-commerce & conversie
event 6 oktober 2020, 19:30-21:30, Growth hacking & Organisatie
event 6 oktober 2020, 16:30-18:30, Digitale transformatie: the powershift
event 27 oktober 2020, 19:30-21:30, Digitaal leiderschap en change management
event 27 oktober 2020, 16:30-18:30, Agile & Organisatie
event 3 november 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 3 november 2020, 16:30-18:30, Reservecollege
event 10 november 2020, 16:30-18:30, Reservecollege
Utrecht
26 mei. 2020 tot 10 nov. 2020
Toon rooster
event 26 mei 2020, 19:30-21:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 26 mei 2020, 16:00-18:30, Digital marketing strategie & plan
event 2 juni 2020, 16:30-18:30, Van e-commerce naar branded service strategie
event 2 juni 2020, 19:30-21:30, Veranderende business modellen
event 9 juni 2020, 16:30-18:30, Online customer experience management & customer journeys
event 9 juni 2020, 19:30-21:30, Digital branding
event 9 juni 2020, 15:30-16:30, Vraagstelling individuele plan
event 16 juni 2020, 16:30-21:30, Digital marketing strategie case
event 23 juni 2020, 19:30-21:30, Social Media
event 23 juni 2020, 16:30-18:30, Usability & experience
event 30 juni 2020, 19:30-21:30, Content marketing
event 30 juni 2020, 16:30-18:30, Digital Advertising
event 8 september 2020, 19:30-21:30, Search engine tactics
event 8 september 2020, 16:30-18:30, Search engine strategies
event 15 september 2020, 16:30-18:30, Mobile marketing
event 15 september 2020, 19:30-21:30, Digital & webanalytics
event 21 september 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 29 september 2020, 16:30-18:30, Best practice E-commerce & conversie
event 29 september 2020, 19:30-21:30, Werkcollege
event 6 oktober 2020, 19:30-21:30, Growth hacking & Organisatie
event 6 oktober 2020, 16:30-18:30, Digitale transformatie: the powershift
event 27 oktober 2020, 16:30-19:30, Digitaal leiderschap en change management
event 3 november 2020, 16:30-18:30, Agile & Organisatie
event 3 november 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 10 november 2020, 19:30-21:30, Reservecollege
event 10 november 2020, 16:30-18:30, Reservecollege
Amsterdam
3 jun. 2020 tot 28 okt. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 3 juni 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 3 juni 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 10 juni 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 10 juni 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 10 juni 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 17 juni 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 17 juni 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 24 juni 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 24 juni 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 24 juni 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 9 september 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 9 september 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 9 september 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 16 september 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 16 september 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 16 september 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 23 september 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 30 september 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 30 september 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 30 september 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 7 oktober 2020, 12:30-15:30, Digitaal leiderschap en change management
event 7 oktober 2020, 09:45-11:45, Agile & Organisatie
event 26 oktober 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 28 oktober 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 28 oktober 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Leusden
3 jun. 2020 tot 28 okt. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 3 juni 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 3 juni 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 10 juni 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 10 juni 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 10 juni 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 17 juni 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 17 juni 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 24 juni 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 24 juni 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 24 juni 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 9 september 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 9 september 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 9 september 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 16 september 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 16 september 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 16 september 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 23 september 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 30 september 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 30 september 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 30 september 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 7 oktober 2020, 09:45-11:45, Agile & Organisatie
event 7 oktober 2020, 15:00-17:00, Reservecollege
event 7 oktober 2020, 12:30-14:30, Digitaal leiderschap en change management
event 28 oktober 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 28 oktober 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Utrecht
3 jun. 2020 tot 28 okt. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 3 juni 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 3 juni 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 10 juni 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 10 juni 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 10 juni 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 17 juni 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 17 juni 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 24 juni 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 24 juni 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 24 juni 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 9 september 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 9 september 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 9 september 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 16 september 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 16 september 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 16 september 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 23 september 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 30 september 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 30 september 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 30 september 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 7 oktober 2020, 09:45-11:45, Agile & Organisatie
event 7 oktober 2020, 12:30-15:30, Digitaal leiderschap en change management
event 26 oktober 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 28 oktober 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 28 oktober 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Amsterdam
8 jun. 2020 tot 2 nov. 2020
Toon rooster
event 8 juni 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 8 juni 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 8 juni 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 15 juni 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 15 juni 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 15 juni 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 22 juni 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 22 juni 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 29 juni 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 29 juni 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 29 juni 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 7 september 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 7 september 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 7 september 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 14 september 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 14 september 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 14 september 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 21 september 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 28 september 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 28 september 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 28 september 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 5 oktober 2020, 12:30-15:30, Digitaal leiderschap en change management
event 5 oktober 2020, 09:45-11:45, Agile & Organisatie
event 26 oktober 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 26 oktober 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 2 november 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Leusden
8 jun. 2020 tot 26 okt. 2020
Toon rooster
event 8 juni 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 8 juni 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 8 juni 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 15 juni 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 15 juni 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 15 juni 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 22 juni 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 22 juni 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 29 juni 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 29 juni 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 29 juni 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 7 september 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 7 september 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 7 september 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 14 september 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 14 september 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 14 september 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 21 september 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 28 september 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 28 september 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 28 september 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 5 oktober 2020, 15:00-17:00, Reservecollege
event 5 oktober 2020, 12:30-14:30, Digitaal leiderschap en change management
event 5 oktober 2020, 09:45-11:45, Agile & Organisatie
event 26 oktober 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 26 oktober 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
Utrecht
8 jun. 2020 tot 2 nov. 2020
Toon rooster
event 8 juni 2020, 12:30-14:30, Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
event 8 juni 2020, 09:15-11:45, Digital marketing strategie & plan
event 8 juni 2020, 15:00-17:00, Van e-commerce naar branded service strategie
event 15 juni 2020, 09:45-11:45, Veranderende business modellen
event 15 juni 2020, 14:00-16:00, Online customer experience management & customer journeys
event 15 juni 2020, 12:30-13:30, Vraagstelling individuele plan
event 22 juni 2020, 12:30-17:00, Digital marketing strategie case
event 22 juni 2020, 09:45-11:45, Digital branding
event 29 juni 2020, 12:30-14:30, Social Media
event 29 juni 2020, 15:00-17:00, Digital Advertising
event 29 juni 2020, 09:45-11:45, Usability & experience
event 7 september 2020, 15:00-17:00, Search engine tactics
event 7 september 2020, 09:45-11:45, Content marketing
event 7 september 2020, 12:30-14:30, Search engine strategies
event 14 september 2020, 15:00-17:00, Best practice E-commerce & conversie
event 14 september 2020, 12:30-14:30, Digital & webanalytics
event 14 september 2020, 09:45-11:45, Mobile marketing
event 21 september 2020, 09:00-17:30, Harvard Business School Digital Marketing Tactiek Casedag
event 28 september 2020, 15:00-17:00, Growth hacking & Organisatie
event 28 september 2020, 09:45-11:45, Werkcollege
event 28 september 2020, 12:30-14:30, Digitale transformatie: the powershift
event 5 oktober 2020, 12:30-15:30, Digitaal leiderschap en change management
event 5 oktober 2020, 09:45-11:45, Agile & Organisatie
event 26 oktober 2020, 12:30-14:30, Reservecollege
event 26 oktober 2020, 09:45-11:45, Reservecollege
event 2 november 2020, 09:45-11:45, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

Door de opkomst van nieuwe technologieën en nieuwe media is er een groeiende behoefte aan digital marketing professionals. Professionals die kunnen opereren op strategisch niveau, de organisatie toekomstbestendig kunnen maken, nieuwe businessmodellen kunnen ontwikkelen en ervoor kunnen zorgen dat er snel kan worden ingespeeld op veranderende klantbehoeften.

Met de post-master opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap til je je strategische digital marketing kennis naar een hoger niveau met als doel sturing en leiding geven aan de digitale transformatie.

Doel:
De post-master opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap leert je te denken in 'online' en succesvo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: MBA Marketing, Digitale transformatie, Marketingstrategie, Digital Marketing en Online marketing.

Omschrijving:

Door de opkomst van nieuwe technologieën en nieuwe media is er een groeiende behoefte aan digital marketing professionals. Professionals die kunnen opereren op strategisch niveau, de organisatie toekomstbestendig kunnen maken, nieuwe businessmodellen kunnen ontwikkelen en ervoor kunnen zorgen dat er snel kan worden ingespeeld op veranderende klantbehoeften.

Met de post-master opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap til je je strategische digital marketing kennis naar een hoger niveau met als doel sturing en leiding geven aan de digitale transformatie.

Doel:
De post-master opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap leert je te denken in 'online' en succesvolle online marketingactiviteiten te ontwikkelen en te implementeren. Binnen 4 maanden til je je strategische digital marketing kennis naar een hoger niveau.

Je leert: - De laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing, - Hoe je deze inzichten vertaalt naar een digital marketingvisie en strategie, - Nieuwe businessmodellen te ontwikkelen, - Je digital marketingstrategie te vertalen naar een concreet online marketingplan, - Hoe je de digitale marketingmix optimaal inzet om je marketingdoelstellingen te bereiken, - Hoe je de resultaten van je online activiteiten kunt meten, analyseren en optimaliseren, - Je schrijft je eigen digital marketingplan getoetst door professionals uit de praktijk.

Doelgroep:
De opleiding is ontwikkeld voor ervaren en beleidsbepalende professionals die bezig zijn met (online) marketing en de strategische bepaling van het marketingbeleid van een organisatie. Je wordt opgeleid tot een expert op het gebied van digital en online marketing.

Vooropleiding: - Minimaal HBO+ werk- en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring

Post-Master

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

8,2
Gemiddeld cijfer voor Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)
Gebaseerd op 20 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Sandra van Ruiten
Brand Manager
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic echt leeft. Ik had niet verwacht binnen 4 maanden zoveel relevante ervaring toe te voegen aan mijn werk." - 10-02-2019 11:00

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic ech… alles lezen - 10-02-2019 11:00

Maya Janssen
starstarstarstarstar_border
Maya Janssen
Marketing Strateeg
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Opleiding over marketing en het managen van klantrelaties in een snel veranderende digitale wereld. Met een hoog niveau op inhoud, tempo en docenten. Actueel, inspirerend en levert kennis en inzichten op die direct in de praktijk toepasbaar zijn. " - 05-02-2019 16:59

"Opleiding over marketing en het managen van klantrelaties in een snel veranderende digitale wereld. Met een hoog niveau op inhoud, tempo en … alles lezen - 05-02-2019 16:59

starstarstarstarstar
M.M. Alink
10
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"De bezielende leiding van Ment Kuiper, bevlogen docenten, alle facetten van (digital) marketing op een rij, studiegenoten uit diverse branches, de meest fascinerende praktijkcases en verhitte vak-discussies.
Wat wil je nog meer !? De ideale mix voor een inspirerend en leerzaam studietraject. Een must voor iedere marketingprofessional. Na afronding ben je weer helemaal up-to-speed en is je kennissenkring uitgebreid met tientallen vakidioten. Fasten your seatbelts and enjoy the ride !-)
" - 28-01-2019 13:31

"De bezielende leiding van Ment Kuiper, bevlogen docenten, alle facetten van (digital) marketing op een rij, studiegenoten uit diverse branch… alles lezen - 28-01-2019 13:31

starstarstarstarstar_border
Nathalie Scholman
Senior Marketing Communicatie Professional Rabobank Nederland
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"3 i's: interessant, intensief en impactvol! In korte tijd veel nieuwe dingen geleerd en ook bevestiging van wat ik al wist (ook fijn). En dat alles in een prettige omgeving en met een leuke groep mensen. Een positieve ervaring!" - 05-07-2018 09:50

"3 i's: interessant, intensief en impactvol! In korte tijd veel nieuwe dingen geleerd en ook bevestiging van wat ik al wist (ook fijn). En da… alles lezen - 05-07-2018 09:50

Tom Smit
starstarstarstarstar_half
Tom Smit
Account Director at Achmea
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Zeer waardevolle opleiding met inspirerende colleges en docenten die theorie en praktijk op prettige wijze combineren. Door in de opleiding je eigen marketingplan uit te werken, leer je direct de opgedane kennis toe te passen. Prima begeleiding daarin. De opleiding maakt je bewust van het (toenemende) belang van online marketing. " - 08-02-2018 09:33

"Zeer waardevolle opleiding met inspirerende colleges en docenten die theorie en praktijk op prettige wijze combineren. Door in de opleiding … alles lezen - 08-02-2018 09:33

Dennis Kemperman
starstarstarstarstar_border
Dennis Kemperman
Redacteur en contentspecialist bij Bibliotheek Rotterdam
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Een uitstekende opleiding om je kennis en kunde bij te spijkeren op het gebied van online marketing. Inspirerende docenten, interessante opdrachten en veel interactie tussen docent en student. Vanwege de opzet van deze cursus, ieder onderwerp wordt in 1 college behandeld, komt slechts het topje van de ijsberg ter sprake, dus ik zou de colleges ook beschouwen als een goed startpunt en inspiratiebron. Dat gezegd hebbende, probeerden alle docenten ook praktische tips mee te geven en werd de collegeinhoud, mede dankzij de interactiviteit, ook meteen gekoppeld aan de praktijk. Beeckestijn Business School heb ik ervaren als een fijne plek en instelling, met vriendelijke medewerkers, die de zaakjes goed geregeld hebben. Zou zo weer een opleiding bij Beeckestijn doen!" - 08-02-2018 05:53

"Een uitstekende opleiding om je kennis en kunde bij te spijkeren op het gebied van online marketing. Inspirerende docenten, interessante opd… alles lezen - 08-02-2018 05:53

Marvin Soekra
starstarstarstarstar_half
Marvin Soekra
Online marketing (team lead)
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Een zeer praktijkgerichte opleiding met vele docenten welke al jaren in het vak zitten. Zowel opbouw naar afronding van je opdracht wordt goed begeleid en veel informatie vanuit de colleges welke meteen toepasbaar zijn in de praktijk. De uitdaging die ik zocht heb ik gekregen!

Zeer intensief, maar erg relevant en interessant. Ook voor mensen die al jaren in het vak zitten." - 07-02-2018 14:16

"Een zeer praktijkgerichte opleiding met vele docenten welke al jaren in het vak zitten. Zowel opbouw naar afronding van je opdracht wordt go… alles lezen - 07-02-2018 14:16

Marco Hoekstra
starstarstarstarstar_half
Marco Hoekstra
Marketing & Communication Management
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Uitstekende begeleiding van mijn kerndocent en hoog niveau van de colleges. Deze opleiding bood precies de uitdaging die ik zocht. Een aanrader dus, als je eens flink door de molen moet worden gehaald!" - 06-07-2017 08:52

"Uitstekende begeleiding van mijn kerndocent en hoog niveau van de colleges. Deze opleiding bood precies de uitdaging die ik zocht. Een aanra… alles lezen - 06-07-2017 08:52

Beste Marco,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Goed om te horen dat de opleiding naar wens is verlopen. Graag tot ziens bij onze clinics of andere events.

- 06-07-2017 08:52
Linda Nalis
starstarstarstar_halfstar_border
Linda Nalis
Online Marketing Manager at Rotterdam School of Management, Erasmus University
7
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"De opleiding gaf vooral veel inspiratie, maar de kwaliteit en diepgang per college verschilde enorm. Het is lastig om een kwalitatief goede digital marketing opleiding te vinden. Het meest leer je toch in de praktijk.
Het werken in groepen vond ik wel erg leerzaam. Vooral de Harvard business case dag was een goede toevoeging aan de opleiding. Leuk ook om in een groep te zitten met andere professionals uit verschillende branches." - 05-07-2017 09:29

"De opleiding gaf vooral veel inspiratie, maar de kwaliteit en diepgang per college verschilde enorm. Het is lastig om een kwalitatief goede … alles lezen - 05-07-2017 09:29

Dag Linda,
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de Harvard case dag naar wens is verlopen. Ik hoop dat de opleiding je alsnog wel genoeg nieuwe inzichten heeft geboden om mee aan de slag te gaan.

- 05-07-2017 09:29
starstarstarstarstar_border
Francien Tersteeg
Interim marketeer
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Zeer intensief, maar erg relevant en interessant. Dit is wat elke marketeer in z'n bagage zou moeten hebben; ben erg blij met de opgedane inzichten en kennis. Ik weet zeker dat ik in nabije toekomst nog vaak teruggrijp naar artikelen, presentaties en/of aantekeningen. Tot slot compliment voor de organisatie; er werd geluisterd en geacteerd op basis van feedback en behoeften van de deelnemers. Zeer professioneel en prettig." - 04-07-2017 18:42

"Zeer intensief, maar erg relevant en interessant. Dit is wat elke marketeer in z'n bagage zou moeten hebben; ben erg blij met de opgedane in… alles lezen - 04-07-2017 18:42

Dag Francien, dank voor de review. Goed om te horen dat je tevreden bent met de opgedane kennis en inzichten.

- 04-07-2017 18:42
Harold Kuijpers RDM
starstarstarstarstar_border
Harold Kuijpers RDM
Senior Marketing & Procurement Strategist | Registered Digital Marketeer
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Inspirerende lessen van leraren uit de praktijk en werken aan cases en plan met directe feedback van collega studenten. Vooral het werken in een groepje aan de Harvard Business Case was leuk om te doen. Veel geleerd en direct toepasbaar." - 03-07-2017 06:44

"Inspirerende lessen van leraren uit de praktijk en werken aan cases en plan met directe feedback van collega studenten. Vooral het werken in… alles lezen - 03-07-2017 06:44

Beste Harold,
Hartelijk dank voor je mooie review! Heel veel succes nu met het toepassen van de kennis in de praktijk

- 03-07-2017 06:44
starstarstarstarstar_half
frank de win
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"De opleiding heeft voor mij meer dan voldaan aan mijn verwachtingen; zowel qua inhoud, inspiratie, netwerk, tools als faciliteiten. Het heeft mijn kennis op een hoger niveau gebracht en mijn blik verruimd. verbeterpunten zitten in communicatie vanuit de opleiding en de leeromgeving." - 12-07-2016 18:20

"De opleiding heeft voor mij meer dan voldaan aan mijn verwachtingen; zowel qua inhoud, inspiratie, netwerk, tools als faciliteiten. Het heef… alles lezen - 12-07-2016 18:20

Hallo Frank, dank je voor jouw beoordeling en het delen van jouw ervaringen met Beeckestijn & de opleiding. Goed te horen dat de opleiding jouw verwachtingen heeft overtroffen. De verbeterpunten nemen we graag mee! Dank je wel en graag tot ziens bij onze alumni-activiteiten.

- 12-07-2016 18:20
Willem Baltes RDM
starstarstarstarstar_border
Willem Baltes RDM
(Digital) marketing – en projectmanager l innovatiemanager l marketingcoach. Voor MKB-middelgroot. Parttime beschikbaar.
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Het goede aan Beeckestein merkte ik al bij de oriëntatie. Meedenken en een goed advies voor de best passende opleiding. Voor mij DIM S&L.
Een brede opleiding die je helpt aan de actuele kennis om digital marketing in een leidende rol, praktisch toe te kunnen passen.
Je leert samen met collega studenten en past de stof toe in je eigen praktijk in de vorm van een bedrijfsplan. Tijdens het leerproces kun je continu gebruik maken van specialisten/ docenten. In een plezierige, uitdagende sfeer werk je aan de kennis, werkwijzen en contacten die jij nodig hebt.
Na afloop had ik een prima basis om er zelfstandig mee verder te kunnen. En mocht ik iets tekort komen, dan is er het alumniprogramma waarmee je aansluiting kunt houden.

Deze opleiding gaf mij in korte tijd veel praktische achtergrondinformatie,(business) modellen en instrumenten. Met DIM S&L kan ik bedrijven helpen zich aan te passen aan de snel veranderende omgeving en in te spelen op sterk veranderend kopersgedrag.

W. Baltes" - 12-07-2016 16:41

"Het goede aan Beeckestein merkte ik al bij de oriëntatie. Meedenken en een goed advies voor de best passende opleiding. Voor mij DIM S&L. … alles lezen - 12-07-2016 16:41

Hallo Willem, Dank je wel voor jouw uitgebreide review van de Postdoctorale opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap. Fijn te horen dat de aangereikte stof en het netwerk van medestudenten en docenten je helpt en nog gaat helpen. Graag ot ziens bij onze (alumni)activiteiten, we houden je graag up-to-date!

- 12-07-2016 16:41
starstarstarstarstar_border
P. Eik
E-commerce Merchandiser
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"+ Je krijgt brede info over veel verschillende onderwerpen in Digital Marketing. Wil je verdieping dan zijn docenten bereid om je een richting te wijzen voor implementatie in je eigen plan.
+ Snelle reactie en goed advies van organisatoren.
+ De groepsdynamiek tijdens de colleges en de gezamenlijke business case maken de studie leuk en je bouwt een netwerk op.
+ Interessante (gratis) clinics in vakgebied buiten colleges om.
- Een minpunt: Niet alle boeken die je ontvangt zijn even nuttig voor je. Maar dit is bespreekbaar." - 28-01-2016 06:33

"+ Je krijgt brede info over veel verschillende onderwerpen in Digital Marketing. Wil je verdieping dan zijn docenten bereid om je een richti… alles lezen - 28-01-2016 06:33

starstarstarstarstar
Anna-Maria Giannattasio
eigenaar www.puur.nl
10
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Aanrader. veel geleerd in zeer korte tijd. Goede trainers en zeer prettige omgeving in Soesterberg. Zeer diverse vakken en soms zeer visionair.

Tijden waren ook aangenaam van drie tot 9. " - 15-07-2015 21:38

"Aanrader. veel geleerd in zeer korte tijd. Goede trainers en zeer prettige omgeving in Soesterberg. Zeer diverse vakken en soms zeer visiona… alles lezen - 15-07-2015 21:38

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Schepers
Marketingmanager
2
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Een postdoctoraal die zich zekers geen postdoc mag noemen. Het WO niveau in de groep was ver te zoeken, ook de diepte in de high speed presentaties raken maar weinig. Ik heb mij hier flink op verkeken en weinig het gevoel ook maar iets van strategie en leiderschap te hebben op gepikt. De rommelige organisatie (last minute docenten die spontaan een verhaal lijken te vertellen waar ze maar moeilijk in zitten, boeken vergeten, laten en soms te late meldingen, lastig bereikbaar) maakt niveau zeker niet professioneler. Een groepscase die nog maar net op MBO+ reikt, maakt mij niet blij en tevreden. Gewoon de presentaties uitzitten (presentielijst wordt nauwelijks voldaan) en je hebt opeens een certificaat erbij. Niets meer, niets minder.

Reactie van de opleider:

Jammer dat de heer of mevrouw (?) Schepers niet tevreden is over het niveau van de opleiding.

Uiteraard doen wij er alles aan om de verwachtingen van onze studenten, zeker met betrekking tot het niveau en de samenstelling van de opleiding, waar te maken.

Samen met Springest hebben we geprobeerd in contact te komen met deze heer of mevrouw om te kijken of we tot een passende oplossing kunnen komen. Dat is helaas niet gelukt, ook omdat we deze persoon niet in onze studentenadministratie kunnen traceren. Uit de tussentijdse evaluaties (na elke college) tijdens de opleiding zijn er geen negatieve signalen naar voren gekomen waardoor we ook toen geen passende oplossing konden bieden.
" - 15-07-2015 17:29

"Een postdoctoraal die zich zekers geen postdoc mag noemen. Het WO niveau in de groep was ver te zoeken, ook de diepte in de high speed prese… alles lezen - 15-07-2015 17:29

starstarstarstarstar_half
Klaas Tiems
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Uitstekende opleiding, waarin de docenten de laatste inzichten op hun specialisme met veel enthousiasme bespreken en delen in college's. Er is veel literatuur beschikbaar voor verdieping. De begeleiding is goed en zeer attent. Het meest waardevol is het maken van het eindwerkstuk, waardoor je al die opgedane kennis kent bundelen om er direct mee aan de slag te gaan" - 08-07-2015 08:24

"Uitstekende opleiding, waarin de docenten de laatste inzichten op hun specialisme met veel enthousiasme bespreken en delen in college's. Er … alles lezen - 08-07-2015 08:24

starstarstarstarstar_border
Jacqueline Stokman
Project manager dementie.nl
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Hele inspirerende opleiding met veel nieuwe inzichten. Dit helpt in het verder vormgeven van het platform voor mantelzorgers van mensen met dementie. Ik heb het idee een grote stap vooruit gemaakt te hebben en neem daar de organisatie graag in mee! Een aanrader voor iedereen die klaar voor de nabije toekomst wil worden" - 07-07-2015 20:13

"Hele inspirerende opleiding met veel nieuwe inzichten. Dit helpt in het verder vormgeven van het platform voor mantelzorgers van mensen met … alles lezen - 07-07-2015 20:13

starstarstarstar_halfstar_border
Dick Hoogland
7
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Prima opleiding, zet je op het juiste spoor en aan het denken. Goede kennisdeling en veel praktijk ervaring. Onderwerpen per les varieerde van "disruptive" tot ook wel saai.
Niveau docenten over het algemeen goed.
Lokatie prima, goede parkeergelegenheid en maaltijden." - 13-03-2015 15:07

"Prima opleiding, zet je op het juiste spoor en aan het denken. Goede kennisdeling en veel praktijk ervaring. Onderwerpen per les varieerde v… alles lezen - 13-03-2015 15:07

starstarstarstarstar_half
Mirjam Both
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (Post-Master)

"Zeer inspirerende docenten met enorme ervaring uit de praktijk. Met deze opleiding maak je kennis met de snelle marketing van vandaag de dag en ben je helemaal up-to-date om de marketing strategie voor de organisatie te beïnvloeden en te sturen. Ik heb genoten van colleges (theorie ondersteund met vele recente praktijkvoorbeelden), uitwisseling met medestudenten. en de uitwerking van de case. Aanrader! Ook prima voor B-2-B." - 08-03-2015 18:58

"Zeer inspirerende docenten met enorme ervaring uit de praktijk. Met deze opleiding maak je kennis met de snelle marketing van vandaag de dag… alles lezen - 08-03-2015 18:58

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.