Programmatic Advertising (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 162 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
25 nov. 2021 tot 2 dec. 2021
Toon rooster
event 25 november 2021, 13:30-16:30, Amsterdam, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 25 november 2021, 09:30-12:30, Amsterdam, Introductie Programmatic Advertising
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Amsterdam, Implementatie in de organisatie
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Amsterdam, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeCapelle aan den IJssel
25 nov. 2021 tot 2 dec. 2021
Toon rooster
event 25 november 2021, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 25 november 2021, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Introductie Programmatic Advertising
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Implementatie in de organisatie
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeEindhoven
25 nov. 2021 tot 2 dec. 2021
Toon rooster
event 25 november 2021, 13:30-16:30, Eindhoven, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 25 november 2021, 09:30-12:30, Eindhoven, Introductie Programmatic Advertising
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Eindhoven, Implementatie in de organisatie
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Eindhoven, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeLeusden
25 nov. 2021 tot 2 dec. 2021
Toon rooster
event 25 november 2021, 13:30-16:30, Leusden, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 25 november 2021, 09:30-12:30, Leusden, Introductie Programmatic Advertising
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Leusden, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Leusden, Implementatie in de organisatie
placeOnline Classroom
25 nov. 2021 tot 2 dec. 2021
Toon rooster
event 25 november 2021, 09:30-12:30, Online Classroom, Introductie Programmatic Advertising
event 25 november 2021, 13:30-16:30, Online Classroom, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Online Classroom, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Online Classroom, Implementatie in de organisatie
placeUtrecht
25 nov. 2021 tot 2 dec. 2021
Toon rooster
event 25 november 2021, 13:30-16:30, Utrecht, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 25 november 2021, 09:30-12:30, Utrecht, Introductie Programmatic Advertising
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Utrecht, Implementatie in de organisatie
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Utrecht, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeZwolle
25 nov. 2021 tot 2 dec. 2021
Toon rooster
event 25 november 2021, 13:30-16:30, Zwolle, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 25 november 2021, 09:30-12:30, Zwolle, Introductie Programmatic Advertising
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Zwolle, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Zwolle, Implementatie in de organisatie
placeAmsterdam
9 mrt. 2022 tot 16 mrt. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeCapelle aan den IJssel
9 mrt. 2022 tot 16 mrt. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeEindhoven
9 mrt. 2022 tot 16 mrt. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeLeusden
9 mrt. 2022 tot 16 mrt. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Leusden, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Leusden, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Leusden, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Leusden, Implementatie in de organisatie
placeOnline Classroom
9 mrt. 2022 tot 16 mrt. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Online Classroom, Introductie Programmatic Advertising
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Online Classroom, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Online Classroom, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Online Classroom, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeUtrecht
9 mrt. 2022 tot 16 mrt. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeZwolle
9 mrt. 2022 tot 16 mrt. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen

Beschrijving

Omschrijving:

Wil je het resultaat van je online advertising campagnes verbeteren? Of een echte gesprekspartner worden voor adverteerder, mediabureau of publisher op het gebied van programmatic online display advertising?

Doel:
De 2-daagse training Programmatic Advertising geeft je inzicht in de laatste ontwikkelingen in programmatic en online advertising en draagt bij aan een hoger rendement op je advertising strategie.

Doelgroep:
De 2-daagse training Programmatic Advertising geeft je inzicht in de laatste ontwikkelingen in programmatic en online advertising en draagt bij aan een hoger rendement op je advertising strategie.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Advertenties, LinkedIn, Facebook, Social Media Marketing en Zoekmachine adverteren (SEA).

Omschrijving:

Wil je het resultaat van je online advertising campagnes verbeteren? Of een echte gesprekspartner worden voor adverteerder, mediabureau of publisher op het gebied van programmatic online display advertising?

Doel:
De 2-daagse training Programmatic Advertising geeft je inzicht in de laatste ontwikkelingen in programmatic en online advertising en draagt bij aan een hoger rendement op je advertising strategie.

Doelgroep:
De 2-daagse training Programmatic Advertising geeft je inzicht in de laatste ontwikkelingen in programmatic en online advertising en draagt bij aan een hoger rendement op je advertising strategie.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je al veel kennis hebt van online marketing en advertising en wil je nu ook verdiepen in programmatic advertising.

Training

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.