Service Excellence Management (post-HBO)

Deze opleiding is helaas verwijderd door Beeckestijn Business School. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

8,9
Gemiddeld cijfer voor Service Excellence Management (post-HBO)
Gebaseerd op 8 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Effectief Communiceren in 4 maanden

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

Je leert de verschillende onderdelen van jouw manier van communiceren herkennen en verbeteren. Na afloop van de training communiceer je daa…

check_box_outline_blank

Persoonlijke en Politieke Invloed - 3 dagen - informele invloed - effectieve communicatie - persoonlijk leiderschap -

Logo van JBBX
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Persoonlijke Effectiviteit en Politieke Invloed - 3 dagen Professionals en managers kennen de uitdaging van hoe effectief te blijven in (gr…

check_box_outline_blank

Training Technisch Projectmanagement

Logo van Dosign Academy BV
|META_INFO|

TRAINING TECHNISCH PROJECTMANAGEMENT VOOR ENGINEERS Wil jij je grenzen verleggen? Upgrade je projectmanagement skills! Als technicus met am…

check_box_outline_blank

BHV - Bedrijfshulpverlening (E-Learning plus 0,5 dag praktijk)

Logo van 112BHV
|META_INFO|

De BHV-cursus is bedoeld voor zowel nieuwe als ervaren BHV'ers. 112BHV, dé specialist in veiligheidstrainingen. Als werkgever en/of opdrach…

check_box_outline_blank

Vitaal en Gezond in Werk en Privé - Dag

Logo van Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
|META_INFO|

Deze training is ontwikkeld voor mensen die met meer ontspanning en plezier willen werken en leven. Je wilt een betere balans tussen werk e…

check_box_outline_blank

Communicatieve vaardigheden: verbaal en non-verbaal

Logo van Learnit
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Het komt wel eens (of heel vaak!) voor dat we ons niet begrepen voelen, de ander niet begrijpen, niet op één lijn zitten of dat we anders o…

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…

check_box_outline_blank

Personal Leadership: Communication for Excellence (English)

Logo van How Company
|META_INFO|

What is keeping you from achieving what you really want in your life? What is that? What do you stand for? Working the same way but harder …

check_box_outline_blank

Master Organisatie Coaching

Logo van De Haagse Hogeschool Pro
|META_INFO|

Master Organisatiecoaching Organisaties moeten continu inspelen op veranderingen om relevant te blijven voor hun doelgroepen. U wilt organi…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Korte beschrijving In deze training leer je hoe je een klantreis ontwerpt. Door te focussen op nieuwe contactpunten, verbetert het inzicht …

starstarstarstarstar_half
Guy Verbrugghe
HR expeHRt & Customer Connector at SECUREX
9
warning Service Excellence Management (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Service Excellence gaf me een integrale kijk op klantgerichtheid & stimuleren van klantbeleving. De verschillende bouwstenen werden inspirerend toegelicht door docenten Beeckestijn én aangevuld met optionele clinics die je verder op weg helpt structureel meer enthousiaste klanten te maken." - 04-07-2018 06:00

"Service Excellence gaf me een integrale kijk op klantgerichtheid & stimuleren van klantbeleving. De verschillende bouwstenen werden inspirer… alles lezen - 04-07-2018 06:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Service Excellence Management (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"De colleges waren echt van toegevoegde waarde. Veel praktijkvoorbeelden ondersteund met theorie. Genoeg ruimte om eigen praktijkvoorbeelden voor te leggen en te behandelen tijdens colleges. En de trainers waren stuk voor stuk een inspiratiebron. Het gevarieerde karakter van de colleges met onderlinge raakvlakken sprak mij ook heel erg aan. Kortom: heel veel geleerd!" - 09-02-2018 12:48

"De colleges waren echt van toegevoegde waarde. Veel praktijkvoorbeelden ondersteund met theorie. Genoeg ruimte om eigen praktijkvoorbeelden … alles lezen - 09-02-2018 12:48

starstarstarstarstar_border
Anthony Jansen
Manager Field Service
8
warning Service Excellence Management (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Zeer inhoudelijke, inspirerende colleges met deskundige begeleiding. De aangeboden theorie is zeer goed toepasbaar in mijn praktijk situatie. Zeer goede en constructieve feedback op mijn plan gehad. Deze opleiding kan ik iedereen die met service te maken heeft aanbevelen." - 07-02-2018 17:03

"Zeer inhoudelijke, inspirerende colleges met deskundige begeleiding. De aangeboden theorie is zeer goed toepasbaar in mijn praktijk situatie… alles lezen - 07-02-2018 17:03

starstarstarstarstar_half
Marieke van Steekelenburg
Customer Experience Manager
9
warning Service Excellence Management (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Inhoudelijk goede en inspirerende colleges. Theorie die je gelijk in de praktijk kunt toepassen. Het werken aan de groepsopsdracht en de individuele opdracht was wat mij betreft de kers op de taart: alles wat je geleerd hebt in de colleges en vanuit de literatuur komt hier samen. Mooi en nuttig om de opleiding af te ronden met een concreet plan dat je in de praktijk kunt gaan uitvoeren. " - 07-02-2018 10:14

"Inhoudelijk goede en inspirerende colleges. Theorie die je gelijk in de praktijk kunt toepassen. Het werken aan de groepsopsdracht en de ind… alles lezen - 07-02-2018 10:14

starstarstarstarstar_half
Robert Rispens
Portfolio Marketeer
9
warning Service Excellence Management (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Boeiende colleges, veel ruimte.
Vond wel verschil in colleges. Heb al toegelicht na mijn mondeling. T.b.v. de cvasedag waren er wel veel verschillen in de groep merkbaar. Hierdoor was er veel tijd nodig op deze dag om de "neuzen dezelfde richting op te krijgen". Daarentegen was deze dag voor mij wel leerzaam. Zeg maar "het kwartje viel wel aardig"." - 04-07-2017 06:29

"Boeiende colleges, veel ruimte. Vond wel verschil in colleges. Heb al toegelicht na mijn mondeling. T.b.v. de cvasedag waren er wel veel v… alles lezen - 04-07-2017 06:29

Beste Robert,
Dank voor de review, goed om te horen dat je nieuwe inzichten uit de opleiding hebt gehaald.

- 04-07-2017 06:29
starstarstarstarstar_half
Dennis ter Harmsel
Account Manager Customer Services bij Voortman Steel Machinery
9
warning Service Excellence Management (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Inspirerende colleges, aansprekende theorie en goede begeleiding door de kerndocenten. De docenten beschikken over veel praktijkervaring en delen dit ook graag in de colleges. Echt een aanrader voor wie zich wil richten op een excellente klantgerichtheid." - 04-07-2017 06:08

"Inspirerende colleges, aansprekende theorie en goede begeleiding door de kerndocenten. De docenten beschikken over veel praktijkervaring en … alles lezen - 04-07-2017 06:08

Beste Dennis,
Hartelijk dank voor deze mooie review, fijn om te horen dat de opleiding naar wens is verlopen. :)

- 04-07-2017 06:08
starstarstarstarstar_half
Bas Harlaar
Teammanager Schade at Univé verzekeringen
9
warning Service Excellence Management (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Ben vooral erg blij en tevreden met de stevige praktijkervaring die de docenten hebben, zij kunnen de link leggen tussen theorie en praktijk. Daarbij zijn de docenten enthousiast over hun vak en zijn allen in staat de stof begrijpelijk te brengen. Wat beter kan is het aanbrengen van de samenhang tussen de verschillende onderdelen en - in een aantal gevallen - de essentie voor SE." - 03-07-2017 17:25

"Ben vooral erg blij en tevreden met de stevige praktijkervaring die de docenten hebben, zij kunnen de link leggen tussen theorie en praktijk… alles lezen - 03-07-2017 17:25

Dag Bas,
Dank voor de review, fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding.
Het verbeterpunt pakken we uiteraard op voor de volgende lichting.

- 03-07-2017 17:25
starstarstarstarstar_half
Haakon Nadorp
Projectmanager
9
warning Service Excellence Management (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Prima leerstof, zeer interessant, vooral door het gebruik van de vele praktijkvoorbeelden. Ook de locatie was perfect. Verbetering trainingsinhoud: Tips hoe je het Service Excellence model vertaalt naar een financieel overzicht (opbrengsten)" - 03-07-2017 09:07

"Prima leerstof, zeer interessant, vooral door het gebruik van de vele praktijkvoorbeelden. Ook de locatie was perfect. Verbetering trainings… alles lezen - 03-07-2017 09:07

Dag Haakon, bedankt voor de mooie review! We zullen de verbeterpunten meenemen voor volgende lichting.

- 03-07-2017 09:07