Service Excellence (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 158 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Service Excellence (korte opleiding)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Edwin Groeneveld
starstarstarstarstar_half
Edwin Groeneveld
Managing Director Benelux & Eastern Europe bij Ubisoft
9
Service Excellence (korte opleiding)

"Ik heb de opleiding als zeer prettig en nuttig ervaren. De docenten zijn inspirerend en staan ook met een been in de praktijk. Doordat de opleiding praktijkgericht is, heb ik het ook direct kunnen toepassen. De begeleiding van de individuele opdracht en het eindgesprek gaan zeer vlot en professioneel. Groot compliment voor de lunch en een minpuntje voor de online omgeving die mijn inziens vanuit de techniek is bedacht. " - 17-01-2019 10:10

"Ik heb de opleiding als zeer prettig en nuttig ervaren. De docenten zijn inspirerend en staan ook met een been in de praktijk. Doordat de op… alles lezen - 17-01-2019 10:10

Startdata en plaatsen

placeLeusden
24 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 24 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 1 oktober 2020, 18:30-21:30, Understanding Customers
event 5 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 29 oktober 2020, 18:30-21:30, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Service Excellence in de praktijk
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
24 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 24 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 1 oktober 2020, 18:30-21:30, Understanding Customers
event 5 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 29 oktober 2020, 18:30-21:30, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Service Excellence in de praktijk
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Understanding Customers
event 4 november 2020, 09:00-12:00, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 4 november 2020, 13:00-16:00, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 2 december 2020, 13:00-16:00, Service Excellence in de praktijk
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeLeusden
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Understanding Customers
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 4 november 2020, 13:00-16:00, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 4 november 2020, 09:00-12:00, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 2 december 2020, 18:30-21:30, Service Excellence in de praktijk
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Understanding Customers
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 4 november 2020, 09:00-12:00, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 4 november 2020, 13:00-16:00, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 2 december 2020, 13:00-16:00, Service Excellence in de praktijk
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Understanding Customers
event 4 november 2020, 13:00-16:00, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 4 november 2020, 09:00-12:00, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 2 december 2020, 13:00-16:00, Service Excellence in de praktijk
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Understanding Customers
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 25 mei 2021, 18:30-21:30, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 8 juni 2021, 18:30-21:30, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Understanding Customers
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 25 mei 2021, 18:30-21:30, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 8 juni 2021, 18:30-21:30, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Understanding Customers
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 25 mei 2021, 18:30-21:30, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 8 juni 2021, 18:30-21:30, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeLeusden
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Understanding Customers
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 25 mei 2021, 18:30-21:30, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 8 juni 2021, 18:30-21:30, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeOnline Classroom
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Understanding Customers
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 25 mei 2021, 18:30-21:30, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 8 juni 2021, 18:30-21:30, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Understanding Customers
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 25 mei 2021, 18:30-21:30, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 8 juni 2021, 18:30-21:30, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeZwolle
23 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 23 maart 2021, 18:00-21:30, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 30 maart 2021, 18:30-21:30, Understanding Customers
event 1 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 6 april 2021, 18:30-21:30, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 13 april 2021, 18:30-21:30, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 25 mei 2021, 18:30-21:30, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 8 juni 2021, 18:30-21:30, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Understanding Customers
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 22 april 2021, 09:00-12:00, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Reservecollege
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeLeusden
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Understanding Customers
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 22 april 2021, 09:00-12:00, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Reservecollege
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeOnline Classroom
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Understanding Customers
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 22 april 2021, 09:00-12:00, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Reservecollege
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021
Toon rooster
event 15 april 2021, 13:00-16:00, Understanding Customers
event 15 april 2021, 08:30-12:00, Introductie Service Excellence: visie en strategie & plan
event 22 april 2021, 09:00-12:00, Service Design (ontwerpen service beleving)
event 22 april 2021, 13:00-16:00, Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
event 26 april 2021, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Customer journeys, processen, organisatiestructuur en partnerships
event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Reservecollege
event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence
event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Reservecollege
event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving.
Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding te realiseren. Dit door ze een persoonlijke en uitzonderlijk positieve beleving te bieden. Een dergelijke excellente klantgerichtheid is dé onderscheidende succesfactor -? zowel in het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen.

Doel:
De korte opleiding Service Excellence laat je in 6 colleges zien hoe je dat bereikt vanuit een management- en organisatieperspectief. Het raamwerk dat gebruikt wordt in de opleiding is het Europese Service Excellence Model. Het beschrijft d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving.
Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding te realiseren. Dit door ze een persoonlijke en uitzonderlijk positieve beleving te bieden. Een dergelijke excellente klantgerichtheid is dé onderscheidende succesfactor -? zowel in het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen.

Doel:
De korte opleiding Service Excellence laat je in 6 colleges zien hoe je dat bereikt vanuit een management- en organisatieperspectief. Het raamwerk dat gebruikt wordt in de opleiding is het Europese Service Excellence Model. Het beschrijft de consequenties voor luisteren naar klanten, visie, missie en strategie, leiderschap, cultuur, klantbelevingsontwerp, HRM, processen en structuur, sturen op de klant en innovatie.

Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor professionals die betrokken zijn bij de service activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van Service Excellence, dan is de post-HBO opleiding Service Excellence wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Korte opleiding

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

9
Gemiddeld cijfer voor Service Excellence (korte opleiding)
Gebaseerd op 1 ervaring
Edwin Groeneveld
starstarstarstarstar_half
Edwin Groeneveld
Managing Director Benelux & Eastern Europe bij Ubisoft
9
Service Excellence (korte opleiding)

"Ik heb de opleiding als zeer prettig en nuttig ervaren. De docenten zijn inspirerend en staan ook met een been in de praktijk. Doordat de opleiding praktijkgericht is, heb ik het ook direct kunnen toepassen. De begeleiding van de individuele opdracht en het eindgesprek gaan zeer vlot en professioneel. Groot compliment voor de lunch en een minpuntje voor de online omgeving die mijn inziens vanuit de techniek is bedacht. " - 17-01-2019 10:10

"Ik heb de opleiding als zeer prettig en nuttig ervaren. De docenten zijn inspirerend en staan ook met een been in de praktijk. Doordat de op… alles lezen - 17-01-2019 10:10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.