Strategisch Marketing Management (post-master)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Strategisch Marketing Management (post-master)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 180 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
19 apr. 2024 tot 5 jul. 2024
Toon rooster
event 19 april 2024, 09:00-11:30, Amsterdam, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework
event 19 april 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag
event 19 april 2024, 17:00-20:00, Amsterdam, Diner
event 19 april 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Organisatie analyse
event 26 april 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Vraagstellingscollege
event 26 april 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Segmenteren en Positioneren met Lef
event 26 april 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Marktanalyse en customer insights
event 17 mei 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Merkessentie en Customer Experience
event 17 mei 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen
event 17 mei 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Profit vs Planet
event 24 mei 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Marketing en finance
event 24 mei 2024, 09:30-14:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity
event 31 mei 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Value based pricing
event 31 mei 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Advertising en Media
event 31 mei 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Digitale en fysieke distributiemix
event 3 juni 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 juni 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Casedag
event 14 juni 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Product en Service Innovatie
event 14 juni 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills
event 14 juni 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Werkcollege
event 21 juni 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, MarTech: bepaal je eigen tech stack
event 21 juni 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact
event 21 juni 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, CMO in de praktijk
event 28 juni 2024, 12:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 28 juni 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Persoonlijk Leiderschap
event 5 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
placeLeusden
19 apr. 2024 tot 5 jul. 2024
Toon rooster
event 19 april 2024, 15:00-17:00, Leusden, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag
event 19 april 2024, 09:00-11:30, Leusden, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework
event 19 april 2024, 17:00-20:00, Leusden, Diner
event 19 april 2024, 12:30-14:30, Leusden, Organisatie analyse
event 26 april 2024, 12:30-14:30, Leusden, Vraagstellingscollege
event 26 april 2024, 09:30-11:30, Leusden, Marktanalyse en customer insights
event 26 april 2024, 15:00-17:00, Leusden, Segmenteren en Positioneren met Lef
event 17 mei 2024, 15:00-17:00, Leusden, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen
event 17 mei 2024, 12:30-14:30, Leusden, Profit vs Planet
event 17 mei 2024, 09:30-11:30, Leusden, Merkessentie en Customer Experience
event 24 mei 2024, 09:30-14:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity
event 24 mei 2024, 15:00-17:00, Leusden, Marketing en finance
event 31 mei 2024, 12:30-14:30, Leusden, Value based pricing
event 31 mei 2024, 15:00-17:00, Leusden, Advertising en Media
event 31 mei 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digitale en fysieke distributiemix
event 3 juni 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 juni 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Casedag
event 14 juni 2024, 15:00-17:00, Leusden, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills
event 14 juni 2024, 12:30-14:30, Leusden, Werkcollege
event 14 juni 2024, 09:30-11:30, Leusden, Product en Service Innovatie
event 21 juni 2024, 09:30-11:30, Leusden, MarTech: bepaal je eigen tech stack
event 21 juni 2024, 12:30-14:30, Leusden, CMO in de praktijk
event 21 juni 2024, 15:00-17:00, Leusden, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact
event 28 juni 2024, 12:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 28 juni 2024, 09:30-11:30, Leusden, Persoonlijk Leiderschap
event 5 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
placeUtrecht
19 apr. 2024 tot 5 jul. 2024
Toon rooster
event 19 april 2024, 17:00-20:00, Utrecht, Diner
event 19 april 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Organisatie analyse
event 19 april 2024, 09:00-11:30, Utrecht, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework
event 19 april 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag
event 26 april 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Marktanalyse en customer insights
event 26 april 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Vraagstellingscollege
event 26 april 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Segmenteren en Positioneren met Lef
event 17 mei 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Merkessentie en Customer Experience
event 17 mei 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen
event 17 mei 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Profit vs Planet
event 24 mei 2024, 09:30-14:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity
event 24 mei 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Marketing en finance
event 31 mei 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Value based pricing
event 31 mei 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Advertising en Media
event 31 mei 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Digitale en fysieke distributiemix
event 3 juni 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 juni 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Casedag
event 14 juni 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Product en Service Innovatie
event 14 juni 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills
event 14 juni 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Werkcollege
event 21 juni 2024, 09:30-11:30, Utrecht, MarTech: bepaal je eigen tech stack
event 21 juni 2024, 12:30-14:30, Utrecht, CMO in de praktijk
event 21 juni 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact
event 28 juni 2024, 12:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 28 juni 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Persoonlijk Leiderschap
event 5 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
placeAmsterdam
25 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 25 september 2024, 16:00-18:30, Amsterdam, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework
event 25 september 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Organisatie analyse
event 2 oktober 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag
event 2 oktober 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Marktanalyse en customer insights
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 9 oktober 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Merkessentie en Customer Experience
event 9 oktober 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Segmenteren en Positioneren met Lef
event 16 oktober 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen
event 16 oktober 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Profit vs Planet
event 6 november 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity
event 13 november 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Digitale en fysieke distributiemix
event 13 november 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Marketing en finance
event 20 november 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Advertising en Media
event 20 november 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Value based pricing
event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 27 november 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Product en Service Innovatie
event 27 november 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills
event 4 december 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Casedag
event 11 december 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, MarTech: bepaal je eigen tech stack
event 11 december 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Werkcollege
event 18 december 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, CMO in de praktijk
event 18 december 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact
event 8 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 8 januari 2025, 16:30-18:30, Amsterdam, Persoonlijk Leiderschap
event 15 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
25 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 25 september 2024, 19:30-21:30, Leusden, Organisatie analyse
event 25 september 2024, 16:00-18:30, Leusden, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework
event 2 oktober 2024, 19:30-21:30, Leusden, Marktanalyse en customer insights
event 2 oktober 2024, 16:30-18:30, Leusden, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 9 oktober 2024, 19:30-21:30, Leusden, Merkessentie en Customer Experience
event 9 oktober 2024, 16:30-18:30, Leusden, Segmenteren en Positioneren met Lef
event 16 oktober 2024, 19:30-21:30, Leusden, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen
event 16 oktober 2024, 16:30-18:30, Leusden, Profit vs Planet
event 6 november 2024, 16:30-21:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity
event 13 november 2024, 19:30-21:30, Leusden, Digitale en fysieke distributiemix
event 13 november 2024, 16:30-18:30, Leusden, Marketing en finance
event 20 november 2024, 19:30-21:30, Leusden, Advertising en Media
event 20 november 2024, 16:30-18:30, Leusden, Value based pricing
event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 27 november 2024, 16:30-18:30, Leusden, Product en Service Innovatie
event 27 november 2024, 19:30-21:30, Leusden, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills
event 4 december 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Casedag
event 11 december 2024, 19:30-21:30, Leusden, MarTech: bepaal je eigen tech stack
event 11 december 2024, 16:30-18:30, Leusden, Werkcollege
event 18 december 2024, 16:30-18:30, Leusden, CMO in de praktijk
event 18 december 2024, 19:30-21:30, Leusden, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact
event 8 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 8 januari 2025, 16:30-18:30, Leusden, Persoonlijk Leiderschap
event 15 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
25 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 25 september 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Organisatie analyse
event 25 september 2024, 16:00-18:30, Utrecht, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework
event 2 oktober 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag
event 2 oktober 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Marktanalyse en customer insights
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 9 oktober 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Merkessentie en Customer Experience
event 9 oktober 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Segmenteren en Positioneren met Lef
event 16 oktober 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen
event 16 oktober 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Profit vs Planet
event 6 november 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity
event 13 november 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Digitale en fysieke distributiemix
event 13 november 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Marketing en finance
event 20 november 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Value based pricing
event 20 november 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Advertising en Media
event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 27 november 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills
event 27 november 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Product en Service Innovatie
event 4 december 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Casedag
event 11 december 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Werkcollege
event 11 december 2024, 19:30-21:30, Utrecht, MarTech: bepaal je eigen tech stack
event 18 december 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact
event 18 december 2024, 16:30-18:30, Utrecht, CMO in de praktijk
event 8 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 8 januari 2025, 16:30-18:30, Utrecht, Persoonlijk Leiderschap
event 15 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
15 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 15 oktober 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Organisatie analyse
event 15 oktober 2024, 17:00-20:00, Amsterdam, Diner
event 15 oktober 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag
event 15 oktober 2024, 09:00-11:30, Amsterdam, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework
event 5 november 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Segmenteren en Positioneren met Lef
event 5 november 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Merkessentie en Customer Experience
event 5 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Marktanalyse en customer insights
event 7 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 november 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Marketing en finance
event 12 november 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen
event 12 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Profit vs Planet
event 19 november 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Digitale en fysieke distributiemix
event 19 november 2024, 09:30-14:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity
event 26 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Value based pricing
event 26 november 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Advertising en Media
event 26 november 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Product en Service Innovatie
event 2 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Casedag
event 10 december 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, MarTech: bepaal je eigen tech stack
event 10 december 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills
event 10 december 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Werkcollege
event 17 december 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, CMO in de praktijk
event 17 december 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Persoonlijk Leiderschap
event 17 december 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact
event 7 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
15 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 15 oktober 2024, 09:00-11:30, Leusden, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework
event 15 oktober 2024, 17:00-20:00, Leusden, Diner
event 15 oktober 2024, 15:00-17:00, Leusden, Organisatie analyse
event 15 oktober 2024, 12:30-14:30, Leusden, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag
event 5 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Marktanalyse en customer insights
event 5 november 2024, 12:30-14:30, Leusden, Segmenteren en Positioneren met Lef
event 5 november 2024, 15:00-17:00, Leusden, Merkessentie en Customer Experience
event 7 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Profit vs Planet
event 12 november 2024, 12:30-14:30, Leusden, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen
event 12 november 2024, 15:00-17:00, Leusden, Marketing en finance
event 19 november 2024, 09:30-14:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity
event 19 november 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digitale en fysieke distributiemix
event 26 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Value based pricing
event 26 november 2024, 12:30-14:30, Leusden, Advertising en Media
event 26 november 2024, 15:00-17:00, Leusden, Product en Service Innovatie
event 2 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Casedag
event 10 december 2024, 15:00-17:00, Leusden, MarTech: bepaal je eigen tech stack
event 10 december 2024, 12:30-14:30, Leusden, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills
event 10 december 2024, 09:30-11:30, Leusden, Werkcollege
event 17 december 2024, 15:00-17:00, Leusden, Persoonlijk Leiderschap
event 17 december 2024, 09:30-11:30, Leusden, CMO in de praktijk
event 17 december 2024, 12:30-14:30, Leusden, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact
event 7 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
15 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 15 oktober 2024, 17:00-20:00, Utrecht, Diner
event 15 oktober 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Organisatie analyse
event 15 oktober 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag
event 15 oktober 2024, 09:00-11:30, Utrecht, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework
event 5 november 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Merkessentie en Customer Experience
event 5 november 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Segmenteren en Positioneren met Lef
event 5 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Marktanalyse en customer insights
event 7 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 november 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Marketing en finance
event 12 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Profit vs Planet
event 12 november 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen
event 19 november 2024, 09:30-14:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity
event 19 november 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Digitale en fysieke distributiemix
event 26 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Value based pricing
event 26 november 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Product en Service Innovatie
event 26 november 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Advertising en Media
event 2 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Casedag
event 10 december 2024, 15:00-17:00, Utrecht, MarTech: bepaal je eigen tech stack
event 10 december 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills
event 10 december 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Werkcollege
event 17 december 2024, 09:30-11:30, Utrecht, CMO in de praktijk
event 17 december 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Persoonlijk Leiderschap
event 17 december 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact
event 7 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Voor elke organisatie kan marketing het verschil maken. Goede marketing helpt in keuzes over de doelgroep, positionering, waardeproposities, prijsstrategie en een moderne distributiemix.

Goede marketing positioneert jouw bedrijf in een snel veranderende wereld. Een wereld waarin we transformeren van platte economische groei naar het creëren van echte waarde voor mens en samenleving. En een wereld waarin nieuwe verdienmodellen en hoge klantverwachtingen elke industrie dwingt om zichzelf opnieuw uit te vinden.

Doel:
Met de post-master Strategisch Marketing Management leer je om een complete marketingstrategie te ontwikkelen. Van goede analyses naar keuzes naar executie. Hierin z…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing management, MBA Marketing, Marketing, NIMA Marketing-A en NIMA Marketing-B.

Omschrijving:

Voor elke organisatie kan marketing het verschil maken. Goede marketing helpt in keuzes over de doelgroep, positionering, waardeproposities, prijsstrategie en een moderne distributiemix.

Goede marketing positioneert jouw bedrijf in een snel veranderende wereld. Een wereld waarin we transformeren van platte economische groei naar het creëren van echte waarde voor mens en samenleving. En een wereld waarin nieuwe verdienmodellen en hoge klantverwachtingen elke industrie dwingt om zichzelf opnieuw uit te vinden.

Doel:
Met de post-master Strategisch Marketing Management leer je om een complete marketingstrategie te ontwikkelen. Van goede analyses naar keuzes naar executie. Hierin zijn online en offline kanalen uiteraard naadloos met elkaar verbonden. Het programma helpt je om de organisatie mee te krijgen, structuur aan te brengen en persoonlijk te groeien.

Doelgroep:
De post-master opleiding Strategisch Marketing Management is bedoeld voor ervaren marketing professionals die betrokken zijn bij de marketing strategie van hun organisatie of een volgende stap willen maken in hun carrière en willen doorgroeien naar strategische marketing (management) functie of CMO. De opleiding is ook geschikt voor professionals en online marketeers die zich willen ontwikkelen tot een betere gesprekspartner of adviseur op het gebied van marketingstrategie.

Vooropleiding: - Minimaal HBO+ werk- en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.