Strategisch Marketing Management (post-master)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 19 apr. 2024 tot 5 jul. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 09:00-11:30, Amsterdam, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework event 19 april 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag event 19 april 2024, 17:00-20:00, Amsterdam, Diner event 19 april 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Organisatie analyse event 26 april 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Vraagstellingscollege event 26 april 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Segmenteren en Positioneren met Lef event 26 april 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Marktanalyse en customer insights event 17 mei 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Merkessentie en Customer Experience event 17 mei 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen event 17 mei 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Profit vs Planet event 24 mei 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Marketing en finance event 24 mei 2024, 09:30-14:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity event 31 mei 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Value based pricing event 31 mei 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Advertising en Media event 31 mei 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Digitale en fysieke distributiemix event 3 juni 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 7 juni 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Casedag event 14 juni 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Product en Service Innovatie event 14 juni 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills event 14 juni 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Werkcollege event 21 juni 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, MarTech: bepaal je eigen tech stack event 21 juni 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact event 21 juni 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, CMO in de praktijk event 28 juni 2024, 12:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 28 juni 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Persoonlijk Leiderschap event 5 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeLeusden 19 apr. 2024 tot 5 jul. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 15:00-17:00, Leusden, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag event 19 april 2024, 09:00-11:30, Leusden, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework event 19 april 2024, 17:00-20:00, Leusden, Diner event 19 april 2024, 12:30-14:30, Leusden, Organisatie analyse event 26 april 2024, 12:30-14:30, Leusden, Vraagstellingscollege event 26 april 2024, 09:30-11:30, Leusden, Marktanalyse en customer insights event 26 april 2024, 15:00-17:00, Leusden, Segmenteren en Positioneren met Lef event 17 mei 2024, 15:00-17:00, Leusden, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen event 17 mei 2024, 12:30-14:30, Leusden, Profit vs Planet event 17 mei 2024, 09:30-11:30, Leusden, Merkessentie en Customer Experience event 24 mei 2024, 09:30-14:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity event 24 mei 2024, 15:00-17:00, Leusden, Marketing en finance event 31 mei 2024, 12:30-14:30, Leusden, Value based pricing event 31 mei 2024, 15:00-17:00, Leusden, Advertising en Media event 31 mei 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digitale en fysieke distributiemix event 3 juni 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 7 juni 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Casedag event 14 juni 2024, 15:00-17:00, Leusden, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills event 14 juni 2024, 12:30-14:30, Leusden, Werkcollege event 14 juni 2024, 09:30-11:30, Leusden, Product en Service Innovatie event 21 juni 2024, 09:30-11:30, Leusden, MarTech: bepaal je eigen tech stack event 21 juni 2024, 12:30-14:30, Leusden, CMO in de praktijk event 21 juni 2024, 15:00-17:00, Leusden, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact event 28 juni 2024, 12:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 28 juni 2024, 09:30-11:30, Leusden, Persoonlijk Leiderschap event 5 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeUtrecht 19 apr. 2024 tot 5 jul. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 17:00-20:00, Utrecht, Diner event 19 april 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Organisatie analyse event 19 april 2024, 09:00-11:30, Utrecht, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework event 19 april 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag event 26 april 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Marktanalyse en customer insights event 26 april 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Vraagstellingscollege event 26 april 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Segmenteren en Positioneren met Lef event 17 mei 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Merkessentie en Customer Experience event 17 mei 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen event 17 mei 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Profit vs Planet event 24 mei 2024, 09:30-14:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity event 24 mei 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Marketing en finance event 31 mei 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Value based pricing event 31 mei 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Advertising en Media event 31 mei 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Digitale en fysieke distributiemix event 3 juni 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 7 juni 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Casedag event 14 juni 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Product en Service Innovatie event 14 juni 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills event 14 juni 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Werkcollege event 21 juni 2024, 09:30-11:30, Utrecht, MarTech: bepaal je eigen tech stack event 21 juni 2024, 12:30-14:30, Utrecht, CMO in de praktijk event 21 juni 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact event 28 juni 2024, 12:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 28 juni 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Persoonlijk Leiderschap event 5 juli 2024, 09:30-11:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeAmsterdam 25 sep. 2024 tot 13 feb. 2025Toon rooster event 25 september 2024, 16:00-18:30, Amsterdam, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework event 25 september 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Organisatie analyse event 2 oktober 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag event 2 oktober 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Marktanalyse en customer insights event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 9 oktober 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Merkessentie en Customer Experience event 9 oktober 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Segmenteren en Positioneren met Lef event 16 oktober 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen event 16 oktober 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Profit vs Planet event 6 november 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity event 13 november 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Digitale en fysieke distributiemix event 13 november 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Marketing en finance event 20 november 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Advertising en Media event 20 november 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Value based pricing event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 27 november 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Product en Service Innovatie event 27 november 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills event 4 december 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Casedag event 11 december 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, MarTech: bepaal je eigen tech stack event 11 december 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Werkcollege event 18 december 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, CMO in de praktijk event 18 december 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact event 8 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 8 januari 2025, 16:30-18:30, Amsterdam, Persoonlijk Leiderschap event 15 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 25 sep. 2024 tot 13 feb. 2025Toon rooster event 25 september 2024, 19:30-21:30, Leusden, Organisatie analyse event 25 september 2024, 16:00-18:30, Leusden, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework event 2 oktober 2024, 19:30-21:30, Leusden, Marktanalyse en customer insights event 2 oktober 2024, 16:30-18:30, Leusden, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 9 oktober 2024, 19:30-21:30, Leusden, Merkessentie en Customer Experience event 9 oktober 2024, 16:30-18:30, Leusden, Segmenteren en Positioneren met Lef event 16 oktober 2024, 19:30-21:30, Leusden, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen event 16 oktober 2024, 16:30-18:30, Leusden, Profit vs Planet event 6 november 2024, 16:30-21:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity event 13 november 2024, 19:30-21:30, Leusden, Digitale en fysieke distributiemix event 13 november 2024, 16:30-18:30, Leusden, Marketing en finance event 20 november 2024, 19:30-21:30, Leusden, Advertising en Media event 20 november 2024, 16:30-18:30, Leusden, Value based pricing event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 27 november 2024, 16:30-18:30, Leusden, Product en Service Innovatie event 27 november 2024, 19:30-21:30, Leusden, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills event 4 december 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Casedag event 11 december 2024, 19:30-21:30, Leusden, MarTech: bepaal je eigen tech stack event 11 december 2024, 16:30-18:30, Leusden, Werkcollege event 18 december 2024, 16:30-18:30, Leusden, CMO in de praktijk event 18 december 2024, 19:30-21:30, Leusden, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact event 8 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 8 januari 2025, 16:30-18:30, Leusden, Persoonlijk Leiderschap event 15 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 25 sep. 2024 tot 13 feb. 2025Toon rooster event 25 september 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Organisatie analyse event 25 september 2024, 16:00-18:30, Utrecht, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework event 2 oktober 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag event 2 oktober 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Marktanalyse en customer insights event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 9 oktober 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Merkessentie en Customer Experience event 9 oktober 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Segmenteren en Positioneren met Lef event 16 oktober 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen event 16 oktober 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Profit vs Planet event 6 november 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity event 13 november 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Digitale en fysieke distributiemix event 13 november 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Marketing en finance event 20 november 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Value based pricing event 20 november 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Advertising en Media event 25 november 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 27 november 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills event 27 november 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Product en Service Innovatie event 4 december 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Casedag event 11 december 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Werkcollege event 11 december 2024, 19:30-21:30, Utrecht, MarTech: bepaal je eigen tech stack event 18 december 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact event 18 december 2024, 16:30-18:30, Utrecht, CMO in de praktijk event 8 januari 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 8 januari 2025, 16:30-18:30, Utrecht, Persoonlijk Leiderschap event 15 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAmsterdam 15 okt. 2024 tot 13 feb. 2025Toon rooster event 15 oktober 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Organisatie analyse event 15 oktober 2024, 17:00-20:00, Amsterdam, Diner event 15 oktober 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag event 15 oktober 2024, 09:00-11:30, Amsterdam, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework event 5 november 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Segmenteren en Positioneren met Lef event 5 november 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Merkessentie en Customer Experience event 5 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Marktanalyse en customer insights event 7 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 november 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Marketing en finance event 12 november 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen event 12 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Profit vs Planet event 19 november 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Digitale en fysieke distributiemix event 19 november 2024, 09:30-14:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity event 26 november 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Value based pricing event 26 november 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Advertising en Media event 26 november 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Product en Service Innovatie event 2 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 december 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Casedag event 10 december 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, MarTech: bepaal je eigen tech stack event 10 december 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills event 10 december 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Werkcollege event 17 december 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, CMO in de praktijk event 17 december 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Persoonlijk Leiderschap event 17 december 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact event 7 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 15 okt. 2024 tot 13 feb. 2025Toon rooster event 15 oktober 2024, 09:00-11:30, Leusden, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework event 15 oktober 2024, 17:00-20:00, Leusden, Diner event 15 oktober 2024, 15:00-17:00, Leusden, Organisatie analyse event 15 oktober 2024, 12:30-14:30, Leusden, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag event 5 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Marktanalyse en customer insights event 5 november 2024, 12:30-14:30, Leusden, Segmenteren en Positioneren met Lef event 5 november 2024, 15:00-17:00, Leusden, Merkessentie en Customer Experience event 7 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Profit vs Planet event 12 november 2024, 12:30-14:30, Leusden, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen event 12 november 2024, 15:00-17:00, Leusden, Marketing en finance event 19 november 2024, 09:30-14:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity event 19 november 2024, 15:00-17:00, Leusden, Digitale en fysieke distributiemix event 26 november 2024, 09:30-11:30, Leusden, Value based pricing event 26 november 2024, 12:30-14:30, Leusden, Advertising en Media event 26 november 2024, 15:00-17:00, Leusden, Product en Service Innovatie event 2 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 december 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Casedag event 10 december 2024, 15:00-17:00, Leusden, MarTech: bepaal je eigen tech stack event 10 december 2024, 12:30-14:30, Leusden, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills event 10 december 2024, 09:30-11:30, Leusden, Werkcollege event 17 december 2024, 15:00-17:00, Leusden, Persoonlijk Leiderschap event 17 december 2024, 09:30-11:30, Leusden, CMO in de praktijk event 17 december 2024, 12:30-14:30, Leusden, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact event 7 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 15 okt. 2024 tot 13 feb. 2025Toon rooster event 15 oktober 2024, 17:00-20:00, Utrecht, Diner event 15 oktober 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Organisatie analyse event 15 oktober 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Psychologie van de klant en veranderend klantgedrag event 15 oktober 2024, 09:00-11:30, Utrecht, Kick-off, Kennismaking en Marketing Strategie Framework event 5 november 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Merkessentie en Customer Experience event 5 november 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Segmenteren en Positioneren met Lef event 5 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Marktanalyse en customer insights event 7 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 november 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Marketing en finance event 12 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Profit vs Planet event 12 november 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Winnende waardeproposities en digitale verdienmodellen event 19 november 2024, 09:30-14:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity event 19 november 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Digitale en fysieke distributiemix event 26 november 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Value based pricing event 26 november 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Product en Service Innovatie event 26 november 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Advertising en Media event 2 december 2024, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 3 december 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Casedag event 10 december 2024, 15:00-17:00, Utrecht, MarTech: bepaal je eigen tech stack event 10 december 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Marketing Team: bouwen aan cultuur, samenwerking en skills event 10 december 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Werkcollege event 17 december 2024, 09:30-11:30, Utrecht, CMO in de praktijk event 17 december 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Persoonlijk Leiderschap event 17 december 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Stakeholder management, rapporteren en presenteren met impact event 7 januari 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Voor elke organisatie kan marketing het verschil maken. Goede marketing helpt in keuzes over de doelgroep, positionering, waardeproposities, prijsstrategie en een moderne distributiemix.
Goede marketing positioneert jouw bedrijf in een snel veranderende wereld. Een wereld waarin we transformeren van platte economische groei naar het creëren van echte waarde voor mens en samenleving. En een wereld waarin nieuwe verdienmodellen en hoge klantverwachtingen elke industrie dwingt om zichzelf opnieuw uit te vinden.
Doel:
Met de post-master Strategisch Marketing Management leer je om een complete marketingstrategie te ontwikkelen. Van goede analyses naar keuzes naar executie. Hierin z…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Voor elke organisatie kan marketing het verschil maken. Goede
marketing helpt in keuzes over de doelgroep, positionering,
waardeproposities, prijsstrategie en een moderne
distributiemix.
Goede marketing positioneert jouw bedrijf in een snel veranderende
wereld. Een wereld waarin we transformeren van platte economische
groei naar het creëren van echte waarde voor mens en samenleving.
En een wereld waarin nieuwe verdienmodellen en hoge
klantverwachtingen elke industrie dwingt om zichzelf opnieuw uit te
vinden.
Doel:
Met de post-master Strategisch Marketing Management leer je om een
complete marketingstrategie te ontwikkelen. Van goede analyses naar
keuzes naar executie. Hierin zijn online en offline kanalen
uiteraard naadloos met elkaar verbonden. Het programma helpt je om
de organisatie mee te krijgen, structuur aan te brengen en
persoonlijk te groeien.
Doelgroep:
De post-master opleiding Strategisch Marketing Management is
bedoeld voor ervaren marketing professionals die betrokken zijn bij
de marketing strategie van hun organisatie of een volgende stap
willen maken in hun carrière en willen doorgroeien naar
strategische marketing (management) functie of CMO. De opleiding is
ook geschikt voor professionals en online marketeers die zich
willen ontwikkelen tot een betere gesprekspartner of adviseur op
het gebied van marketingstrategie.
Vooropleiding: - Minimaal HBO+ werk- en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.