Zakelijk tekenen (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 20 sep. 2022Toon rooster event 20 september 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Zakelijk tekenen |
placeCapelle aan den IJssel 20 sep. 2022Toon rooster event 20 september 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Zakelijk tekenen |
placeEindhoven 20 sep. 2022Toon rooster event 20 september 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Zakelijk tekenen |
placeLeusden 20 sep. 2022Toon rooster event 20 september 2022, 09:30-16:30, Leusden, Zakelijk tekenen |
placeUtrecht 20 sep. 2022Toon rooster event 20 september 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Zakelijk tekenen |
placeZwolle 20 sep. 2022Toon rooster event 20 september 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Zakelijk tekenen |
placeAmsterdam 21 nov. 2022Toon rooster event 21 november 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Zakelijk tekenen |
placeCapelle aan den IJssel 21 nov. 2022Toon rooster event 21 november 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Zakelijk tekenen |
placeEindhoven 21 nov. 2022Toon rooster event 21 november 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Zakelijk tekenen |
placeLeusden 21 nov. 2022Toon rooster event 21 november 2022, 09:30-16:30, Leusden, Zakelijk tekenen |
placeUtrecht 21 nov. 2022Toon rooster event 21 november 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Zakelijk tekenen |
placeZwolle 21 nov. 2022Toon rooster event 21 november 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Zakelijk tekenen |
Beschrijving
Omschrijving:
Tekst en beeld vormen samen een krachtige combinatie. Je hersenen verwerken informatie veel beter als je tekst en beeld aan elkaar koppelt. Hoewel we in ons leven eerder kunnen tekenen dan schrijven, gaan we gaandeweg steeds minder tekenen en meer schrijven. Maar waarom? Een visuele notitie van een vergadering maakt meer impact dan notulen en het ontwerpen van een nieuw product begint bij een tekening. In deze praktische training leer je om verhalen, ideeën en strategieën met meer impact te brengen door ze te visualiseren.
Je leert in één dag:
- Het belang van visualiseren
- Balans vinden in woord en beeld
- Coderen en hoe ons brein informatie verwerkt
- Het juiste gebruik van …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Tekst en beeld vormen samen een krachtige combinatie. Je hersenen verwerken informatie veel beter als je tekst en beeld aan elkaar koppelt. Hoewel we in ons leven eerder kunnen tekenen dan schrijven, gaan we gaandeweg steeds minder tekenen en meer schrijven. Maar waarom? Een visuele notitie van een vergadering maakt meer impact dan notulen en het ontwerpen van een nieuw product begint bij een tekening. In deze praktische training leer je om verhalen, ideeën en strategieën met meer impact te brengen door ze te visualiseren.
Je leert in één dag:
- Het belang van visualiseren
- Balans vinden in woord en beeld
- Coderen en hoe ons brein informatie verwerkt
- Het juiste gebruik van je pen en houding
- Wat voor type tekening bij welke situatie past
- Informatie omzetten in een duidelijk beeld
- Het creëren van beeld voor marketingdoeleinden of (interne)
communicatie
- Het inzetten van de 3 – 30 – 300 regel
- Jouw beelden naar the next level te brengen
Deze training is bedoeld voor iedereen die zich bezighoudt (of wil gaan houden) met beeld, marketing, communicatie, design thinking of branding en tekst of ideeën wil omzetten in een krachtig en duidelijk beeld. Je hebt niet bepaalde vaardigheden op het gebied van tekenen nodig om mee te kunnen doen, iedereen kan visualiseren.
Er zijn geen voorvereisten.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.