1e lijns helpdeskmedewerker automatisering

Vaardigheden voor beroep 1e lijns helpdeskmedewerker automatisering

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van 1e lijns helpdeskmedewerker automatisering. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

IT vaardighedenRelevantie
Active Directory29 producten, 0 ervaringen, € 199 tot € 3.299
"
Microsoft Windows92 producten, 24 ervaringen, € 8 tot € 4.495
"
Systeemintegratie
"
Windows Client92 producten, 24 ervaringen, € 8 tot € 4.495
"
Windows-Servers53 producten, 0 ervaringen, € 149 tot € 4.495
"
Exchange 201031 producten, 0 ervaringen, € 99 tot € 4.495
"
64Bit70 producten, 13 ervaringen, € 39 tot € 4.280
"
Microsoft Office466 producten, 212 ervaringen, € 0 tot € 3.395
"
Software Distributie173 producten, 13 ervaringen, € 39 tot € 13.995
"
Toon alle (9)
Professionele vaardighedenRelevantie
Energietechnologie
"
Computer Hardware61 producten, 15 ervaringen, € 0 tot € 14.739
"
Service Desk51 producten, 22 ervaringen, € 152 tot € 9.950
"
Helpdesk44 producten, 1 ervaringen, € 99 tot € 2.495
"
Technische Ondersteuning44 producten, 1 ervaringen, € 99 tot € 2.495
"
Foutanalyse30 producten, 2 ervaringen, € 129 tot € 4.990
"
Operationele Systemen114 producten, 474 ervaringen, € 20 tot € 7.150
"
ITIL222 producten, 310 ervaringen, € 199 tot € 6.900
"
Schadepreventie27 producten, 3 ervaringen, € 0 tot € 3.065
"
Workflows23 producten, 0 ervaringen, € 140 tot € 2.399
"
Exception Handling30 producten, 2 ervaringen, € 129 tot € 4.990
"
Kennisbank5 producten, 0 ervaringen, € 199 tot € 1.980
"
Klantenservice66 producten, 652 ervaringen, € 45 tot € 7.500
"
Consultancy65 producten, 217 ervaringen, € 0 tot € 9.950
"
Toon alle (14)