Documenten en Verzoeken voor de Frontoffice - Dag
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 8 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024 |
placeArnhem 8 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024 |
placeDen Haag 8 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024 |
placeEindhoven 8 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024 |
placeGroningen 8 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024 |
placeRotterdam 8 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024 |
placeUtrecht 8 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024 |
placeZwolle 8 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024 |
Beschrijving
Je bent werkzaam als frontofficemedewerker op een afdeling Burger- of Publiekszaken of KCC en je wilt essentiële kennis en vaardigheden opdoen over het afhandelen van verzoeken en de afgifte van documenten.
Je dient voor minimaal 2 dagen per week werkzaam te zijn op een afdeling Burger- of Publiekszaken of KCC (dit kan ook via een stage of op uitzend- of oproepbasis). Het programma sluit aan op MBO-werk- en -denkniveau.
Tijdens je werkzaamheden heb je te maken met de aanvragen en afgifte van documenten. Burgers verwachten van je dat je hun verzoeken vakkundig en professioneel afhandelt. Wat komt daar allemaal bij kijken? Welke informatie verstrek je en waar vind je die informatie? In dit pro…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je bent werkzaam als frontofficemedewerker op een afdeling Burger- of Publiekszaken of KCC en je wilt essentiële kennis en vaardigheden opdoen over het afhandelen van verzoeken en de afgifte van documenten.
Je dient voor minimaal 2 dagen per week werkzaam te zijn op een afdeling Burger- of Publiekszaken of KCC (dit kan ook via een stage of op uitzend- of oproepbasis). Het programma sluit aan op MBO-werk- en -denkniveau.
Tijdens je werkzaamheden heb je te maken met de aanvragen en afgifte van documenten. Burgers verwachten van je dat je hun verzoeken vakkundig en professioneel afhandelt. Wat komt daar allemaal bij kijken? Welke informatie verstrek je en waar vind je die informatie? In dit programma ga je in je eigen praktijk aan de slag met onder andere deze vragen. Na afloop beschik je over basiskennis en -inzicht op het gebied van aanvragen en afgiften van documenten en verzoeken bij de afdeling Burgerzaken.
Objectives
Tijdens de lessen is er veel aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling en de mogelijkheden om in de praktijk te oefenen met nieuwe kennis en vaardigheden. De lessen worden verzorgd door docenten die zelf met beide benen in de praktijk staan. Door hun kennis van het vakgebied kunnen ze jou uitstekend helpen de vertaling te maken naar je eigen werkzaamheden en organisatie. Dat doen zij onder meer door oefeningen en het geven van praktijkvoorbeelden. Ook de interacties met medestudenten spelen hierin een belangrijke rol.
Program guide
In dit programma komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Informatieverstrekking reisdocumenten
- Aanvragen tot verkrijging van reisdocumenten beoordelen, verwerken en verstrekken van reisdocumenten
- Rijbewijsaanvraag beoordelen, verwerken en verstrekken
- Uittreksels en afschriften burgerlijke stand
- Gegevensverstrekking BRP
- Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG)
- Uitvoering Kieswet
- Nationaliteitsrecht
- Verwerken van verzoeken of kennisgevingen met betrekking tot gezagsverhouding, naamgebruik, geheimhouding en kiesrecht
Course schedule
2 maandenCharacteristics
VakopleidingShort program
BN-DEV2|Documenten en Verzoeken voor de FrontofficeCommercial partners
Brand OwnerSamen bouwen aan het openbaar bestuur!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.