Online marketing & zelfprofilering voor advocaten(kantoren)
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Een hands-on cursus die persoonlijke toepassing, branche inzichten en een stukje theorie combineert tot een duurzame zelfprofileringsstrategie voor advocaten en -kantoren.
De cursus combineert directe praktische ‘hands-on’ toepassing met inzichten uit ons eigen brancheonderzoek en een theoretisch kader. Bij jouw persoonlijke ‘marketing toolkit’ wordt voornamelijk de vraag gesteld: heb je dit écht nodig?
Tijdens de theorie duiken we in de ‘waarom’ van tools zoals een website, social media, e-mail marketing, (online) advertenties en andere kanalen. Zodra jouw doelgroep en niche is geïdentificeerd, kan je selectief inzetten op bepaalde tools en kanalen. Hierdoor creëer je een duurzame market…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Een hands-on cursus die persoonlijke toepassing, branche inzichten en een stukje theorie combineert tot een duurzame zelfprofileringsstrategie voor advocaten en -kantoren.
De cursus combineert directe praktische ‘hands-on’ toepassing met inzichten uit ons eigen brancheonderzoek en een theoretisch kader. Bij jouw persoonlijke ‘marketing toolkit’ wordt voornamelijk de vraag gesteld: heb je dit écht nodig?
Tijdens de theorie duiken we in de ‘waarom’ van tools zoals een website, social media, e-mail marketing, (online) advertenties en andere kanalen. Zodra jouw doelgroep en niche is geïdentificeerd, kan je selectief inzetten op bepaalde tools en kanalen. Hierdoor creëer je een duurzame marketingstrategie; een strategie die toekomstbestendig is en die je op dagdagelijkse basis kan inzetten en handhaven. Daarnaast zullen we voorbeelden geven van hoe je content, zoals een blog of artikel, kan inzetten voor de profilering van jou en/of jouw kantoor.
Dus, tijdens deze cursus staat de profilering van jou en jouw kantoor centraal. We bieden je de tools om een duurzame marketingstrategie te ontwikkelen. Wij reiken je de toolkit aan voor het creëren van jouw strategie, afgestemd op de hoeveel tijd die jij te spenderen hebt, alsook het aantal euro’s je hiervoor over hebt. Het is een bijzondere kans om specifiek aandacht te besteden aan branding en je zodoende te kunnen profileren en cliënten te werven.
Gedurende deze cursus zal de nadruk liggen op het beantwoorden van vragen als: Hoe creëer je een duurzame marketingstrategie? Welke toolkit heb je nodig om deze te creëren en te onderhouden? Hoe overtuig je anderen van jouw waarde en hoe helpt dit bij het werven van cliënten?
Deelnemers worden tijdens de cursus aan het werk gezet met diverse oefeningen en vertrekken met hun eigen opzet voor een online marketingstrategie.
Voor wie?
-
Advocaten
-
Kantoordirecteuren
Wanneer?
-
Je wilt (meer) cliënten aantrekken en wil weten hoe je hiervoor online marketing in kan zetten
-
Je jezelf als expert op een bepaald (rechts)gebied wil profileren
-
Je de branding van je kantoor naar een hoger niveau wil brengen
-
Als jij of je kantoor een digitale professionaliseringsslag willen maken
-
Je overweegt een duurzame marketingstrategie op te zetten en hebt daar hulp bij nodig
-
Wanneer je dit gebied wil verkennen, maar niet weet waar je moet beginnen
Beperkt aantal plaatsen
Om zoveel mogelijk maatwerk te leveren laten we maximaal 15 deelnemers toe.
Gedurende de dag is voldoende ruimte om te sparren met de docenten, vragen te stellen en dillema’s of casussen voor te leggen.
PO-punten: 6 (niet juridisch)
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.