Leergang Nieuwe marketingcommunicatie

Niveau
Tijdsduur
Logo van Bind Academie

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Bind Academie: school voor  dingen van morgen! Inspiratiesessies, praktische workshops, verdiepende leergangen en maatwerktrajecten op het gebied van sociale media, strategie, creatie en innovatie.

Hoe bedrijf je marketingcommunicatie in de wereld van morgen? Maak ruimte voor de 6 C's! Zet je klant centraal en bouw een relatie met hem op. Monitor je inspanningen en stuur tijdig bij. Een leergang vol theorie en praktische workshops voor de (communicatie)marketeer van morgen.

Tijdens deze vierdaagse leergang leer je hoe je als organisatie om moet gaan met deze veranderingen. Wat zijn belangrijke theoretische achtergronden? Hoe pas je dat praktisch toe op je eigen bedrijf? En hoe meet je vervolgens het resultaat? Je leert het tijdens de leergang nieuwe marketing. De leergang eindigt met een co-creatiesessie waarbij je met een groep een praktijkcase zal uitwerken en presenteren.

Met work…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketingcommunicatie, NIMA Marketing-A, NIMA Marketingcommunicatie-B, NIMA Marketing-B en Online marketing.

Bind Academie: school voor  dingen van morgen! Inspiratiesessies, praktische workshops, verdiepende leergangen en maatwerktrajecten op het gebied van sociale media, strategie, creatie en innovatie.

Hoe bedrijf je marketingcommunicatie in de wereld van morgen? Maak ruimte voor de 6 C's! Zet je klant centraal en bouw een relatie met hem op. Monitor je inspanningen en stuur tijdig bij. Een leergang vol theorie en praktische workshops voor de (communicatie)marketeer van morgen.

Tijdens deze vierdaagse leergang leer je hoe je als organisatie om moet gaan met deze veranderingen. Wat zijn belangrijke theoretische achtergronden? Hoe pas je dat praktisch toe op je eigen bedrijf? En hoe meet je vervolgens het resultaat? Je leert het tijdens de leergang nieuwe marketing. De leergang eindigt met een co-creatiesessie waarbij je met een groep een praktijkcase zal uitwerken en presenteren.

Met workshops SEO, SEA, webcare en meten is weten en een afsluitende co-creatiesessie. Word expert in vier dagen met deze leergang!

De data van deze leergang zijn:

13 november 
22 november
4 december
13 december

De workshops zijn ook los te volgen. De prijs voor een losse workshop bedraagt € 150. Kijk op www.bind.nl voor meer informatie en aanmelden.

Deze leergang is bijzonder geschikt voor (communicatie) marketeers die verantwoordelijk zijn of worden voor sociale media en die op zoek naar een werkwijze om een strategie vast te stellen en het effect  daarvan te meten.

Heb je nog geen ervaring met Sociale media? Dan is de Bind beginnersdag misschien iets voor je. Deze wordt georganiseerd op 25 oktober 2012 en in januari of februari 2013. Hou onze website in de gaten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.