Sociale Vaardigheden in Onderhoud
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Je krijgt als beheerder van vastgoed veel te maken met gebruikers en huurders van uw vastgoed. Tevens zijn de aannemers ook een belangrijke groep waarmee je communiceert op gebied van de techniek en opdrachtverstrekking. Hoe krijg je gedaan wat nodig is?
- Deze module maakt deel uit van de modulaire opleidingsstructuur voor Technisch Beheerder/Opzichter Onderhoud.
- De opleiding Technisch Beheerder/Opzichter Onderhoud bestaat uit totaal 8 modulen.
- De module Technisch Beheer en Onderhoud en Sociale Vaardigheden in Onderhoud zijn verplicht. De 6 technische modulen zijn keuze modulen.
- Om in aanmerking te komen voor het diploma dien je hiervoor, naast de 2 verplichte modulen, minimaal 4 keuze …

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je krijgt als beheerder van vastgoed veel te maken met gebruikers en huurders van uw vastgoed. Tevens zijn de aannemers ook een belangrijke groep waarmee je communiceert op gebied van de techniek en opdrachtverstrekking. Hoe krijg je gedaan wat nodig is?
- Deze module maakt deel uit van de modulaire opleidingsstructuur voor Technisch Beheerder/Opzichter Onderhoud.
- De opleiding Technisch Beheerder/Opzichter Onderhoud bestaat uit totaal 8 modulen.
- De module Technisch Beheer en Onderhoud en Sociale Vaardigheden in Onderhoud zijn verplicht. De 6 technische modulen zijn keuze modulen.
- Om in aanmerking te komen voor het diploma dien je hiervoor, naast de 2 verplichte modulen, minimaal 4 keuze modulen te hebben gevolgd en wel binnen een periode van 3 jaar.
Doel
De deelnemer krijgt inzicht in het eigen gedrag en het effect hiervan op het verloop van een gesprek en je leert dat van anderen analyseren en sturen. De deelnemer leert hoe je verschillende soorten gesprekstechnieken kunt toepassen en op verschillende niveaus doelgericht interventies kunt plegen. Ook eigen vaardigheden, om het doel van een gesprek te realiseren, worden vergroot.
Inhoud
- Communicatiemodel,
- Basisvaardigheden,
- Discussietechnieken,
- Vraagtechniek als gesprekssturing,
- Klantgerichte Gesprekstechniek,
- Soorten gesprekken,
- Omgaan met klachten (van opdrachtgevers, bewoners en collega’s),
- Omgaan met problemen,
- Communicatiestijlen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.