Commerciële Binnendienst - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast) heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
12 nov. 2020 tot 10 dec. 2020
placeAmsterdam
8 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
placeArnhem
8 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
placeDen Haag
8 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
placeEindhoven
8 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
placeGroningen
8 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
placeNijmegen
8 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
placeRotterdam
8 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
placeUtrecht
8 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
placeZwolle
8 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
placeAmsterdam
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeArnhem
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeDen Haag
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeEindhoven
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeGroningen
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeNijmegen
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeRotterdam
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeUtrecht
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeZwolle
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeAmsterdam
11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021

Beschrijving

Deze training is bedoeld voor medewerkers in een commerciële binnendienstfunctie.

Wil je graag een meer proactieve en klantgerichte houding hebben in je telefonische en schriftelijke communicatie met de klant? Wil je goed kunnen omgaan met lastige klanten en betere resultaten halen? In deze training komen de vaardigheden aan bod om een professionele medewerker commerciële binnendienst te worden. Je gaat oefenen met het stellen van de juiste vragen op het juiste moment en je leert om te gaan met lastige en ontevreden klanten. Commerciële telefoontjes plegen is straks geen probleem meer voor jou.


Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Commerciële Binnendienst'.

In de training…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Commerciële vaardigheden, NIMA A Sales, Verkoopstrategie en Verkoopgesprek.

Deze training is bedoeld voor medewerkers in een commerciële binnendienstfunctie.

Wil je graag een meer proactieve en klantgerichte houding hebben in je telefonische en schriftelijke communicatie met de klant? Wil je goed kunnen omgaan met lastige klanten en betere resultaten halen? In deze training komen de vaardigheden aan bod om een professionele medewerker commerciële binnendienst te worden. Je gaat oefenen met het stellen van de juiste vragen op het juiste moment en je leert om te gaan met lastige en ontevreden klanten. Commerciële telefoontjes plegen is straks geen probleem meer voor jou.


Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Commerciële Binnendienst'.

In de training komen alle aspecten aan de orde die te maken hebben met je commerciële binnendienstfunctie. Niet vanuit de theorie, maar heel praktijkgericht. Je gaat aan de slag met de punten die jij lastig vindt. Voor de training geef je namelijk aan wat je wilt leren in deze training. De trainer geeft hier dan extra aandacht aan tijdens de training. Zo weet je zeker dat jij je verder ontwikkelt. Je werkt ook aan je persoonlijk actieplan. Hierin leg je vast wat je hebt geleerd en hoe je dat toepast in je werk. Dus ook na de training kun je hier verder mee.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake

o Vaststellen leerdoelen
o Persoonlijke ontwikkelvraag

Resultaatgerichte commerciële binnendienst

o Resultaatgericht handelen
o Jouw rol binnen de verkooporganisatie
o Proactief en efficiënt samenwerken
o Werken met doelstellingen

Klantgericht denken en handelen

o Wat is nu werkelijk klantgerichtheid?
o Jouw rol in klantgerichtheid
o Inventariseren wat de klant wil

Commerciële vaardigheden

o Vraag- en luistertechnieken
o Klantgericht formuleren
o Omgaan met emoties en lastige of ontevreden klanten
o Klantgericht en commercieel telefoneren

Persoonlijk ontwikkelplan

o Vastleggen ontwikkelstappen
o Persoonlijk actieplan

3 dagen

Trainingen

B-TBI|Commerciële Binnendienst

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.