Klantgericht Telefoneren - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantgericht Telefoneren - Dag

Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
Logo van Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 2.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
7 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
placeArnhem
7 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
placeDen Haag
7 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
placeEindhoven
7 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
placeGroningen
7 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
placeNijmegen
7 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
placeRotterdam
7 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
placeUtrecht
7 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
placeZwolle
7 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
placeAmsterdam
7 jun. 2022 tot 21 jun. 2022
placeArnhem
7 jun. 2022 tot 21 jun. 2022
placeDen Haag
7 jun. 2022 tot 21 jun. 2022
placeEindhoven
7 jun. 2022 tot 21 jun. 2022
placeGroningen
7 jun. 2022 tot 21 jun. 2022
placeNijmegen
7 jun. 2022 tot 21 jun. 2022
placeRotterdam
7 jun. 2022 tot 21 jun. 2022
placeUtrecht
7 jun. 2022 tot 21 jun. 2022
placeZwolle
7 jun. 2022 tot 21 jun. 2022

Beschrijving

Deze training is bedoeld voor iedereen die geregeld telefonisch zakelijke contacten onderhoudt.

Vind jij het lastig om op een klantgerichte manier zakelijk te telefoneren? Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou. In deze training leer je wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe je dit op een natuurlijke manier toepast. Goed professioneel contact per telefoon is zeer belangrijk voor de beeldvorming van een organisatie. Daarom ga je in deze training aan de slag met een goed begin van het gesprek en het gebruiken van vraag- en luistertechnieken. Zo voer jij prettige gesprekken en heb je tevreden klanten.


Na afloop van deze…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Deze training is bedoeld voor iedereen die geregeld telefonisch zakelijke contacten onderhoudt.

Vind jij het lastig om op een klantgerichte manier zakelijk te telefoneren? Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou. In deze training leer je wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe je dit op een natuurlijke manier toepast. Goed professioneel contact per telefoon is zeer belangrijk voor de beeldvorming van een organisatie. Daarom ga je in deze training aan de slag met een goed begin van het gesprek en het gebruiken van vraag- en luistertechnieken. Zo voer jij prettige gesprekken en heb je tevreden klanten.


Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Klantgericht Telefoneren'.

In de training worden theorie en praktijk afgewisseld. De nadruk ligt hierbij op oefenen. Wat je leert ga je meteen toepassen door middel van rollenspelen. De oefeningen gaan over zowel ‘inbound’ als ‘outbound’. Alle aspecten van je dagelijkse praktijk komen aan bod. Je leert om vriendelijk en professioneel te blijven, ook tijdens lastige gesprekken. De trainer gaat in op de speciale mogelijkheden en beperkingen van telefonisch communiceren, zodat je hier optimaal gebruik van weet te maken. Je krijgt daarnaast gericht feedback van de trainer, waarin hij jouw persoonlijke leerdoelen betrekt.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake


o Vastleggen leerdoelen
o Jouw ontwikkelvraag

Klantgerichtheid


o Wat verwacht de klant van een klantgerichte telefoonbehandeling?
o De regels van zakelijk telefoneren

Zakelijk telefoneren


o Telefoonetiquette en telefoonalfabet
o De vriendelijke begroeting
o Professioneel doorverbinden
o Professioneel afsluiten van het gesprek

Telefonische gesprekstechnieken


o Vraag- en luistertechnieken
o Inventariseren wat de klant wil
o Klantgericht formuleren

Lastige gesprekken


o Lastige telefoongesprekken
o Omgaan met klachten en ontevreden klanten
o Omgaan met emoties

Persoonlijk ontwikkelplan


o Vastleggen ontwikkelstappen
o Persoonlijk actieplan

2 dagen

Trainingen

B-TKT|Klantgericht Telefoneren

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.