Sales- en Accountmanagement - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Sales- en Accountmanagement - Dag

Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
Logo van Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 2.148 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
10 jan. 2023 tot 7 feb. 2023
placeArnhem
10 jan. 2023 tot 7 feb. 2023
placeDen Haag
10 jan. 2023 tot 7 feb. 2023
placeEindhoven
10 jan. 2023 tot 7 feb. 2023
placeGroningen
10 jan. 2023 tot 7 feb. 2023
placeNijmegen
10 jan. 2023 tot 7 feb. 2023
placeRotterdam
10 jan. 2023 tot 7 feb. 2023
placeUtrecht
10 jan. 2023 tot 7 feb. 2023
placeZwolle
10 jan. 2023 tot 7 feb. 2023
placeAmsterdam
8 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023
placeArnhem
8 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023
placeDen Haag
8 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023
placeEindhoven
8 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023
placeGroningen
8 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023
placeNijmegen
8 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023
placeRotterdam
8 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023
placeUtrecht
8 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023
placeZwolle
8 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023
placeAmsterdam
17 mei. 2023 tot 8 jun. 2023
placeArnhem
17 mei. 2023 tot 8 jun. 2023

Beschrijving

Medewerkers die producten, goederen en diensten verkopen en daarvoor ook klanten bezoeken. Ook voor hen die belangstelling hebben voor verkoop, verkoopstrategieën en -methoden is deze training uiterst leerzaam en waardevol.

Jezelf en je product verkopen met succesvol resultaat. Dat is het doel van deze training. Je leert alle relevante vaardigheden om op klantgerichte en professionele wijze te verkopen. Je versterkt je commerciële instelling, je communiceert klantgericht en speelt in op koopsignalen. In de bijeenkomsten oefen je met prospecting, het voeren van verkoopgesprekken en offreren. Jij weet na afloop hoe je een goede band met de klant krijgt, de wensen en behoeften van klanten succe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Aftersales, Accountmanagement, Sales Training, Binnendienst verkoop en Verkoopcursus.

Medewerkers die producten, goederen en diensten verkopen en daarvoor ook klanten bezoeken. Ook voor hen die belangstelling hebben voor verkoop, verkoopstrategieën en -methoden is deze training uiterst leerzaam en waardevol.

Jezelf en je product verkopen met succesvol resultaat. Dat is het doel van deze training. Je leert alle relevante vaardigheden om op klantgerichte en professionele wijze te verkopen. Je versterkt je commerciële instelling, je communiceert klantgericht en speelt in op koopsignalen. In de bijeenkomsten oefen je met prospecting, het voeren van verkoopgesprekken en offreren. Jij weet na afloop hoe je een goede band met de klant krijgt, de wensen en behoeften van klanten succesvol matcht met de diensten en producten van je organisatie en hoe je de deal sluit.

In deze training ligt de nadruk op de praktijk van sales- en accountmanagement: van ‘prospecting’ via het verkoopgesprek en de offerte tot het commercieel onderhandelen. Ook besteed je aandacht aan de aftersales en het warm houden van de relatie met je klant. Voorafgaand aan de training geef jij aan waar je moeite mee hebt en op welk vlak jij je verder wilt verbeteren. De trainer neemt dit mee en zorgt ervoor dat je doelgericht kunt toewerken naar je leerdoelen. Hierdoor haal je maximaal resultaat uit de training. Onderdeel van de training is de game Nightmare Competitor, een van onze serious games.

Om de impact van de training te vergroten oefen je met een trainingsacteur, aan de hand van de High Impact Performance-aanpak. Dat is een veilige én confronterende trainingsmethode die ervoor zorgt dat je meer inzicht krijgt in het effect van je handelen en gedrag.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake
  • Vastleggen leerdoelen
  • Persoonlijke ontwikkelvraag
Werken met commerciële doelstellingen
  • Werken met verkoopdoelstellingen
  • Organisatie- en persoonlijke doelen
Succesvolle prospecting
  • Telefonische afspraken maken
  • De voorbereiding en eerste indruk
  • 30-secondenpresentatie
Commercieel presenteren
  • Presenteren op klantvoordelen
  • Afsluiten en nazorg
Het verkoopgesprek
  • Herkennen van koopsignalen
  • Onderhandelen en afsluiten
Offertetraject
  • Verzamelen van de juiste informatie
  • De winnende offerte
Serious game
  • Nightmare Competitor
  • Win jij de klant voor je?
  • Ben jij de concurrentie de baas?
Persoonlijk ontwikkelplan
  • Vastleggen ontwikkelstappen
  • Persoonlijk actieplan
3 dagen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.