Sales- en Accountmanagement - Virtual Classroom

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 2.139 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtual Classroom
14 jan. 2022 tot 11 feb. 2022
placeVirtual Classroom
1 mrt. 2022 tot 29 mrt. 2022
placeVirtual Classroom
16 mei. 2022 tot 13 jun. 2022

Beschrijving

Medewerkers die producten, goederen en diensten verkopen en daarvoor ook klanten bezoeken. Ook voor hen die belangstelling hebben voor verkoop, verkoopstrategieën en -methoden is deze training uite...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Accountmanagement, Sales Training, NIMA A Sales, NIMA B Sales en Relatiemanagement.

Medewerkers die producten, goederen en diensten verkopen en daarvoor ook klanten bezoeken. Ook voor hen die belangstelling hebben voor verkoop, verkoopstrategieën en -methoden is deze training uite...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Jezelf en je product verkopen met succesvol resultaat. Dat is het doel van deze training. Je leert alle relevante vaardigheden om op klantgerichte en professionele wijze te verkopen. Je versterkt je commerciële instelling, je communiceert klantgericht en speelt in op koopsignalen. In de bijeenkomsten oefen je met prospecting, het voeren van verkoopgesprekken en offreren. Jij weet na afloop hoe je een goede band met de klant krijgt, de wensen en behoeften van klanten succesvol matcht met de diensten en producten van je organisatie en hoe je de deal sluit.


Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Sales- en Accountmanagement'.

In deze training ligt de nadruk op de praktijk van sales- en accountmanagement: van ‘prospecting’ via het verkoopgesprek en de offerte tot het commercieel onderhandelen. Ook besteed je aandacht aan de aftersales en het warm houden van de relatie met je klant. Voorafgaand aan de training geef jij aan waar je moeite mee hebt en op welk vlak jij je verder wilt verbeteren. De trainer neemt dit mee en zorgt ervoor dat je doelgericht kunt toewerken naar je leerdoelen. Hierdoor haal je maximaal resultaat uit de training. Onderdeel van de training is de game Nightmare Competitor, een van onze serious games.
Om de impact van de training te vergroten oefen je met een trainingsacteur, aan de hand van de High Impact Performance-aanpak. Dat is een veilige én confronterende trainingsmethode die ervoor zorgt dat je meer inzicht krijgt in het effect van je handelen en gedrag.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake

o Vastleggen leerdoelen
o Persoonlijke ontwikkelvraag

Werken met commerciële doelstellingen

o Werken met verkoopdoelstellingen
o Organisatie- en persoonlijke doelen

Succesvolle prospecting

o Telefonische afspraken maken
o De voorbereiding en eerste indruk
o 30-secondenpresentatie

Commercieel presenteren

o Presenteren op klantvoordelen
o Afsluiten en nazorg

Het verkoopgesprek

o Herkennen van koopsignalen
o Onderhandelen en afsluiten

Offertetraject

o Verzamelen van de juiste informatie
o De winnende offerte

Serious game

o Nightmare Competitor
o Win jij de klant voor je?
o Ben jij de concurrentie de baas?

Persoonlijk ontwikkelplan

o Vastleggen ontwikkelstappen
o Persoonlijk actieplan

3 dagen

Trainingen

B-TSAC|Sales- en Accountmanagement

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.