Omgaan met Klachten en Emoties

De producten van de aanbieder Boertien Vergouwen Overduin. zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV
|META_INFO|

Omgaan met klachten Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Learnit
|META_INFO|

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en doen

Logo van FocusXL
|META_INFO|

Doel van de training Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Omgaan met belemmeringen: goed in je vel door RET

Logo van Out of my Box: Omdat trainen werkt!
|META_INFO|

Omgaan met belemmeringen: goed in je vel door RET Soms kom je in situaties terecht die je zelf niet in de hand hebt. Dit kan je onzeker mak…

check_box_outline_blank

Omgaan met emoties en agressie

Logo van Stavoor BV
|META_INFO|

Stavoor traint, adviseert, begeleidt en coacht. Als landelijk opererend trainings- en opleidingsbureau willen wij organisaties en hun medew…

check_box_outline_blank

Emotionele intelligentie Omgaan met weerstand

Logo van Emotionele Intelligentie Academie
|META_INFO|

Waarom doe je niet gewoon wat ik zeg? Een organisatie heeft er baat bij dat medewerkers veranderingen zo snel mogelijk accepteren, maar med…

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

Een ontevreden klant? Geen nood! In deze training leert u professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klante…

check_box_outline_blank

Engels Individueel 2,5 uur (Boost)

Logo van Bogaers Talen
|META_INFO|

Vraag naar onze business– en/of Cambridgetrainingen! In veel landen geldt Engels als ambtelijke taal. Daartoe behoren vanzelfsprekend Groot…

check_box_outline_blank

Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

Logo van MKB Cursus & Training
|META_INFO|

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met las…