Omgaan met Klachten en Emoties

Deze training is helaas verwijderd door Boertien Vergouwen Overduin. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Effectief klachten managen

Logo van Learnit Training

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV

Omgaan met klachten Een professionele klachtenbehandeling moet centraal staan in iedere organisatie. Kennis en inzicht zijn essentieel om k…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Learnit Training

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en doen

Logo van FocusXL

Doel van de training Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit Training

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank
Square afbeelding

Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

Logo van MKB Cursus & Training
Square afbeelding

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met las…

check_box_outline_blank

Omgaan met belemmeringen: goed in je vel door RET

Logo van Out of my Box: Omdat trainen werkt!

Omgaan met belemmeringen: goed in je vel door RET Soms kom je in situaties terecht die je zelf niet in de hand hebt. Dit kan je onzeker mak…

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke klachtafhandeling

Logo van ExplainiT

Een ontevreden klant? Geen nood! In deze training leert u professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klante…

check_box_outline_blank

Engels Individueel

Logo van Bogaers Talen

Vraag naar onze business– en/of Cambridgetrainingen! In veel landen geldt Engels als ambtelijke taal. Daartoe behoren vanzelfsprekend Groot…

check_box_outline_blank

Online workshop: Omgaan met weerstand

Logo van atSync

Omgaan met weerstand Medewerkers die hun hakken in het zand zetten bij een reorganisatie. Een collega die weigert zijn gedrag aan te passen…