Customer Relationship Management (CRM)

Aantal pagina's:
Formaat:
Logo van Bookboon

Meer informatie nodig? Bekijk verdere details op de site van de aanbieder.

Beschrijving

Customer Relationship Management (CRM) is growing in importance due to the challenging business environment faced by organisations throughout the world today. In this article a review of the theoretical conditions for Customer Relationship Management is given.

.

Content

1. History and theory 5

2. Field concerns and data collection 8

3. Issues regarding communication and CRM 13

4. Future of CRM

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Customer Relationship Management (CRM) is growing in importance due to the challenging business environment faced by organisations throughout the world today. In this article a review of the theoretical conditions for Customer Relationship Management is given.

.

Content

1. History and theory 5

2. Field concerns and data collection 8

3. Issues regarding communication and CRM 13

4. Future of CRM

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.