Klanten maken! Deel 2

Aantal pagina's:
Formaat:

Klanten maken! Deel 2

Bookboon
Logo van Bookboon

Meer informatie nodig? Bekijk verdere details op de site van de aanbieder.

Beschrijving

Klanten maken!' geeft u de compacte inhoud van de 'acquisitieleer' die Jan L. Wage in zijn boeken, voordrachten en trainingen samenvat. De fasen van het acquisitieproces worden overzichtelijk gerangschikt: van het benutten van contacten uit ons netwerk, het maken van de bezoekafspraak, de gespreksvoorbereiding en de opening van het gesprek, via het opbouwen van het vertrouwen, de presentatie van ons aanbod, het 'verpakken' van de prijs en de gespreksafsluiting. Het e-boek geeft praktische adviezen voor iedereen - zowel de adviserende verkoper alsook de verkopende adviseur - die succesvol willen acquireren. Jan L. Wage heeft het klanten maken tot een systematische wetenschap èn kunst ontwikke…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: DISC, Effectief beïnvloeden, Beïnvloeden, Leidinggeven en Communicatiestijlen.

Klanten maken!' geeft u de compacte inhoud van de 'acquisitieleer' die Jan L. Wage in zijn boeken, voordrachten en trainingen samenvat. De fasen van het acquisitieproces worden overzichtelijk gerangschikt: van het benutten van contacten uit ons netwerk, het maken van de bezoekafspraak, de gespreksvoorbereiding en de opening van het gesprek, via het opbouwen van het vertrouwen, de presentatie van ons aanbod, het 'verpakken' van de prijs en de gespreksafsluiting. Het e-boek geeft praktische adviezen voor iedereen - zowel de adviserende verkoper alsook de verkopende adviseur - die succesvol willen acquireren. Jan L. Wage heeft het klanten maken tot een systematische wetenschap èn kunst ontwikkeld. Hier biedt hij u een compacte samenvatting aan van zijn praktische en succesvolle acquisitiemethodiek. Het is een naslagwerk geworden om er uw inspiratie uit te putten en uw acquisitiesucces mee veilig te stellen.

.

Content

  1. Hoe demonstreert u overtuigend uw product of dienst?
  2. Hoe schrijft u winnende offertes?
  3. Hoe geeft u motiverende presentaties?
  4. Hoe weerlegt u tegenwerpingen en bezwaren?
  5. Hoe betreedt u de prijsarena met zelfvertrouwen?
  6. Hoe wint u zware prijsonderhandelingen?
  7. Hoe bekroont u uw gesprek met een opdracht?
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.