Scoren met service!

Aantal pagina's:
Formaat:

Scoren met service!

Bookboon
Logo van Bookboon

Meer informatie nodig? Bekijk verdere details op de site van de aanbieder.

Beschrijving

Tevreden klanten zijn het belangrijkste kapitaal van onze onderneming. Want ontevreden klanten zoeken een andere leverancier! Dan staan onze machines stil en blijven ingekochte goederen in ons magazijn liggen. De prijs en kwaliteit van onze producten blijven de twee pijlers waarop ons duurzame succes op de markt berust. Deze pijlers kunnen echter ondermijnd worden door talrijke menselijke fouten in de omgang met klanten. Het contact met klanten 'scharniert' op de taal die we gebruiken en ons gedrag dat we vertonen. Niet alleen in het persoonlijk contact, maar ook die van ons optreden aan de telefoon. Want uit de taal en ons gedrag blijkt duidelijk de 'klantcultuur' van ons bedrijf. Klantvrie…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Netwerken, Communicatieve vaardigheden, Werkdruk, Social Media en Solliciteren.

Tevreden klanten zijn het belangrijkste kapitaal van onze onderneming. Want ontevreden klanten zoeken een andere leverancier! Dan staan onze machines stil en blijven ingekochte goederen in ons magazijn liggen. De prijs en kwaliteit van onze producten blijven de twee pijlers waarop ons duurzame succes op de markt berust. Deze pijlers kunnen echter ondermijnd worden door talrijke menselijke fouten in de omgang met klanten. Het contact met klanten 'scharniert' op de taal die we gebruiken en ons gedrag dat we vertonen. Niet alleen in het persoonlijk contact, maar ook die van ons optreden aan de telefoon. Want uit de taal en ons gedrag blijkt duidelijk de 'klantcultuur' van ons bedrijf. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid kunnen we aanleren en verbeteren. Deze praktijkgids geeft een reeks van praktische tips voor verschillende soorten klantcontacten en diept verschillende klantvaardigheden uit. Het boek is aan te bevelen voor niet commerciële medewerkers die wél klantcontacten hebben.

.

Content

  1. Verschillende Klantcontacten
  2. Verschillende Klantvaardigheden
  3. Verschillende Klantpresentaties
  4. Verschillende Klantbehendigheden
  5. Verschillende Klanttypen
  6. Uitluiding
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.