Conversie Optimalisatie

Type product
Trainer
Eddy Boeve
Logo van Booming bv

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Conversie Training Incompany
U heeft een website of webshop. U heeft bezoekers, maar de omzet, of het aantal gegenereerde leads valt nogal tegen. Aan het werk, aan de geïnvesteerde tijd en geld zal het toch niet liggen. Maar waar dan wel aan?

Het magische woord is conversie: we moeten van al die zoekers op onze site of shop boekers maken. In deze training leert u hoe u hoe de zogenaamde conversieratio van uw site kunt verhogen. Resulterend in meteen meer omzet of leads uit uw bestaande bezoek.

Verleiden doet u zo
U leert van kleine ingrepen tot grote veranderingen. Kijkers omzetten naar kopers. Overtuigend verleiden van uw publiek. Hen op de juiste knoppen te laten drukken. Uw aanbod duideli…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conversie optimalisatie, SEO, Interaction design, Google Analytics en UX / User Experience Design.

Conversie Training Incompany
U heeft een website of webshop. U heeft bezoekers, maar de omzet, of het aantal gegenereerde leads valt nogal tegen. Aan het werk, aan de geïnvesteerde tijd en geld zal het toch niet liggen. Maar waar dan wel aan?

Het magische woord is conversie: we moeten van al die zoekers op onze site of shop boekers maken. In deze training leert u hoe u hoe de zogenaamde conversieratio van uw site kunt verhogen. Resulterend in meteen meer omzet of leads uit uw bestaande bezoek.

Verleiden doet u zo
U leert van kleine ingrepen tot grote veranderingen. Kijkers omzetten naar kopers. Overtuigend verleiden van uw publiek. Hen op de juiste knoppen te laten drukken. Uw aanbod duidelijk, aansluitend en zichtbaar tonen. Het verschil maken ten opzichte van uw concurrentie. Meer verkopen, lagere uitstappercentages en een hogere basketvalue. Het kan! U hoeft uw organisatie alleen maar aan te melden voor deze training!

Wat leert u in de training conversie optimalisatie?
U leert tijdens de training de oorzaken van het verschil in conversie kennen aan de hand van diverse theorieën, methodieken en conversietools. Gedurende deze eendaagse training conversie optimalisatie schrijft u stap voor stap een conversie-plan voor uw eigen website, waarmee u de conversie van uw website optimaliseert. Voordeel van deze praktische training conversie optimalisatie: u boekt direct meer resultaat.

De training bevat de juiste dosering theorie, interactie en praktijkopdrachten, in de vorm van conversie-evaluatie van uw eigen website. U leert op basis van bekende knelpunten, hoe u de conversie van uw website verbetert. En alles op maat, gebaseerd op uw eigen situatie.

De onderwerpen die bijvoorbeeld aan bod kunnen komen:

  • Verleidingsprincipes

U leert de belangrijkste verleidingsprincipes kennen en weet hierna hoe deze effectief zijn toe te passen. Principes zoals social proof, sense of urgency of commitment. Met de belangrijkste trends en experts (als Cialdini, McGovern en Eisenberg) als inspiratie.

  • Koopproces

In beeld komen de fases, funnels en koperstypen. Leer uw doelgroep écht begrijpen, wat hen beweegt en hoe zij zich bewegen.

  • Extra service

Gratis retouren, same day delivery en meer. U hoort welke type services werken en welke niet. Wat bereikt u ermee? U leert met welke extra’s u uw klant over de streep kunt trekken.

  • Beeld & design

Als u de verschillende design technieken kent, helpt dit u beter te formuleren wat u verwacht van uw ontwerper en ontwikkelaar. En ook beter invloed kunt uitoefenen op het resultaat.

  • Copywriting

Effectieve call to actions, maar ook valkuilen en opmaak (plus opbouw) van uw verhaal.

  • Content

Naast tekst ook beeld. Er is veel onderzoek bekend en de experts zetten deze op een rij. Wat werkt écht en voor welke type aanbod?

  • (Herhaal)aankopen stimuleren

Aan bod komen onder andere pricing strategie, de “alleen vandaag” type acties, maar ook het verhogen van de basketvalue. Soms kunt u met kleine nuances, grote resultaten boeken.

  • Checkout proces en formulieren

In dit onderdeel worden veel voorbeelden doorgenomen. Van welke sites online kunt u leren en waarom. Alles op dezelfde pagina en scrollen of toch niet?

Op-maat training
Maar natuurlijk is uw situatie weer net iets anders dan de rest: u heeft een specifieke doelgroep, een afwijkend product met specifieke kenmerken en een sales- of lead-cycle die weer net anders is. Daarom is het beter om een training op-maat te nemen die hier specifiek op in gaat, dan een generieke training.

De voordelen van een incompany conversie training
Het grootste voordeel om deze training incompany te organiseren is niet alleen de lagere investering. Maar vooral omdat we in de conversie training specifiek op uw organisatieproblematiek kunnen ingaan. Het vertalen van generieke conversie-optimalisatieprincipes naar de praktijk is namelijk het moeilijkst, en ondersteuning daarin levert snellere en betere resultaten op. En daar houden wij van: return on investment!

Voor wie is deze conversie optimalisatie training?
Conversie-optimalisatie gaat om het samenspel van techniek, marketing, sales, interactie-ontwerp, analyse, grafisch ontwerp, redactie / copy en creativiteit. Deze training is dan ook uitermate geschikt voor samengestelde groepen, zoals marketeers, sales, ontwerpers, redacteuren, webanalisten, et cetera. U heeft algemene kennis van online marketing, maar een specialist hoeft niet. Op basis van een intake wordt het niveau van de conversie-ratio optimalisatie training van geval tot geval bijgesteld.

Praktische informatie over de training

  • Dagen: De training wordt gegeven gedurende één volledige dag. Wilt u langer of korter, bel dan even.
  • Groep: De training wordt incompany gegeven aan teams (tot 8 personen). Neem even contact op wanneer de groep groter is.
  • Datum: In overleg.
  • Locatie: Liefst bij u in uw organisatie. We hebben alleen een beamer en internet nodig. Als dat niet kan, zoeken wij samen naar een geschikte locatie!
  • Prijs: Neem contact op voor onze scherpe incompany tarieven.
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Eddy Boeve - Conversie en UX: het fundament onder uw online business
Eddy Boeve
Conversie en UX: het fundament onder uw online business
9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.