Klantgericht & adviserend verkopen

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Bosman Communicatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Bosman Communicatie heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht & adviserend verkopen
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
J.D. Oosting
Eigenaar
9
Klantgericht & adviserend verkopen

"De training die wij van Bosman Communicatie hebben gehad was een zeer interessante en effectieve training. Tijdens de training hebben wij enorm veel geleerd over het aan tafel verkopen van onze diensten. Dit konden wij direct in de praktijk toepassen." - 09-03-2018 09:07

"De training die wij van Bosman Communicatie hebben gehad was een zeer interessante en effectieve training. Tijdens de training hebben wij en… alles lezen - 09-03-2018 09:07

Startdata en plaatsen

Utrecht
17 okt. 2019 tot 31 okt. 2019
Toon rooster
event 17 oktober 2019, 09:30-13:00
event 31 oktober 2019, 09:30-13:00

Beschrijving

Goed verkopen is een kunst. Het draait om luisteren, luisteren en luisteren. Als je dat goed beheerst, wordt verkopen ‘helpen kopen’. Dan is je klant tevreden en blij met jouw hulp.

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor alle verkopers en voor mensen die als onderdeel van hun werk soms moeten verkopen. Bijvoorbeeld: accountmanagers, klantenservicemedewerkers of mensen die in de bediening werken. De training is in het Nederlands of in overleg in het Engels.

Wat leer ik?

  • Welke fasen heeft een verkoopgesprek?
    • verzamelen
    • aanbieden
    • afsluiten
  • Hoe overtuig ik de klant?
    • universele wensen en behoeftes: van Unique Selling Points naar Unique Buying Points
    • goed argumenteren en onder…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Adviserend verkopen, Sales management, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales en Relatiemanagement.

Goed verkopen is een kunst. Het draait om luisteren, luisteren en luisteren. Als je dat goed beheerst, wordt verkopen ‘helpen kopen’. Dan is je klant tevreden en blij met jouw hulp.

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor alle verkopers en voor mensen die als onderdeel van hun werk soms moeten verkopen. Bijvoorbeeld: accountmanagers, klantenservicemedewerkers of mensen die in de bediening werken. De training is in het Nederlands of in overleg in het Engels.

Wat leer ik?

  • Welke fasen heeft een verkoopgesprek?
    • verzamelen
    • aanbieden
    • afsluiten
  • Hoe overtuig ik de klant?
    • universele wensen en behoeftes: van Unique Selling Points naar Unique Buying Points
    • goed argumenteren en onderbouwen
    • koopsignalen herkennen
    • omgaan met bezwaren
  • Wat doe ik met verschillende typen klanten?
    • Je maakt kennis met verschillende indelingen.
    • Je leert de beste manieren om met de typen om te gaan.
    • Geen chemie? Soms kun je je klant beter doorgeven aan een collega.

Wat bereik ik?

  • Je verhoogt de kans op een ‘ja’.
  • Je klanten voelen zich goed geholpen.
  • Je bouwt goede relaties met je klanten op.

Hoe leer ik verkopen?

Deze training duurt 2 dagdelen. We oefenen veel, waardoor je leert wat voor jou het beste werkt. Soms nemen onze trainers de rol aan van je (lastige) klant. En je oefent met elkaar. Door de gesprekken terug te luisteren, leer je wat je anders moet doen.

Ook jij kan beter leren communiceren.

9
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht & adviserend verkopen
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
J.D. Oosting
Eigenaar
9
Klantgericht & adviserend verkopen

"De training die wij van Bosman Communicatie hebben gehad was een zeer interessante en effectieve training. Tijdens de training hebben wij enorm veel geleerd over het aan tafel verkopen van onze diensten. Dit konden wij direct in de praktijk toepassen." - 09-03-2018 09:07

"De training die wij van Bosman Communicatie hebben gehad was een zeer interessante en effectieve training. Tijdens de training hebben wij en… alles lezen - 09-03-2018 09:07

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Bosman Communicatie, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.